KRAJ DUGOGODIŠNJE DOMINACIJE: Ova je boja za automobile danas najpopularnija...

Američka kompanija od 1953. svake godine istražuje koje su boje automobila najtraženije, a sada je Axalta objavila brojke za 2021.

  • Auto

  • 03. Jan. 2022  03. Jan. 2022

  • 0

Axalta je jedan od vodećih dobavljača boja za automobilsku industriju. Američka kompanija od 1953. svake godine istražuje koje su boje automobila najtraženije, a sada je Axalta objavila brojke za 2021.

U cijelom svijetu bijela je i dalje dominantna, dijelom zato što ta boja odbija sunčevu toplinu, ali i stoga što za nju nije potrebna posebna nadoplata. Prema Axalti, 35 posto automobila prodanih 2021. bilo je bijelo, odnosno 21 posto osnovno bijelo i 14 posto biserno bijelo. Nakon toga najpopularnije su crna, tamno siva i srebrno siva. Plava je boja koja se tradicionalno povezuje s električnim automobilima i njena prodaja je naglo porasla.

Plava raste 1 do 8 posto širom svijeta, a njena popularnost sada nadmašuje srebrno sivu u Sjevernoj Americi, Africi, Japanu, Južnoj Koreji i Evropi. Na našem kontinentu, tamono siva boja je pobijedila bijelu i na prvom je mjestu. Ove dvije boje su imale udio od 25 posto u 2020, sada tamno siva čini 27 posto, a bijela 23 posto.

Bijela je dominantna boja u svijetu od 2011. godine. To je uglavnom zbog popularnosti te boje u Aziji. Ipak, u posljednje vrijeme udio bijelih vozila pada – 2017. godine bilo ih je 39 posto.

Svjetska rang lista boja u 2021:

bijela (35 posto)

crna (19 posto)

tamno siva (19 posto)

srebrno siva (9 posto)

plava (8 posto)

crvena (5 posto)

smeđa/bež (3 posto)

zelena (1 posto)

žuta/zlatna (1 posto)

ostalo (<1 posto)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...