Ekonomija
"VELIK DAN ZA NAŠ KANTON": Nakon 40 godina priče o pruzi do Hrasnice, danas potpisan ugovor
12. Maj 20230
Izgrađen je potpuno novi kolosijek u dužini od oko 12 kilometara, zamijenjene su stare šine koje godinama nisu omogućavale niti sigurnost niti funkcionalnost.
Društvo
28. Sep. 2022 28. Sep. 2022
0
Nakon završenih testiranja dionice nove sarajevske pruge od Ilidže do Čengić Vile, tramvaj je počeo saobraćati.
Na prvoj dionici sarajevske pruge, kroz sve faze njene izgradnje, učestvovalo je 262 radnika.
"Izuzetno sam zadovoljan i sretan. Zahvalan sam svim radnicima na trudu, radu i energiji koju su uložili, a građanima na razumijevanju i strpljenju. Mijenjamo sliku Sarajeva i ponosan sam što sam dio ovog projekta. Bilo je mnogo izazova, što je i očekivano, obzirom da se radi o najvećem infrastrukturnom projektu. Građani zaslužuju kvalitetan javni prevoz i uspjeli smo pokrenuti sve projekte koji će im to, konačno i omogućiti", istakao je ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta.
Izgrađen je potpuno novi kolosijek u dužini od oko 12 kilometara, zamijenjene su stare šine koje godinama nisu omogućavale niti sigurnost niti funkcionalnost, navedeno je u saopćenju Službe za protokol i press KS.
Navedeno je kako su građani dobili kvalitetnu, sigurnu i funkcionalnu dionicu, a nastavak izgradnje pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora počet će u narednom periodu.
Svi materijali koji se koriste na izgradnji sarajevske pruge ispunjavaju europske standarde i garantuju kvalitet nove sarajevske pruge.
U okviru izgradnje pruge, dužinom ove dionice, obnovljene su sve raskrsnice, pješački prelazi, biciklističke staze, te su obnovljena ona tramvajska stajališta koja nisu pružala sigurnost, njih ukupno 10.
U narednom periodu očekuje se nastavak uređivanja pojasa oko tramvajske pruge na ovoj dionici.
Pored ovog projekta, kada je riječ o tramvajskom saobraćaju, pokrenut je projekt izgradnje tramvajske pruge do Hrasnice, potpisan ugovor za studiju izvodljivosti za izgradnju tramvajske pruge do Šipa i Dobrinje, te su naručeni novi niskopodni Stadler tramvaji, koji se na ulicama Sarajeva očekuju krajem naredne godine.
Izvođač radova na projektu rekonstrukcije tramvajske pruge je China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrši PPG d.o.o Sarajevo i Yuksel Proje.
Projekt je finansiran od strane EBRD-a, putem kojeg su, ranije, sprovedene sve tenderske procedure.
Radovi na izgradnji tramvajske pruge počeli su 26. augusta prošle godine, a rok za završetak radova na ovom najznačajnijem projektu je dvije godine.
Ekonomija
"VELIK DAN ZA NAŠ KANTON": Nakon 40 godina priče o pruzi do Hrasnice, danas potpisan ugovor
12. Maj 20230
Ekonomija
ADNAN ŠTETA O JAVNOM GRADSKOM PREVOZU U SARAJEVU: "Cilj je da trolejbuski i tramvajski saobraćaj radi 0-24h"
11. Apr. 20231
Mini market
MINISTAR ŠTETA NAKON ŠTO JE IMENOVANA NOVA VLADA KS: "Završit ćemo historijske projekte koje smo pokrenuli"
24. Mar. 20231
Ekonomija
MINISTAR ŠTETA PONOSAN ŠTO JE DIO OVE PRIČE: "Sarajevo bogatije za 25 novih trolejbusa"
06. Mar. 20233
Svijet
STOLTENBERG OTKRIO OČEKIVANJA: "Članstvo Švedske u NATO-u moguće postići do jula!"
Prije 46 min0
Regija
U BEOGRADU ZABRUNUTI IZJAVOM LAVROVA: "Rusiji bi najviše odgovarala eskalacija na Kosovu!"
Prije 57 min0
Show
INFLUENSERICA OTKRILA LOKACIJU UKRAJINSKIH VOJNIKA: Ubrzo je uslijedio krvavi ruski napad, desetine poginulih i ranjenih (FOTO, VIDEO)
Prije 1h0
Hronika
RAT ZA STOLICU NA FERHADIJI: Sukob dvojice poznatih ugostitelja, intervenisala policija (FOTO)
Prije 2h0
Društvo
RIGOROZNO ILI NE: Državljanka BiH jutros kažnjena prilikom ulaska u Hrvatsku
Prije 8h0
Društvo
BANJALUČKI PORTAL IZVJEŠTAVA: "Proustaški dernek preselio se u BiH"
28. Maj 20235
Društvo
DRAGAN BURSAĆ U NEVJERICI: "Ovome ste skinuli zabranu ulaska u BiH..." (VIDEO)
Prije 16h1
Društvo
AKO PLANIRATE NA ODMOR U HRVATSKU: Evo šta sve možete prenijeti preko granice, a da ne budete kažnjeni
29. Maj 20238
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.