Ekonomija
POSAO ZA 300 RADNIKA: Nijemci otvaraju još jedan pogon u Bosni i Hercegovini, proizvodit će...
18. Maj 20220
Dolazi na tržište početkom sljedeće godine.
Auto
14. Apr. 2023
0
Ovo su prve fotografije Volkwagena ID.7, električnog nasljednika Passata i vozila koje će se natjecati u klasi s BMW-om i4 ili Teslinim Modelom 3.
Dizajn je otkriven ‘curenjem’ iz patentnog ureda kineskog Ministarstva unutarnjih poslova. Stilski je to blizu dosadašnjim električnim Volkswagenovim modelima, ali i konceptima, a sami zaključite sviđa li vam se.
Što se interijera tiče, on je također varijacija na temu ID.3 ili ID.4, s malenom instrumentnom pločom te velikim ekranom infotainmenta.
Proizvođač spominje 700 km dometa te pogon na stražnje kotače ili sve kotače. Model za kinesko tržište pokretat će dobro poznata baterija od 77 kWh, te motor s 204 PS. Najveća brzina je navodno ograničena na 155 km/h.
ID.7 dolazi na tržište početkom sljedeće godine.
U nastavku pogledajte i kratki video.
Mini market
JELENA TRIVIĆ ŽALI ZBOG JUTROŠNJEG VANDALIZMA: "Lijepo bilo vidjeti mlade maturante Medrese kako defiluju ulicama Banjaluke"
Prije 10 min0
Regija
DUŠKO LOPANDIĆ DIREKTNO: "Sjetimo se da je Vučić lijepio plakate sa imenom Ratka Mladića"
Prije 34 min0
Evropa
NOVE INFORMACIJE: Stanje slovačkog premijera Fica stabilno, ali i dalje ozbiljno
Prije 45 min0
Evropa
ČUVAJU SEBE I EVROPSKU UNIJU: Poljska ulaže više od 2 milijarde eura u jačanje svoje istočne granice
Prije 57 min0
Auto
PLANIRATE LI NA PUT: Šta sve možete unijeti u Njemačku, Hrvatsku i druge zemlje EU?
16. Maj 20240
Auto
NIŠTA NIJE ONAKO KAKO SE ČINI: Evo koliko njemački automobilski divovi zarađuju na jednom prodanom vozilu…
16. Maj 20240
Auto
JOŠ I TO: U kojim bh. gradovima poskupljuje obuka u autoškolama?
17. Maj 20240
Auto
KOMPANIJA "TESLA" U VELIKIM PROBLEMIMA: Tuže ih u SAD-u zbog onečišćenja zraka, traže kaznu...
15. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.