Vijesti
UZBUNA U ČOVIĆEVIM REDOVIMA: „SDA i Islamska zajednica su jedna organizacija, Izetbegović je…“
Prije 17 min0
(...) upravo kroz Europu.
Auto
07. Sep. 2023 07. Sep. 2023
0
Rapidan rast kineske autoindustrije već se dobro osjeti i na europskom tlu.
Dovoljno je pogledati ljestvice prodaje, posebno u domeni elektrificiranih vozila, i ubrzo se može vidjeti da neke kineske marke već uspješno uzimaju svoj dio tržišnog kolača. A pogled na njihov dizajn i performanse jasno ukazuje kako nije slučajnost što su ove godine podigli prodaju za 130 posto.
To su se mogli osvjedočiti i svi oni koji su ovog tjedna pohodili sajam automobila IAA Mobility u Münchenu. Njemačka autoindustrija pokazala je svu raskoš svojeg umijeća, ali je izostala neka novost kojom bi uzeli primat. Istina, bio je tu i Renault s novim Scenicom, ali ono što je najviše iznenadilo je pohod kineskih marki.
Kako izvještava Autonews, ove godine je stiglo dvostruko više kineskih marki nego na zadnjem izdanju salona održanom 2021. godine. BYD, MG, Nobo, samo su neke od marki koje su dovele svoje adute i ponudile ih europskom tržištu koje vapi za novim automobilima fer cijene.
BYD je tako doveo dva modela komercijalizirana pod imenom Seal, a radi se o atraktivnim modelima dostupnim u plug-in hibridnom ili električnom izdanju. Pritom električni model ima odličan doseg od 570 km, a hibrid na struju vozi i do 150 km.
MG je pak doveo Cybersteer, električni kabriolet upečatljivog dizajna o kojem se govori već mjesecima. Vrlo zanimljiv model. Spomenimo i Series 5 i 7, modele o kojima se pričalo i na našem tržištu.
Upravo to su posljednje procjene za kinesku autoindustriju. Naime, do 2030. godine kineske marke bi trebale držati 33 posto svjetske prodaje novih automobila, a među njima najveći rast ostvarit će BYD, procjenjuju analitičari UBS grupe.
Ista analiza govori kako će se udio zapadnih marki u istom razdoblju smanjiti s 81 na tek 58 posto.Jedini koji će svakako rasti je Tesla, i to sa skokom udjela na čak 8 posto.
Recimo još jednu bitnu stvar. Auto News primjećuje da studija UBS-a upućuje da će kineski proizvođači automobila uspjeti značajno rasti iako nemaju značajniju prisutnost u SAD-u, Japanu, Južnoj Koreji ili Indiji.
Prevedeno, proboj na zapad mogao bi se dogoditi upravo kroz Europu. Stoga ne čudi što je UBS snizio rejting i Volkswagena i Renaulta, ističući da su izloženi konkurenciji kineskih proizvođača automobila i Tesle u Europi.
(Index.hr)
Vijesti
UZBUNA U ČOVIĆEVIM REDOVIMA: „SDA i Islamska zajednica su jedna organizacija, Izetbegović je…“
Prije 17 min0
Mini market
NOVA DRAMA U TUZLANSKOM KANTONU: Opasna igra načelnika Bege Gutića, procurila poruka…
Prije 38 min0
Ekonomija
JEFTINI LETOVI SU SAMO TRIK: Usporedne cijene karata Ryanaira i Wizz Aira otkrivaju sve...
Prije 45 min0
Hronika
CURE DETALJI HORORA U TUZLI: Nakon ubistva i hapšenja, policija traga za još dvije osobe...
Prije 54 min0
Auto
JOŠ MALO I GOTOVO: Njemački proizvođač automobila najavio kraj za benzince i dizelaše…
29. Sep. 20230
Auto
MOŽE BITI VRLO OPASNO: Ukoliko čujete ovakav zvuk motora automobila – odmah krenite u najbliži servis…
30. Sep. 20230
Auto
DOSTAVLJAČ HRANE PRATIO NAVIGACIJU PA ZAVRŠIO U JEZERU: Bit će optužen za nesavjesno upravljanje...
28. Sep. 20230
Auto
KOMPLET SE IZRAĐUJE PO NARUDŽBI: Barbie u filmu vozi atraktivni auto koji se sada našao u prodaji
29. Sep. 20230
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.