HERCEGOVAČKI "SKADAR NA BOJANI": Ponovo probijen rok za poddionicu Zvirovići - Bijača i most Počitelj

Prvi rok bio je mart 2022. godine, koji je probijen, a potom je slijedio niz rokova koji su probijeni bez ikakvog objašnjenja.

  • Ekonomija

  • 09. Jul. 2024  

  • 0

Već godinama iz uprave federalnih Autocesta ponavljaju kako se radovi na dionici autoceste Počitelj - Zvirovići, koji uključuju i most Počitelj, privode kraju, ali nema objašnjenja zašto radovi toliko kasne i ko je kriv za višekratno probijanje rokova.

Posljednja najava dovršetka radova stigla je početkom juna ove godine kada je HDZ-ov direktor JP Autoceste FBiH Denis Lasić decidirano kazao da će ova poddinica biti u upotrebi do početka ljetne sezone. No, samo koji dan kasnije, stigla je nova vijest prema kojoj će ova poddionica biti puštena u promet "tokom ljetne sezone".

"Radovi na dionici Počitelj - Zvirovići, koja uključuje i most Počitelj, privode se kraju. Intenzivirani su završni građevinski radovi na ovoj dionici i na samom mostu, s ciljem da se dio Koridora pusti u promet tokom ljetne turističke sezone. Trenutno se postavlja zaštitna metalna ograda i završni slojevi asfalta. Prethodno su završeni betonski radovi, a sada se izvode završni radovi na hidroizolaciji. Paralelno s građevinskim radovima, provodi se i procedura tehničkog prijema i dobivanja upotrebne dozvole”, saopćili su iz JP Autoceste FBiH.  

Podsjećamo, poddioca je trebala biti dovršena još u ljeto protekle godine, no u avgustu su između stubova S3 i S4, uočene pukotine, da bi Autoceste FBiH s izvođačem i nadzorom radova tek početkom januara ove godine pristupile rješavanju problema. Angažirana je slovenska projektantska kuća ''Ponting'', koja je dostavila tehničko rješenje.

Podsjetimo, ugovor o izgradnji ove poddionice potpisan je 20. juna 2019. godine, nakon što su poništena prethodna tri uzastopna tendera! Radovi su povjereni azerbejdžanskoj Azvirt Limited Liability Company te kineskoj firmi Sinohydro Corporation Limited i Powerchina Roadbridge Group, koji su kao podizvođača angažirali Hering iz Širokog Brijega. Predviđeno vrijeme izgradnje, kako su naveli na svojoj službenoj stranici JP Autoceste FBiH, trebalo je biti 30 mjeseci za most, a 24 mjeseca za cestu. Prvi rok bio je mart 2022. godine, koji je probijen, a potom je slijedio niz rokova koji su probijeni bez ikakvog objašnjenja.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...