Auto
NAGLI PAD CIJENA: Električni polovni automobili nikada jeftiniji, ovo je razlog…
22. Mar. 20240
Ove je godine bilo 17 kategorija, s pobjednikom i dva doprvaka u svakoj kategoriji kako bi ambicioznim kupcima pomogli u donošenju što informativnije odluke. Sve je kategorije ocjenjivao panel stručnjaka koji je razmotrio svestrane sposobnosti, pouzdanost, vrijednost i dostupnost traženih verzija, a zatim odabrao najbolje automobile u toj klasi.
Auto
30. Sep. 2021
0
Britanska nezavisna potrošačka organizacija WhatCar dodijelila je nagrade za polovni automobil godine. Izenađujuće, francuski automobil osvojio je glavnu nagradu.
Peugeot 5008 proglašen je sveukupnim pobjednikom, ovaj model sa sedam sjedala pohvalio je žiri zbog prostranog i elegantnog interijera, impresivne profinjenosti u voznim karakteristikama i izvrsne vrijednosti za novac. Neće se svi složiti s ishodom jer francuska vozila općenito imaju lošu reputaciju zbog pouzdanosti. Upravo je to jedna od najvažnijih tačaka za kupce polovnih modela koji su obično nešto stariji, već izvan garancije ili uskoro će biti izvan garancije.
Tim za reviziju pohvalio je Peugeot zbog velikog raspona učinkovitih motora, zajedno sa sedam sjedala i praktičnošću. Peugeot nije samo ostvario pobjedu u kategoriji velikih SUV -ova, već je i postao ukupni pobjednik. Mark Pearson, urednik polovnih automobila u What Caru za 5008 je rekao: „Uvijek je teška odluka procijeniti toliko atraktivnih polovnih automobila i izabrati samo jednog pobjednika. No, na kraju je samo jedan automobil stajao iznad ostalih, a to je bio Peugeot 5008. Dugo smo mu se divili kao novom automobilu, a sada mislimo da je on i sjajan polovan automobil.
Ove je godine bilo 17 kategorija, s pobjednikom i dva doprvaka u svakoj kategoriji kako bi ambicioznim kupcima pomogli u donošenju što informativnije odluke. Sve je kategorije ocjenjivao panel stručnjaka koji je razmotrio svestrane sposobnosti, pouzdanost, vrijednost i dostupnost traženih verzija, a zatim odabrao najbolje automobile u toj klasi. Ove godine nagrade su uglavnom bile u rukama BMW-a, s ukupno četiri pobjednika u kategoriji za njemačku marku. Slijede Audi i Škoda, koji su bili najuspješniji proizvođači sa po tri pobjede.
Polovni gradski automobil godine: Kia Picanto (2017.-danas). Također dobri: Hyundai i10 (2014.-2020.) i Volkswagen Up (2012.-danas).
Polovni mali automobil godine: Škoda Fabia (2015.-danas). Također dobri: Seat Ibiza (2017.-danas) i Suzuki Swift (2010.-2017.).
Polovni obiteljski automobil godine: Audi A3 (2013.-2020.). Također dobri: Škoda Octavia (2013-2020) i Volkswagen Golf (2013-2020).
Polovni poslovni automobil godine: Audi A4 (2015.-danas). Također dobri: BMW serije 3 (2019.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-danas).
Polovni luksuzni automobil godine: BMW serije 5 (2017.-danas). Također dobri: Audi A8 (2017.-danas) i Mercedes-Benz S-klasa (2014.-2020.).
Polovni mali SUV godine: Seat Arona (2018.-danas). Također dobri: Audi Q2 (2016.-danas) i Renault Captur (2013.-2019.).
Polovni obiteljski SUV godine: Škoda Karoq (2017.-danas). Također dobri: Seat Ateca (2016.-danas) i Volkswagen Tiguan (2016.-danas).
Polovni veliki SUV godine: Peugeot 5008 (2017.-danas). Također dobri: Audi Q5 (2018.-danas) i Škoda Kodiaq (2016.-danas).
Polovni luksuzni SUV godine: Audi Q7 (2015.-danas). Također dobri: Porsche Macan (2014.-danas) i Volvo XC90 (2015.-danas).
Polovni monovolumen godine: Volkswagen Touran (2015.-danas). Također dobri: Ford Galaxy (2015.-danas) i Citroën Grand C4 Picasso (2014.-2018.).
Polovni karavan godine: Škoda Octavia (2013.-2020.). Također dobri: BMW serije 5 (2017.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-danas).
Polovni mali sportski automobil godine: Ford Fiesta ST (2013-2017) Također dobri: BMW M135i (2012-2016) i Renault Megane RS (2018-danas).
Polovni kupe/kabriolet godine: BMW serije 4 Gran Coupé (2014.-2020.). Također dobri: Audi TT (2014.-danas) i Audi A3 Cabriolet (2014.-2020.).
Polovni sportski automobil godine: BMW i8 (2014.-2020.) Također dobri: Porsche Cayman (2013.-2016.) i Mazda MX-5 (2015.-danas).
Polovna sportska limuzina godine: Mercedes-AMG E63 (2017.-danas). Također dobri: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (2016.-danas) i Mercedes-AMG C63 (2016.-danas).
Polovni hibridni automobil godine: BMW 530e (2017.-danas). Također dobri: Hyundai Ioniq (2017.-danas) i Volkswagen Passat GTE (2015.-danas).
Polovni električni automobil godine: Renault Zoe (2013.-danas). Također dobri: Nissan Leaf (2018.-danas) i Tesla Model 3 (2019.-danas).
Auto
NAGLI PAD CIJENA: Električni polovni automobili nikada jeftiniji, ovo je razlog…
22. Mar. 20240
Auto
DA TI SE ZAMANTA: Evo koliko su stvarno poskupjeli polovni automobili…
10. Avg. 20230
Auto
MNOGI OD NAS PRAVE VELIKU GREŠKU: Prilikom kupovine polovnog automobila obratite pažnju na jednu stvar…
25. Jun. 20230
Auto
BUDITE OPREZNI: Ukoliko planirate po polovni automobil u Njemačku – ovo trebate znati…
16. Maj 20230
Jeste li znali
NEUSTRAŠIVI HEROJI: Hrabri piloti krenuli su u prve akcije iznad Bosne i Hercegovine, ključna je uloga legendarnog Krajišnika…
Prije 12 min0
Zabava
VIC DANA: Mujo bio u kvizu kod Tarika, a onda je uslijedilo pitanje za 5.000 eura…
Prije 15 min0
Sport
O NJEMU BRUJI ITALIJA: Zlatan Ibrahimović donio ključnu odluku, čeka se potvrda uprave...
Prije 19 min0
Vijesti
GRMI, PUŠE, PADA, SVE DO…: Evo kakvo nas vrijeme očekuje u narednih nekoliko dana
Prije 27 min0
Auto
ZABRINULI KONKURENCIJU: Ovako nešto niko nije očekivao, električni model ostvario je zavidne rezultate…
22. Apr. 20240
Auto
S PROLJEĆEM "PROCVJETAJU" I AUTOMOBILI: Kako tretirati automobil koji je zahvaćen hrđom?
21. Apr. 20240
Auto
BLIŽI SE SEZONA PRAZNIKA I ODMORA: Koliko košta putarina u Srbiji i zemljama regije?
22. Apr. 20240
Auto
SVE DAM SAMO DA PRODAM: Tesla u velikim problemima, cijene drastično snižene…
Prije 22h1
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.