Ekonomija
POSAO ZA 300 RADNIKA: Nijemci otvaraju još jedan pogon u Bosni i Hercegovini, proizvodit će...
18. Maj 20220
Dolazi na tržište početkom sljedeće godine.
Auto
14. Apr. 2023
0
Ovo su prve fotografije Volkwagena ID.7, električnog nasljednika Passata i vozila koje će se natjecati u klasi s BMW-om i4 ili Teslinim Modelom 3.
Dizajn je otkriven ‘curenjem’ iz patentnog ureda kineskog Ministarstva unutarnjih poslova. Stilski je to blizu dosadašnjim električnim Volkswagenovim modelima, ali i konceptima, a sami zaključite sviđa li vam se.
Što se interijera tiče, on je također varijacija na temu ID.3 ili ID.4, s malenom instrumentnom pločom te velikim ekranom infotainmenta.
Proizvođač spominje 700 km dometa te pogon na stražnje kotače ili sve kotače. Model za kinesko tržište pokretat će dobro poznata baterija od 77 kWh, te motor s 204 PS. Najveća brzina je navodno ograničena na 155 km/h.
ID.7 dolazi na tržište početkom sljedeće godine.
U nastavku pogledajte i kratki video.
Auto
DOBRO JE ZNATI: Vežite sigurnosne pojaseve na stražnjoj klupi, evo zašto je to važno...
Prije 9 min0
Zdravlje
NEOČEKIVANO OTKRIĆE: Ukoliko ste neispavani i konstantno umorni, razlog bi mogao biti...
Prije 19 min0
Društvo
BRIGADIR ORUŽANIH SNAGA BiH U MIROVINI: "Nažalost, još uvijek u OS BiH postoji latentna podjela na..."
Prije 28 min0
Ekonomija
PENZIONERI ČASTE POŠTARE: Krenula isplata uvećanih mirovina za april, stiže i razlika za prva tri mjeseca...
Prije 37 min0
Auto
PREPOZNAO GA TEK KASNIJE PO PAPIRIĆU ČOKOLADICE: Od svih automobila na tržištu kupio je auto koji mu je prije toga bio ukraden
Prije 19h0
Auto
LJUBAV NIJEMACA I "ALFA ROMEA" TRAJE DUGO: "Naši modeli savršeno odražavaju estetski ukus zahtjevnih..."
03. Maj 20250
Auto
DOBRO JE ZNATI: Vežite sigurnosne pojaseve na stražnjoj klupi, evo zašto je to važno...
Prije 9 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.