Politika
STANIĆ UPOZORAVA: "Slučaj pod hitno vratiti u Predsjedništvo BiH, ministri iz HDZ-a neće dozvoliti..."
06. Feb. 20222
Preuzimanjem Bihaćke Pivovare, Stanić grupa nastavlja s realizacijom strateškog širenja u segmentu proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića, koja je započela akvizicijom branda Juicy 2013. godine.
Ekonomija
15. Jul. 2024
0
Vijest koju je prvi ekskluzivno objavio BiznisInfo.ba, da je Stanić grupa postala novi vlasnik Bihaćke pivovare, odjeknula je u regionu.
Vijest je prenio veliki broj regionalnih medija a u međuvremenu se oglasio i Svjetlan Stanić.
Preuzimanjem Bihaćke Pivovare, Stanić grupa nastavlja s realizacijom strateškog širenja u segmentu proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića, koja je započela akvizicijom branda Juicy 2013. godine.
Integracija novih kompanija u Stanić grupu doživjela je ekspanziju u zadnjih nekoliko godina i to prvenstveno akvizicijom Maraske, a zatim i nedavnim preuzimanjem Heinekenovih bezalkoholnih brandova Sola i Zala u Sloveniji.
Akvizicijom Bihaćke pivovare u svom portfelju Stanić grupa sada ima uz proizvodnju bezalkoholnih pića, jakih alkoholnih pića i proizvodnju piva.
Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe, izjavio je da se Bihaćka pivovara sa svojim proizvodnim kapacitetima i asortimanom idealno uklapa u poslovnu viziju Stanić grupe temeljenu na tržišnoj poziciji i etabliranim brandovima Grupacije te gotovo tridesetogodišnjoj saradnji s Heinekenom, čiji su ekskluzivni distributer za BiH i u čemu vide potencijal za proširenje zajedničke saradnje na tržištima regije i izvan same distribucije.
– Prepoznali smo priliku za akviziciju te smo u vrlo kratkom roku s dosadašnjim vlasnicima, obitelji Ibrahimpašić, postigli dogovor. Ovim putem im se želim zahvaliti na izvanrednoj poslovnoj saradnji prilikom preuzimanja Bihaćke pivovare. Sigurni smo da će know how Stanić grupe kojeg smo stekli surađujući sa svjetski poznatim brendovima iz područja pića te znanje koje posjedujemo zahvaljujući upravljanju najpoznatijim hrvatskim brendom sokova Juicy, kao i brendovima Maraske, osnažiti poziciju proizvoda Bihaćke pivovare na tržištu Bosne i Hercegovine, ali i cijele regije. Pri tome mislim i na bezalkoholni asortiman: negaziranu vodu i sokove, kao i na pivski, pri čemu će renomirani domaći brand upotpuniti našu ponudu prema tržištu – izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe, prenio je Poslovni.hr.
Stanić grupa jedna je od najvećih regionalnih proizvođača u segmentu negaziranih pića te vlasnik dviju tvornica u Hrvatskoj i jedne u Bosni i Hercegovini, koja već u ovom trenutku proizvodi preko 100 miliona litara godišnje.
Proizvodni kapaciteti Grupacije ovom akvizicijom će sepovećati za dodatnih 50 miliona litara i pet novih proizvodnih linija za staklo, PET, limenke i bačve te na taj način dodatno učvrstiti vodeću poziciju Stanić grupe na tržištu.
Vlasnik Stanić grupe je poduzetnička porodica Stanić iz Kreševa, koja se smatra jednom od najbogatijih porodica u BiH.
Share this:
Vijesti
SNAŽNA PORUKA JOSEPA BORRELLA: "Najbolji način da odamo počast Srebrenici je da zaustavimo drugi genocid u Gazi"
Prije 5 min0
Svijet
POTRAGA ZA NESTALIM SE NASTAVLJA: Trump doputovao u Teksas kako bi procijenio štetu nakon stravičnih poplava
Prije 12 min0
Društvo
BH NOVINARI O GAŠENJU AL JAZEERE BALKANS: "Nenadoknadiv udar na medijsku zajednicu regije"
Prije 24 min0
Mini market
DRAGAN BURSAĆ O ZATVARANJU AL JAZEERE BALKANS: Kako se gasi svjetionik istine
Prije 30 min0
Ekonomija
ČUDO U SARAJEVU: Mašine izašle na teren, ruši se čuveni objekat u Nedžarićima
10. Jul. 20250
Ekonomija
DA LI JE OVO POČETAK KRAJA: Njemački gigant u problemima, otpremnine idu do 150.000 eura
Prije 12h0
Ekonomija
PRVI PUT U HISTORIJI: Federacija BiH se zadužuje na Londonskoj berzi za oko 350 miliona eura!
10. Jul. 20254
Ekonomija
NIJE IŠLO: Brat Novaka Đokovića ugasio firmu u BiH
Prije 15h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.