NAKON KRITIKA BELME LIZDE-KURT OGLASIO SE SARTR: "Ograđujemo se od neprimjerenog..."

Nakon jučerašnjih natpisa u medijima, oglasio se i Sarajevski ratni teatar saopćenjem kojeg prenosimo u cjelosti.

• 23. Sep. 2022  23. Sep. 2022

• 1

Glumica Belma Lizde - Kurt kritikovala je Našu stranku zbog smjene njenog supruga, reditelja Aleša Kurta, s pozicije direktora Sarajevskog ratnog teatra, tvrdeći kako se Sabini Ćudić dopala ideja da njen suprug, glumac Alban Ukaj, bude direktor tog pozorišta.

Na meti napada bila je i glumica Maja Salkić.

Nakon jučerašnjih natpisa u medijima, oglasio se i Sarajevski ratni teatar saopćenjem kojeg prenosimo u cjelosti:

"Osnovan kao kulturološki simbol otpora i preživljavanja tokom opsade Sarajeva, kao prvak pobjede duha i umjetnosti nad mračnim silama razaranja i barbarstva, Sarajevski ratni teatar SARTR je kroz svoju bogatu istoriju njegovao toleranciju, prihvatanje, humanistički odnos prema čovjeku bilo da je on gost umjetnik, član ansambla, teatarski radnik ili naš uvaženi gledalac.

Repertoar Sartra je uvijek propitivao ulogu pojedinca u kontekstu društvenih promjena, te spremnost pojedinca na žrtvu da bi se odbranila osnovna ljudska prava drugog. S tim u vezi Sartr poštuje sve vrijednosti građana i građanki poštujući njihove različitosti i identitete.   Ograđujemo se od neprimjerenog i omalovažavajućeg govora prema uvaženim članovima našeg ansambla, te osuđujemo neutemeljene i činjenicama nepotkrijepljene izjave na web portalima koje štete ne samo ugledu Sartra već i ugledu svih kulturnih radnika koji bi svojim radom ali i javnim istupima trebali oplemeniti sredinu u kojoj stvaraju."