SARAJEVO 12. GODINA ČEKA NA IZGRADNJU XII TRANSVERZALE: "Gradnja nije ni započeta"

Radi se o saobraćajnici dužine 1,5 kilometara, od Stupske petlje do spoja sa A-transverzalom kod sarajevskog Aerodroma, čime bi se zatvorio ovaj saobraćajni prsten.

  • Ekonomija

  • 10. Mar. 2024  

  • 0

Glavni grad Bosne i Hercegovine već 12 godina čeka na izgradnju XII transverzale.

Radi se o saobraćajnici dužine 1,5 kilometara, od Stupske petlje do spoja sa A-transverzalom kod sarajevskog Aerodroma, čime bi se zatvorio ovaj saobraćajni prsten.

Trenuto je to cesta sa dvije trake (po jedna u svakom smjeru) i svakodnevno je zagušena saobraćajom, poznata i po famoznoj pijaci-ruglu na Stupu, u ulici Kurta Schorka. Uslijed povećanja lokalnog i tranzitnog saobraćaja situacija se pogoršava iz dana u dan.

Saobraćajnica je u nadležnosti je JP “Ceste Federacije BiH”, a njena izgradnja od interesa je i za Federaciju BiH, naročito što bi se njome na kvalitetan način povezao Međunarodni aerodrom Sarajevo pišu Vijesti.

alt

Iz Cesta Federacije BiH za Vijesti.ba nedavno su poručili da su izradili Idejni projekat usaglašen sa postojećim Prostornim planom i da je dobio pozitivno stručno mišljenje od Zavoda za Planiranje Kantona Sarajevo.

"Dana 30.5.2023 g. Predat je Zahtjev za dobijanje urbanističke saglasnosti u Općinu Ilidža i Općinu Novi grad, s obzirom da se kompletna saobraćajnica nalazi na dijelu gdje se presjecaju obje navedene općine. Do danas nije dobiven odgovor na Zahtjev, niti Urbanistička saglasnost, navode iz Cesta FBIH.

Iz Općine Novi Grad na naš upit stigao je odgovor: Uvidom u službenu evidenciju konstatovano je da su JP Ceste Federacije BiH dana 30.05.2023. godine podnijele zahtjev za izdavanje urbanističke saglasnosti za projekt Izgradnje XII trensferzale, od P61 do P80 (stacionaža 1+200,00-1+580; L:380m). Predmetni zahtjev nalazi se u radu, tačnije u fazi prikupljanja dodatnih saglasnosti, te se isti nalazi kod dodijeljenog voditelja postupka.

alt

Dalji “plan JP Ceste FBiH je da nakon dobijanja urbanističke saglasnosti pristupi izradi Elaborata Eksproprijacije i Glavnog Projekta i u skladu sa odlukom Vlade Federacije BiH, ovisno o planiranim financijskim sredstvima, nastavi dalju realizaciju”.

Dodajmo i da je Općina Ilidža je 2022. godine izdala Cestama FBIH urbanističku dozvolu spoja sa Novim Gradom.

Sudeći po navedenom, građani će još dugo biti žrtve isprepletenih nadležnosti između Federacije, kantona i opština, s obzirom da se ne nazire pojednostavljenje procedura u kojima bi Federacija gradila ceste od znažaja za entitet tako što bi dozvole izdavlo nadležno ministarstvo. Zato sada imamo situaciju da se na 1,5 kilometara ceste isprepliću najmanje tri nadležnosti.

Na slici ispod vidjećete kako konkretnu saobraćajnicu ‘presjecaju’ nadležnosti dvije opštine.

Umjesto da se proces pojednostavi, jer za postojeću trasu je i usvojen Regulacioni plan, dozvole izdaju opštine umjesto viši nivoi vlasti, pa se na taj način se svjesno koplikuju procedure izdavanja dozvola i eventualnog rješavanja imovinsko-pravnih poslova.

Detalje gužvi na ovoj saobraćajnici, ali i Regulacionig plana pogledajte u galeriji iznad.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...