Sport
NEZAPAMĆENO: Al Hilalov šeik upao u svlačionicu poslije velike pobjede i šokirao igrače
Prije 23 min0
Iza razvoja baterijske varijante stoji zvučno ime - Iveco,
Auto
21. Sep. 2022 21. Sep. 2022
0
Nikola Corporation predstavlja europske verzije svojih proizvoda.
Predstavljeni su na međunarodnom salonu u Hannoveru u Njemačkoj, a radi se o modelu Tre. U pitanju je kamion koji će se nuditi u dvije izvedbe. Baterijskoj (BEV) i onoj s gorivim ćelijama (FCEV).
BEV verzija ima devet baterijskih modula ukupnog kapaciteta 738 kWh, a nudi doseg od 530 km. Baterije se mogu puniti na punjaču snage do čak 350 kW, što u prijevodu znači da je 100 minuta dovoljno da se baterije napune do 80 posto kapaciteta. Pogon je snažan 480 kW.
Nikola Tre FCEV Artic 6×2 je nešto manji, a s oko 70 kg vodika pohranjenog pri tlaku od 700 bara može prijeći do 800 km.
Punjenje spremnika vodikom traje svega 20 minuta. Ova verzija u prodaji bi se trebala naći tek 2024. godine.
Iza razvoja baterijske varijante stoji zvučno ime - Iveco, pa će i proizvodnja biti pokrenuta u pogonima marke u Ulmu u Njemačkoj.
Sport
NEZAPAMĆENO: Al Hilalov šeik upao u svlačionicu poslije velike pobjede i šokirao igrače
Prije 23 min0
Regija
EKSPERT ZA TURIZAM TVRDI: "Ovi turisti će Hrvatskoj napraviti veliki problem"
Prije 33 min0
Svijet
OGLASIO SE PENTAGON: "Evo koliko smo unazadili iranski nuklearni program...!"
Prije 35 min0
Svijet
IMA NEKA TAJNA VEZA: CIA ne osporava da je Putin pokušao pomoći Trumpu na izborima 2016.
Prije 38 min0
Auto
OZBILJNI PROBLEMI ZA AUTOMOBILSKOG GIGANTA: Povlači se na hiljade vozila zbog greške, evo o čemu je riječ
01. Jul. 20250
Auto
"SVAKA SEKUNDA MOŽE NEKOME SPASITI ŽIVOT": Iz Hitne pomoći objasnili kako im olakšati put do pacijenta
30. Jun. 20250
Auto
OPREZ KOD KUPOVINE VOZILA U AUSTRIJI: Profesionalni falsifikatori ciljano varaju privatne prodavače automobila na Willhabenu
Prije 3h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.