Auto
IZ JP AUTOCESTE FBiH JAVLJAJU: Poznat datum kontrole brzine na izlazu iz tunela Ivan
12. Sep. 20250
U smjeru iz Sarajeva saobraća se samo jednom njegovom trakom, dok je druga zatvorena za saobraćaj. Pritom su postavljene oznake da je u toku izvođenje radova.
Ekonomija
22. Sep. 2024
0
Iako je dionica Tarčin – Bradina na Koridoru 5C, koja uključuje i tunel Ivan, puštena u promet prije skoro dvije godine, ovaj tunel još uvijek nije u punoj funkciji.
Naime, u smjeru iz Sarajeva saobraća se samo jednom njegovom trakom, dok je druga zatvorena za saobraćaj. Pritom su postavljene oznake da je u toku izvođenje radova.
S obzirom da ovakvo stanje traje već jako dugo, a da se nikakvi radovi zapravo i ne izvode, upitali smo “Autoceste FBiH” da nam pojasne ovu situaciju.
Iz “Autocesta” je za BiznisInfo.ba pojašnjeno da je, prilikom puštanja u saobraćaj poddionice Tarčin – Bradina, primijećeno izrazito nepoštivanje i prekoračivanje dopuštenih brzina u desnoj cijevi tunela Ivan, što je dovodilo do pojave većeg broja incidentnih situacija i ugrožavanja sigurnosti prometa na prilazu privremenom naplatnom mjestu Bradina.
– Privremeni završetak autoceste A1 i potreba za usporavanjem prometa, lokacija privremenog isključenja sa autoceste A1, jako zahtjevna krivina odmah nakon izlaza iz desne cijevi tunela Ivan i sama blizina privremenog NM Bradina tunelu Ivan koja je potencijalna opasnost za nakupljanje vozila u samom tunelu, su otežavajući faktori s aspekta sigurnosti prometa i isti zahtijevaju poduzimanje mjera kako bi se promet usporio na izlasku iz desne cijevi tunela Ivan prema NM Bradina – pojašnjeno je.
Kako dodaju, svako nakupljanje vozila u tunelu, a koje bi proizašlo u slučaju incidenta ili saobraćajne nezgode na prilazu NM Bradina, bi predstavljalo mnogo veću potencijalnu opasnost po sigurnost saobraćaja u tunelu nego svođenje saobraćaja na jednu traku.
– Iz navedenih razloga promet je sveden ispred ulaznog portala desne cijevi tunela Ivan u voznu traku, kako bi vozači smirili brzinu nakon duže vožnje na autocesti i sigurno prišli platou NM Bradina. Dakle, sigurnost prije svega – naveli su iz Autocesta.
Na kraju, dodaju da su oznake radova ispred preusmjerenja čisto tehničke stvari iz razloga scenarija upravljanja tunelima i postojeće zakonske regulative koja u svojim shemama predviđa ovaj znak.
                            
                        Auto
IZ JP AUTOCESTE FBiH JAVLJAJU: Poznat datum kontrole brzine na izlazu iz tunela Ivan
12. Sep. 20250
                            
                        Hronika
KRAĐA APARATA ZA GAŠENJE U TUNELIMA UGROŽAVA ŽIVOTE: Zbog 20 KM stradaju ljudi i imovina
17. Avg. 20250
                            
                        Hronika
EPILOG POŽARA U TUNELU IVAN: Vozilo u potpunosti izgorjelo, poznati detalji nakon intervencije vatrogasaca (VIDEO)
16. Avg. 20250
                            
                        Vijesti
ŠTA SE DEŠAVA: Zatvoren saobraćaj u tunelu Ivan, formiraju se kolone (VIDEO)
16. Avg. 20250
Društvo
DŽEVAD KORMAN OTKRIVA DA BI U TUZLANSKOM KANTONU MOGLO BITI JOŠ HAPŠENJA: "Istraga nije gotova"
Prije 11 min0
Estrada
A JOŠ NI PJESMU NEMA SNIMLJENU: Pjevač iz Vinkovaca koji ima 20 godina rasprodao i četvrti koncert u beogradskom "Sava centru"
Prije 21 min0
Vijesti
KO JE OVDJE LUD: Dok podmeće klipove i inicira blokade u Domu naroda PSBiH, Dragan Čović u Zagrebu tvrdi...
Prije 26 min0
Mini market
TUŽILAŠTVO ISPITUJE NAVODE NINKOVIĆA: Predsjednik Skupštine grada Banjaluka tvrdi da investitori “plaćaju red” za regulacione planove
Prije 26 min0
Ekonomija
OBILJEŽIO GA JE "FILMIĆ" SA SEVERINOM: Hercegovački poduzetnik danas živi potpuno drugim životom
02. Nov. 20250
Ekonomija
PIŠI PROPALO: U tvornicu uloženo 900.000 maraka, nikada nije proradila, a radnici danas sjede u...
03. Nov. 20250
Ekonomija
ISTIČE ROK ZA ZAMJENU: Šta će biti s novčanicama koje se ne zamijene do kraja godine?
01. Nov. 20250
Ekonomija
OD 2026 GODINE KUPOVINA U NJEMAČKOJ VIŠE NEĆE BITI ISTA: Pogledajte šta se mijenja
01. Nov. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.