Politika
NERIN DIZDAR IMA NEKE INFORMACIJE: "Amerika je garant sigurnosti BiH, ne smijem sve otkriti, a izjave Maxa Primorca..." (VIDEO)
Prije 14 min0
Drugi 2,8-litreni V6 motor pokreće stražnje točkove, ali s oba motora se upravlja putem iste papučice gasa i s istim prijenosom.
Auto
28. Apr. 2024
0
Willem Jacobus iz Južne Afrike od svog je Volkswagen Golfa Mk1 iz 1979., stvorio supersportski automobil. Sprijeda je ugradio Volkswagenov VR6 motor, koji pokreće prednje točkove putem standardnog petstupanjskog ručnog mjenjača. Taj je motor zamijenio originalni 1,1-litreni četverocilindraš. Ali Jacobus to nije bilo dovoljno pa je dodao još jedan VR6 motor. Stoga je naručio još jedan motor, nosače motora i još jedan mjenjač, i sve to ugradio u stražnji dio automobila.
Drugi 2,8-litreni V6 motor pokreće stražnje točkove, ali s oba motora se upravlja putem iste papučice gasa i s istim prijenosom.
Jacobusu niti to nije bilo dovoljno. Zaključio je da mu treba još više snage, te je oba VR6 motora opremio turbopunjačima. Nakon što je automobil stavio na dinamometar ukupno je došao do 536 konjskih snaga i 800 Nm okretnog momenta.

Jacobus je podesio automobil da počinje ubrzanje s prednjim motorom, a snaga stražnjeg motora razvija se postupno. To sprječava da stražnji dio bude preopterećen snagom i da auto ne preupravlja.
Kreiranje ovakvog automobila zaslužuje ozbiljno umijeće i zato treba pohvaliti Jacobusa.
Politika
NERIN DIZDAR IMA NEKE INFORMACIJE: "Amerika je garant sigurnosti BiH, ne smijem sve otkriti, a izjave Maxa Primorca..." (VIDEO)
Prije 14 min0
Sport
IGOR ŠTIMAC LJUT KO RIS: "Nezaslužena pobjeda Sarajeva"
Prije 21 min0
Vijesti
DRAGAN BURSAĆ NIKADA BRUTALNIJI: "Dino Konaković zagrebačka cvjećka"
Prije 23 min0
Estrada
ŽIVI NESVAKIDAŠNJIM STILOM: Buba Corelli poveo obje djevojke na koncert, publika u šoku
Prije 27 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.