Regija
ŠESTOMINUTNOM ŠUTNJOM ODALI POČAST POGINULIM U NOVOM SADU: Nakon 1900 km trčanja studenti iz Srbije stigli u Bruxelles sve s jednim ciljem
Prije 13 min0
Planirani zakon propisuje da će se usklađenost s klimatskim ciljevima ubuduće provjeravati po sektorima umjesto za svako područje pojedinačno.
Šareni svijet
15. Apr. 2024 15. Apr. 2024
1
Njemački savezni ministar saobraćaja Volker Wissing (FDP) upozorava na zabranu prometa svih vozila vikendom širom zemlje od ljeta nadalje ako Zakon o zaštiti klime ne stupi na snagu najkasnije do sredine jula.
U pismu vođama zastupničkih skupina njemačke vlade pozvao je na hitno odobrenje tog zakona u Bundestagu, piše Fenix Magazin.
Planirani zakon propisuje da će se usklađenost s klimatskim ciljevima ubuduće provjeravati po sektorima umjesto za svako područje pojedinačno.
Zakon je u proceduri od prvog čitanja 22. septembra 2023. godine. “Činjenica da još uvijek nije na snazi dovodi do značajne pravne i činjenične nesigurnosti, koja ne služi ni klimi, niti ugledu savezne vlade”, poručio je Wissing.
Ako izmijenjeni zakon ne stupi na snagu do 15. jula 2024. godine, Savezno ministarstvo digitalizacije i prometa dužno je prema važećim odredbama Zakona o zaštiti klime odmah predstaviti program kojim se osigurava usklađenost s godišnjim razinama emisija sektora prometa. To znači zabranu vožnje tokom svih vikenda.
Prema Zakonu o zaštiti klime, Njemačka mora smanjiti svoje emisije za 65 posto do 2030. u usporedbi s razinama iz 1990. godine.
Prethodno su godišnji ciljevi za energetski sektor, promet, industriju, zgrade, poljoprivredu i sektor otpada, također bili namijenjeni osiguranju postupnog smanjenja emisija stakleničkih plinova.
Posebice prometni sektor nije ispunio postavljene ciljeve. Wissing je istaknuo da ne samo da bi pojedinačna mobilnost patila zbog zabrana vožnje, već bi i opskrbni lanci mogli biti trajno poremećeni, budući da bi kratkoročni prelazak s cestovnog na željeznički promet bio nerealan.
Trebalo bi očekivati i značajan utjecaj na turizam.
– Bilo bi teško reći ljudima da smiju koristiti svoj automobil samo pet dana u sedmici, iako općenito postižemo naše ciljeve zaštite klime, rekao je političar FDP-a.
Zabrana prometa nedjeljom već je bila na snazi 1973. godine, a naftna bila je jedan od najvećih krahova koje je Njemačka doživjela. Te je godine Njemačka doživjela svoju prvu nedjelju bez vozila na cestama. Goriva je bilo malo pa je plan bio uštedjeti gorivo.
U novembru 1973. godine bila je prva zabrana vožnje vozila na cestama, a u decembru su uslijedile još tri nedjelje sa zabranama vožnje. Nakon toga su prestale mjere štednje goriva i zabrana vozila na cestama u Njemačkoj više nije bilo.
Regija
ŠESTOMINUTNOM ŠUTNJOM ODALI POČAST POGINULIM U NOVOM SADU: Nakon 1900 km trčanja studenti iz Srbije stigli u Bruxelles sve s jednim ciljem
Prije 13 min0
Evropa
ANTE KOTROMANOVIĆ, BIVŠI HRVATSKI MINISTAR ODBRANE: "Mir neće biti pravedan za Ukrajinu, ali..."
Prije 27 min0
Politika
GNUSNE ISLAMOFOBNE IZJAVE MILORADA DODIKA: "Problem sa muslimanskim svijetom prijeti i Evropi. Islamizacija je u punom jeku!" (VIDEO)
Prije 30 min0
Regija
NIKOLIĆ IZ CRNOGORSKOG DPS-a: "Četnički pokret je favorit najvećeg dijela parlamentarne većine"
Prije 46 min0
Šareni svijet
I SRBI I HRVATE SE BOJE PREKO GRANICE: Sve više slučajeva uništavanja automobila zbog tablica...
11. Maj 20250
Šareni svijet
KUPIO STARU KUĆU I U NJOJ PRONAŠAO NESLUĆENO 'BOGATSTVO': Kontaktirao stare vlasnike i doživio ZAPREPAŠĆENJE ŽIVOTA - neko bi ovo platio suhim zlatom
10. Maj 20250
Šareni svijet
MOŽE BITI SMRTONOSNO: Znate li šta se nalazi u košpicama jabuke i zbog čega je opasno...
11. Maj 20250
Šareni svijet
I DIREKTORI I HIGIJENIČARI I LJEKARI I KUHARI - SVI: Vlasnik PSG-a vodi svih 600 zaposlenika kluba na finale Lige prvaka
09. Maj 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.