Hronika
SUĐENJE ZA ZLOČINE U VLASENICI: “Predali smo se tu. Ruke za vrat su nam stavili... Tu sam vidio Racu“
Prije 9 min0
ACEA procjenjuje da će do 2030. biti potrebno 8.8 miliona punjača. Da bi se to postiglo, bilo bi potrebno instalirati 1.2 miliona punjača godišnje (ili više od 22.000 sedmično) - osam puta više od posljednje godišnje stope instaliranja.
Auto
29. Apr. 2024 29. Apr. 2024
0
Prodaja električnih automobila u EU rasla je tri puta brže od postavljanja punjača između 2017. i 2023., pokazuje izvještaj ACEA-e. Gledajući unaprijed, EU treba osam puta više punionica godišnje do 2030., prema procjenama industrije.
"Potrebno nam je usvajanje električnih automobila na masovnom tržištu u svim zemljama EU kako bismo postigli ambiciozne europske ciljeve smanjenja CO2. To se neće dogoditi bez široke dostupnosti javne infrastrukture za punjenje diljem regije", izjavila je glavna direktorica ACEA-e Sigrid de Vries.
"Vrlo smo zabrinuti što razvoj infrastrukture nije držao korak s prodajom električnih automobila na baterije posljednjih godina. Štoviše, postoji opasnost da se ovaj 'infrastrukturni jaz' proširi u budućnosti - u puno većoj mjeri nego što procjenjuje Europska komisija."
Nešto više od 150.000 javnih punionica instalirano je prošle godine diljem EU (u prosjeku manje od 3000 sedmično), dosegnuvši ukupno više od 630.000, prenosi Index.hr.
Prema Europskoj komisiji, 3.5 miliona punionica trebalo bi biti postavljeno do 2030. godine. Postizanje ovog cilja značilo bi postavljanje oko 410.000 javnih punionica godišnje (ili gotovo 8000 sedmično) - što je gotovo tri puta više od najnovije godišnje stope instaliranja.
Međutim, ACEA procjenjuje da će do 2030. biti potrebno 8.8 miliona punjača. Da bi se to postiglo, bilo bi potrebno instalirati 1.2 miliona punjača godišnje (ili više od 22.000 sedmično) - osam puta više od posljednje godišnje stope instaliranja.
"Jednostavan pristup javnim stanicama za punjenje nije 'lijepo imati', već je to bitan uvjet za dekarbonizaciju cestovnog prometa uz tržišnu potporu i konkurentni okvir proizvodnje u Europi. Ulaganja u javnu infrastrukturu za punjenje moraju se hitno povećati ako želimo zatvoriti jaz u infrastrukturi i ispuniti klimatske ciljeve", upozorila je De Vries.
Hronika
SUĐENJE ZA ZLOČINE U VLASENICI: “Predali smo se tu. Ruke za vrat su nam stavili... Tu sam vidio Racu“
Prije 9 min0
Vijesti
SLADIĆ NEOBIČAJENO KRATKO O VREMENU: "Ujutru sunce, popodne lokalni pljuskovi"
Prije 12 min0
Mini market
VASVIJA VIDOVIĆ NA SUDU: Negirala krivicu za sprečavanje dokazivanja, tereti se da je u zgradi SIPA-e...
Prije 19 min0
Svijet
BITNA PORUKA XIJA I PUTINA AMERICI: "Produbit ćemo vojnu saradnju"
Prije 25 min0
Auto
GREŠKA KOJA SE SKUPO PLAĆA: Ukoliko planirate putovanje u susjedstvo, ovo trebate znati…
14. Maj 20240
Auto
PLANIRATE LI LJETOVATI U GRČKOJ: Zbog novog zakona sa ovim automobilom ne putujte
15. Maj 20240
Auto
ODLAZAK ŠEFICE MINIJA S ČELNE POZICIJE: Potvrđen je samo dvije sedmice nakon što je bila u Pekingu...
13. Maj 20240
Auto
NIŠTA NIJE ONAKO KAKO SE ČINI: Evo koliko njemački automobilski divovi zarađuju na jednom prodanom vozilu…
Prije 8h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.