Društvo
ŠTETA OBJAVIO: Stigao još jedan novi tramvaj u Sarajevo
14. Maj 20250
Umjesto rješavanja problema, Šteta se snimao i isticao prizore kako na terenu mudro promatra radove. A šta da svaki dan snimamo kolaps u Sarajevu?
Mini market
03. Avg. 2024
0
Asfaltirana je još jedna cesta. Majdanska ulica je dobila nove slojeve asfalta. Teško je naći zamjerku ovim prizorima snažne crne boje slikanih iz ptičije perspektive. Vozila će tu ići kao po loju. Na ovo računa ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta. Ipak, zamjerke su velike, kilometarske. Tolike su i kolone tokom gužvi u Sarajevu. A gužve su svakodnevne, čak i vikendom. Godinama. Šteta nema namjeru da ih barem ublaži. Nema viziju, niti inicijativu. To mu ne sugerišu ni kolege iz Vlade ili skupštinske većine", piše za novinsku agenciju Patria zastupnik Stranke za BiH u Parlamentu Federacije BiH Haris Silajdžić
Umjesto stvarnog posla, samo fotografisanja i kreiranja moćnih dinamičnih videa snimljenih dronovima za minijaturne pomake u oblasti saobraćaja. Ovo patološko samoreklamiranje valjda treba da nam skrene pažnju, da ublaži nervozu zbog kašnjenja usljed nesnosnih gužvi u gradu koji je pet godina pod vlašću nesposobne Trojke.
A nije Šteta samo presvlačio saobraćanice koje su drugi napravili. On je i rekonstruisao tramvajsku prugu. Istina je da smo dobili lijepe tramvaje, ali oni su pružili udobnost, bez povećanja brzine prevoza putnika. Dobili smo i nove trolejbuse. Gužve su ostale. Čak su se za Štetinog mandata i povećale. Tramvaji i trolejbusi su upotpunili i estetski ugođaj, ali nama trebaju nove saobraćajnice, novi sistemi za upravljanje u ovom sektoru, ali toga nema. Imamo zastoj u razvoju glavnog grada. Tačnije, Šteta nema kapaciteta niti znanja da prati rast broja vozila i dinamiku poslovanja i življenja u glavnom gradu naše države.
Svakodnevno čekanje u kolonama, kretnje mic po mic, konstantna izloženost stresu desetina hiljada vozača i putnika, imaju utjecaj na kolektivno zdravlje. Veliki su to nanosi ljutnje kada svaki dan na nekoliko mjesta morate ići puževim korakom i dugo biti zarobljeni u koloni vozila.
Sjetimo se koliko su eksploatisani pruga, tramvaji i trolejbusi, na stotine obilazaka, fotografisanja, gostovanja u režimskim medijima, dron-videa za društvene mreže. Prosto smo zagušeni propagandom koja je trebala da nas ubijedi da je bitniji dizajn stolice u novom tramvaju, od sati i sati, dana i dana koje provodimo čekajući u kolonama vozila. Umjesto rješavanja problema, Šteta se snimao i isticao prizore kako na terenu mudro promatra radove. A šta da svaki dan snimamo kolaps u Sarajevu?
Društvo
ŠTETA OBJAVIO: Stigao još jedan novi tramvaj u Sarajevo
14. Maj 20250
Ekonomija
MNINISTAR ADNAN ŠTETA OBJAVIO: U Sarajevo stigao 18. novi tramvaj, dolazi ih još sedam
30. Apr. 20250
Vijesti
NA ODUŠEVLJENJE SVIH GRAĐANA: Od jutros trolejbusi idu u Vogošću (FOTO)
27. Apr. 20250
Društvo
MINISTAR ADNAN ŠTETA IMA PORUKU ZA GRAĐANE: "Nakon puno izazova, raskrsnica na Stupu uskoro u funkciji"
19. Apr. 20250
Politika
BEĆIROVIĆ O POSJETI SJEDINJENIM DRŽAVA: "Dogovorene su konkretne aktivnosti!"
Prije 2h0
Vijesti
HELIĆ REAGOVALA NA PORUKE RUBIOVOG ZAMJENIKA: "'Fleksibilnost' ne smije biti pokriće za revizionizam, prošli ili sadašnji!"
Prije 3h0
Svijet
STIGLA JE KĆERKICA: Boris Johnson dobio deveto dijete (FOTO)
Prije 3h0
Show
ITALIJANSKI MEDIJI BRUJE: Najljepša Bosanka zavela prvog tenisera svijeta
Prije 3h0
Mini market
VJEROVALI ILI NE: Zastupnik u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH podržao Dodikov zakon u Narodnoj skupštini RS-a...
22. Maj 20250
Mini market
IGOR CRNADAK ZATRESAO REPUBLIKU SRPSKU: „Smije li Željka Cvijanović reći da će se ona povući...“
Prije 19h0
Mini market
OSVETA DODIKOVE STRANKE: Odborniku Jašareviću na vrata pokucala inspekcija nakon što je podržao novu većinu
23. Maj 20250
Mini market
UTJERIVANJE DUGOVA U BiH: Zagrepčane prevarila Vlada RS-a
Prije 14h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.