Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen vraća legendarni model, ali uz velike promjene...
Prije 5h0
Šef VW-a Oliver Blume je, kako stoji u saopštenju, na sastanku istakao da se automobilska industrija nalazi u vrlo zahtjevnoj i ozbiljnoj situaciji.
Auto
03. Sep. 2024
0
U okviru svojih mjera štednje, Volkswagen (VW) po prvi put više ne isključuje zatvaranje fabrika i otpuštanja radnika u Njemačkoj. Kako je saopšteno iz VW-a nakon sastanka rukovodstva, namjerava se ukinuti osiguranje zaposlenja koje važi do 2029. godine, a koje se od 1994. uvijek iznova produžavalo.
Šef VW-a Oliver Blume je, kako stoji u saopštenju, na sastanku istakao da se automobilska industrija nalazi u vrlo zahtjevnoj i ozbiljnoj situaciji.
“Ekonomsko okruženje se dodatno pogoršalo, novi ponuđači pristižu u Evropu”. Njemačka kao lokacija sve više zaostaje u pogledu konkurentnosti. “U ovom okruženju, moramo sada kao kompanija djelovati konsekventno”, rekao je Blume, piše Deutsche Welle.
Prema mišljenju uprave, brendovi unutar Volkswagena AG moraju biti sveobuhvatno restrukturisani.
“Čak ni zatvaranje fabrika koje proizvode vozila i lokacija na kojima se proizvode komponente u trenutnoj situaciji više ne može biti isključeno ako se nešto brzo ne uradi po tom pitanju.”
U saopštenju Radničkog savjeta navedeno je da menadžment smatra da su suvišne najmanje jedna veća fabrika automobila kao i jedna za proizvodnju komponenti.
“Time u fokus dolaze sve lokacije u Njemačkoj – bez obzira na to da li je riječ o Volkswagenu AG ili nekim podružnicama, bez obzira na to da li je riječ o lokacijama u zapadnoj ili istočnoj Njemačkoj”, stoji u saopštenju.
Koji pogoni bi konkretno mogli biti pogođeni, za sada se ne zna.
Šefica Radničkog savjeta, Daniela Cavallo, najavila je masivan otpor. Planovi su “napad na naša radna mjesta, lokacije i kolektivne ugovore”, objasnila je u posebnom izdanju časopisa Radničkog savjeta “Mitbestimmen”.
“Time se dovodi u pitanje sam VW i samo srce koncerna. Protiv toga ćemo se boriti žestoko”, rekla je Cavallo. “Dok sam ja ovdje, neće biti zatvaranja VW-ovih postrojenja!”
Predstavnici zaposlenika, zajedno sa pokrajinom Donjom Saksonijom, imaju većinu u Nadzornom odboru Volkswagena. Premijer Donje Saksonije i član nadzornog odbora Stephan Weil pozvao je koncern da odustane od zatvaranja pogona. Nesporno je da, kako je rekao, postoji potreba za djelovanjem, ali da se prvo moraju ispitati sve druge mogućnosti za smanjenje troškova.
“Očekujemo da se neće doći do pitanja o zatvaranju pogona zahvaljujući uspješnoj primjeni alternativnih mjera”, rekao je Weil.
Glavni brend Volkswagen već se godinama bori s visokim troškovima i po profitnoj marži zaostaje za sestrinskim brendovima unutar koncerna, poput Škode, Seata i Audija. Program štednje, pokrenut 2023. godine, ima za cilj da se do 2026. rezultat poboljša za deset milijardi eura.
No, nedavni neuspjeh u novim poslovnim poduhvatima dodatno je pogoršao situaciju. Da bi se ipak postigla ciljana poboljšanja rezultata, troškovi sada moraju biti smanjeni više nego što je bilo planirano.
“Protivvjetar je postao značajno jači,” rekao je menadžer marke VW Thomas Schäfer, stoji u saopštenju te zaključio: “Zato moramo uložiti dodatne napore i stvoriti uslove za dugoročni uspjeh.”
Predsjednik CDU-a Friedrich Merz u najavi pooštravanja mjera štednje Volkswagena vidi ekonomsko-politički poziv na buđenje za saveznu vladu.
„Njemačka više nije dovoljno konkurentna“, kritikovao je Merz, te ocijenio da je moguće da je VW napravio grešku usmjeravajući se isključivo na elektromobilnost.
Međutim, veliki dijelovi njemačke industrije, osim automobilske, kao što su hemijska industrija i mašinstvo, više nisu konkurentni, rekao je Merz.
Za to su prvenstveno odgovorni politički okvirni uslovi. Volkswagen je od strane uprave proglašen „slučajem za sanaciju“, rekao je Merz.
„Ovo sada konačno pokazuje i ovoj saveznoj vladi gdje stojimo. Ovo nije pitanje konjunkture na svjetskom tržištu.“
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen vraća legendarni model, ali uz velike promjene...
Prije 5h0
Auto
NEOČEKIVANO, IZ WOLFSBURGA: Talijani dizajnirali poseban Volkswagen, a Nijemci imaju samo jedno pitanje...
12. Sep. 20250
Auto
NIŠTA BEZ KINEZA: Volkswagen uskoro predstavlja novi model, procurile prve fotografije...
08. Avg. 20250
Auto
OZBILJNI PROBLEMI ZA AUTOMOBILSKOG GIGANTA: Povlači se na hiljade vozila zbog greške, evo o čemu je riječ
01. Jul. 20250
Vijesti
HELEZ SA DIREKTOROM KCUS-a ALENOM PILAVOM: Važna uloga Oružanih snaga u spašavanju vitalno ugroženih pacijenata
Prije 10 min0
Regija
TENZIJE U PARLAMENTU ALBANIJE: Zastupnici opozicije bacali predmete na Edija Ramu, blokirali govornicu
Prije 20 min0
Zdravlje
NEMA RAZLOGA ZA PANIKU, ALI IMA ZA OPREZ: Raste broj zaraženih novim sojem korona virusa u Evropi
Prije 28 min0
Mini market
STANIVUKOVIĆ POZVAO MINISTRA BUDIMIRA DA GA UHAPSI: "Od mene ste napravili kretena i ponižen sam!"
Prije 45 min0
Auto
PALE SE SVJETLA, ZUJI ELEKTRIKA: U ovoj državi uvedena je trajna zabrana uvoza automobila na dizel i benzin
15. Sep. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Poznata sudbina legendarnog Volkswagen Golfa, najavljeno je...
16. Sep. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen vraća legendarni model, ali uz velike promjene...
Prije 5h0
Auto
KINEZI DOLAZE: Ovaj automobil proizvodit će se u Europskoj uniji, iza svega stoji čuvena kompanija...
17. Sep. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.