Hronika
NOVI DETALJI SAOBRAĆAJNE NESREĆE U SARAJEVU: Sat prije udesa, BMW M6 oglašen da se prodaje
01. Mar. 20240
Volkswagen i BMW stoga su iskoristili njemački portal za autoindustriju Automobilwoche kao platformu da iskažu svoje duboko neslaganje s novim planovima Europske unije.
Auto
08. Feb. 2023
0
NIJEMCI OTKRILI KARTE: BMW i Volkswagen donijeli ključnu odluku…
Najave Europe unije o novom Euro 7 standardu emisija za vozila u cestovnom prometu izazvala je veliku buru. Primjenjivala bi se od 2025. godine, a njezin cilj je dodatno smanjenje emisija štetnih plinova novih vozila. Konkretno, to znači i ulaganje u nove tehnologije te poskupljenje automobila za par hiljada eura. Neće to biti preveliki problem za kupce BMW-a X5 ili Mercedesa S klase, ali za one sa plićim džepom bit će to prevelik trošak.
Volkswagen i BMW stoga su iskoristili njemački portal za autoindustriju Automobilwoche kao platformu da iskažu svoje duboko neslaganje s novim planovima Europske unije. Oni su izrazito protiv ove odluke, a mišljenja su da je transfer nove tehnologije neizvediv u tako kratkom roku po pristojnim komercijalnim uvjetima.
-Vrijednosti emisija koje zahtijeva Europska komisija za testove u teškim uvjetima imaju malo veze s realnom upotrebom vozila, ali zahtijevaju puno dodatne tehnologije, objasnio je VW. Zbog velikih troškova implementacije nove tehnologije i potrebnih ljudskih resursa manje će se raditi na električnoj tranziciji pa će i taj segment poslovanja patiti.
U BMW-u su mišljenja da je Euro 7 norma instrument za raniji prestanak proizvodnje benzinaca i dizelaša jer se očigledno misli da će proizvođači automobila ići linijom manjeg otpora i odustajati od motora s unutarnjim sagorijevanjem. Europska komisija predstavila je svoje prijedloge za Euro 7 standard u novembru. Granice za automobile trebale bi biti samo djelomično niže nego prema emisijskom standardu Euro 6, koji je na snazi od 2015. No trebale bi se mjeriti u proširenom obliku testova u kojima bi se uzimali u obzir parametri poput hladnog starta i kratkih putovanja kada su emisije štetnih plinova (CO2, NOx…) višestruko veće.
-Kvalitet zraka ne pomaže ako mjerimo emisije ispušnih plinova novog motora s unutarnjim sagorijevanjem s punim gasom i prikolicom za konje u prvoj brzini na planinskom prijevoju u Alpama, javili iz Volkswagena. Zaključili su da je najbolji način za smanjenje emisija razvijati električnu mobilnost, ali to bi mogao biti problem ako će sve svoje resurse morati prebaciti na ispunjenje Euro 7 norme i razne homologacije.
Hronika
NOVI DETALJI SAOBRAĆAJNE NESREĆE U SARAJEVU: Sat prije udesa, BMW M6 oglašen da se prodaje
01. Mar. 20240
Auto
NIJEMCI IZNENADILI SVE: Ovo je zadnja prilika za kupovinu BMW-ovih automobila koji imaju…
16. Feb. 20240
Auto
NIJEMCI OTKRILI KARTE: Automobilski div najavio senzaciju, tvrde da su već prestigli Teslu…
06. Nov. 20230
Auto
DUGO JE I TRAJALO: Sve je uzalud, BMW donio odluku, prestaje prodaja…
11. Sep. 20230
Vijesti
PREDSJEDNIK VTK BiH AHMET EGRLIĆ TVRDI: "Podržavamo zahtjeve prevoznika, ali ne i blokade privrede"
Prije 26 min0
Hronika
NOVI SLUČAJ VRŠNJAČKOG NASILJA: Dječak završio na Odjelu za reanimatologiju UKC Tuzla
Prije 32 min0
Vijesti
DRŽAVNI POSLANIK MIDHAT ČAUŠEVIĆ PROZVAO MINISTRA: "Forto nikada nije odgovorio na pitanja, ovo je rezultat nerada i bahatosti"
Prije 41 min0
Politika
KONAKOVIĆ U SLOVENIJI SA BROJNIM EUROPSKIM ZVANIČNICIMA: Učestvuje na Bledskom strateškom forumu
Prije 41 min0
Auto
OGLAS ZA AUTO INASMIJAVA CIJELU REGIJU: "Za ovo ti treba blagoslov od patrijarha"
30. Avg. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ ČEŠKE: Škoda vraća kultni model, ali ovoga puta sve je drugačije...
30. Avg. 20250
Auto
SEKUNDE DO KATASTROFE: Njemački automobilski gigant bio na rubu gašenje, evo šta se dogodilo u zadnji tren...
31. Avg. 20250
Auto
NEVJEROVATNO: Ovaj novi električni model automobila košta samo 16.000 maraka, ali postoji i jedan problem...
Prije 6h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.