HiTec
SAMSUNGOVI PAMETNI TELEFONIi DONOSE SNAŽNE PERFORMANSE: Ipak, neke greške se poavljaju
Prije 2h0
Profesor Imamović u svom tekstu ukazao je i na historijski značaj povezanosti Sarajeva sa Bihaćem, a njegov tekst prenosimo u cjelosti.
Mini market
19. Jul. 2024 19. Jul. 2024
0
Bosanskohercegovački arheolog, historičar i profesor Enver Imamović objavio je na Facebooku tekst s pitanjem: "Zar nam je preči autoput Sarajevo-Beograd od autoputa Sarajevo-Bihać?".
Profesor Imamović u svom tekstu ukazao je i na historijski značaj povezanosti Sarajeva sa Bihaćem, a njegov tekst prenosimo u cjelosti:
"Svakodnevne vijesti o gradnji cesta i autuputeva raduje čovjeka. Gradi se posvuda. Ali, ko iole to prati, ma koliko se trudio da čuje ili pročita vijest da se to odnosi i na našu Krajinu, to neće naći. Umjesto toga, piše se i govori o autoputu Sarajevo - Beograd, o drugim, brzim i kojim cestama sve ne, ali u tome ni riječi o dijelu Bosne gdje je Krajina. Čovjek se mora upitati, zar nam je zaista preći autoput koji će povezivati Sarajevo - Beograd, nego Sarajevo - Bihać! Zar za to treba navoditi razloge!
Titova Jugoslavija je u svoje vrijeme prepoznala potrebu i značaj gradnje magistrale Sarajevo (Jajce) - Bihać, nazvavši ga Put AVNOJ-a), dok je za današnju vlast preći autoput koji će Sarajevo povezati s Beogradom nego s Bihaćem! Pored ekonomskih razloga postoje i drugi, mnogo važniji. Za Krajinu ih ima na stotine, apsolutno opravadanih i nepobitnih. Politički su nam poznati i o tome ne treba puno. Isprazne su priče da taj pravac nije ekonomski isplativ. Svakom pismenom čovjeku poznato je da su upravo dobre komunikacije osnovni preduvjet za razvoj jednog kraja. To potvrđuju podaci da čak pješćane i bezvodne pustinje komunikacije pretvaraju u zemlju blagostanja, a kamo li pitomu Krajinu nepreklednih šuma, pašnjaka, polja, ruda i drugih bogatstva, ili kako stoji u povelji Kulina da u Bosni ima “sveg blaga Božjeg”.
Ne smiju se zanematiti ni historijski razlozi koji govore o potrebi da se Krajini posveti više pažnje i poštovanja, i da se autoputem poveže s glavnim gradom zemlje. Otišli bi daleko kad bi nabrajali šta je Krajina značila za Bosnu u njenoj daljoj i bližoj prošlosti. Svježa su nam sjećanja na protekli rat tokom kojeg su Krajišnici branili ne samo svoju Krajinu nego svu Bosnu. Znamo šta je za sve nas u ratu značila krajiška 'Sila nebeska'. A šta bi značila tek da je bila autoputem povezala s ostalom bosanskom silom! Kako god, treba nam autoput Sarajevo-Bihać", napisao je Imamović.
HiTec
SAMSUNGOVI PAMETNI TELEFONIi DONOSE SNAŽNE PERFORMANSE: Ipak, neke greške se poavljaju
Prije 2h0
Kultura
QUENTIN TARANTINO JE SVE ANALIZIRAO I OBJASNIO: Kaže da su ovi filmovi označili kraj zlatnog doba Hollywooda
Prije 3h0
Politika
ENVER HALILOVIĆ O SAMITU U SKOPLJU: "Nažalost, Bosna i Hercegovina čak nije uspjela ni da ponudi..."
Prije 3h0
Hronika
TEŽAK UDES MOTOCIKLISTE IZ BOSNE I HERCEGOVINE U AUSTRIJI: Spasavao ga helikopter
Prije 3h0
Mini market
KRATKA VUČIĆEVA OBJAVA NAKON SUKOBA SRBIJANSKE POLICIJE I GRAĐANA: "Na kraju uvijek..."
29. Jun. 20250
Mini market
I ISKUSAN I POLITIČKI PODOBAN: Pljušte reakcije na društvenim mrežama na izbor Bakira Hadžiomerovića za direktora FTV-a...
Prije 19h0
Mini market
POZNATI SELEFIJSKI PREDAVAČ USIJAO DRUŠTVENE MREŽE: Tvrdi da je "Hrvatska najviše pomogla BiH tokom rata", uslijedile brojne osude... (VIDEO)
30. Jun. 20251
Mini market
DIREKTNO PROZVALI LJUBU ĆOSIĆA: Ekolozi traže hitno zatvaranje deponije koja danas guši Sarajevo i Istočno Sarajevo
Prije 15h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.