OSNIVANJE "INSTITUTA BOSANSKE KUHINJE": Vispak i Bingo predstavili uspješne rezultate zajedničkih projekata

Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bh. kompanije Vispak i Bingo, danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija prezentovali rezultate uspješnih kampanja.

  • Ekonomija

  • 29. Jul. 2022  29. Jul. 2022

  • 0

Akcija "Osnivanje instituta Bosanske kuhinje" dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela. Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici brendiranjem Bosanske kuhinje.

Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bh. kompanije Vispak i Bingo, danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija prezentovali rezultate uspješnih kampanja.

"U proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali smo projekat "Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca" gdje su svi kupci, koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavina, na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica. U periodu kampanje, od 15.04. do 30.06.2022. godine zabilježen je rast prodaje na kategoriji "Dodaci jelima posebnih namjena" od 65% u odnosu na isti period prošle godine. Rast se nastavio i nakon kampanje, te smo izrazito ponosni na ovaj projekat i ove rezultate", na početku konferencije istakla je Nejra Begić, brend menadžer kompanije Vispak.

Na druženju sa novinarima, ove dvije kompanije, iskoristile su priliku i da uruče donaciju Udruženju Pomozi.ba. Naime, kroz projekat "Bosanska kuhinja za javne kuhinje", kupovinom Tajna mješavina u Bingo marketima izdvajano je 0.10 kf od svake kupljene Tajne za javnu kuhinju. Danas su sredstva uručena Binasu Mašiću iz udruženja Pomozi.ba koje u svom sastavu ima i javnu kuhinju.

"Već sedmu godinu partnerski implementiramo projekte sa Vispakom koji za cilj imaju razvoj, unapređenje i njegovanje bosanskohercegovačke kuhinje. Posebno smo ponosni na raznolikost projekata koji su do sada realizovani, od edukacija i radionica u osnovnim školama, pa do osnivanja Instituta Bosanske kuhinje i doniranje sredstava javnoj kuhinji. Vjerujemo da kroz ovakve aktivnosti doprinosimo svjesnosti o značaju domaće proizvodnje",  Amina Čeliković iz marketing službe kompanije Bingo.

Još jedan bitan projekat ove dvije kompanije jeste otvaranje Instituta bosanske kuhinje koji je danas zvanično i predstavljen javnosti. Sredinom novembra 2019. godine, Vispak je započeo zajedničku akciju sa kompanijom Bingo i Udruženjem kuhara BiH, koja doprinosi očuvanju tradicije Bosne i Hercegovine i temelji se na jedinstvenoj Bosanskoj kuhinji.

Akcija "Osnivanje instituta Bosanske kuhinje" dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela. Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici brendiranjem Bosanske kuhinje.

Iz Vispaka su istakli da su ponosni što su napravili iskorak i ovaj put, u zajedničkoj akciji sa potrošačima i partnerima, stvorili dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela, te brendiranja Bosanske kuhinje.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...