SVE SE HOĆE KAD SE MOŽE: Audi preuzima kontrolu nad prestižnom britanskom markom

Lamborghini i Ducati ostaju pod kontrolom diva iz Ingolstadta.

  • Auto

  • 18. Jan. 2022  18. Jan. 2022

  • 0

Audi polako, ali sigurno preuzima dominantnu ulogu u Volkswagen koncernu. Nakon što je vrlo uspješno uveo Lamborghini i Ducati u novo doba, sad će to nastojati ponoviti i s prestižnom britanskom markom.

Bentley je pod kapom VW-a već godinama, a njegovim poslovanjem sve do sada je dosta labavo upravljao Porsche. Malo ko bi to rekao jer je Bentley imao itekako veliku slobodu u kreiranju poslovne politike.

Međutim, stigla je pandemija, a time i završilo vrijeme kad se smjelo rasipati novac. Crewe je uskoro morao obustaviti proizvodnju svog slavnog V8 motora te se polako okretati modernim tehnologijama.

Volkswagenov plan je jasan još od 2020. godine. Zove se Together 2025+ i predstavlja novo restrukturiranje koje za posljedicu ima rezanje fiksnih troškova za 5 posto i materijalnih za još 7 posto, i to kroz samo dvije godine.

Pritom sve luksuzne marke ostaju u portfelju grupe te ih se ne žele odreći.

Naravno, tu ne ulazi i Bugatti koji se ni tada nije spominjao u strategiji, a u međuvremenu je vještim poslovnim potezima završio u novom koncernu s Rimcem.

Bentley je pod Audijevu potpunu kontrolu potpao s prvim danom ove godine, a to znači da će zajednički raditi na elektrifikaciji i tehnološkoj suradnji, sve kako bi Bentley što uspješnije prošao kroz ova vrlo izazovna vremena.

Svaka odluka Bentleyja mora biti koordinirana i odobrena od Ingolstadta, a isto vrijedi i za svaku buduću investiciju. Primjera radi, neće moći ni surađivati s primjerice Lamborghinijem, a da to prije ne odobri Audi. Time Bentley postaje još jedan satelit o čijoj strategiji brine Audi.

Uostalom, Audi ima financijsku kontrolu nad markom, ali i potpunu odgovornost. Adrian Hallmark postaje svojevrsni poslovođa Bentleyja, dok Audijev šef Markus Duesmann donosi odluke.

Da dodatno začinimo ove uloge, recimo kako će Nijemci naređivati Britancima što i kako da rade, ako požele, moći će im mijenjati upravu, pa čak i utjecati na proizvodne kapacitete. A kad smo kod proizvodnje, recimo kako će dosadašnja Porscheova MSB platforma biti zamijenjena modularnom PPE41/51 i SSP4/5.

Prema dostupnim informacijama, prvi električni Bentley na tržište dolazi 2025. godine, model D-Lux, koji će biti pandan današnjem Velaru iz Land Rovera. U međuvremenu će stići plug-in izvedbe aktualnih modela, kao i električni Flying Spur te Bentayga.

Plan je jasan, ali i dalje je nejasno hoće li poprilično konzervativna klijentela tako brzo biti spremna prebaciti se s benzinskih pumpi na punionice.

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...