KOLIKO PUTA VAM SE DOGODILO: Pričali ste o nečemu i počele su da vam iskaču reklame, zašto?

U dokumentu namijenjenom potencijalnim klijentima tvrdi se da se preko pomenutog softvera zasnovanog na vještačkoj inteligenciji prisluškuju razgovori i prikupljaju i analiziraju podaci o „namjerama u realnom vremenu“.

  • HiTec

  • 25. Sep. 2024  

  • 0

Koliko puta vam se dogodilo da sa svojim prijateljima razgovarate o nekim stvarima ili proizvodima na mobilnom telefonu, koje ranije niste tražili na mreži, da biste ubrzo nakon toga vidjeli reklame vezane za te proizvode. Neki tvrde da je to slučajnost, drugi imaju različite teorije o povezivanju interesa ljudi sa kojima ste razgovarali, a koji su možda tražili takve proizvode, dok mnogi smatraju da je to jasan dokaz da nas Facebook sluša.

Zuckerbergova kompanija je više puta demantovala ovu informaciju i jasno istakla da nikada nisu i neće da slušaju korisnike i njihove razgovore, piše Zimo.

U njihovom centru za privatnost, među raznim informacijama važnim za privatnost korisnika, navodi se da oglasi zaista ponekad mogu biti specifični, pa korisnici moraju da misle da ih prisluškuju, ali uvjeravaju da nisu.

Dio korisnika Facebooka je skeptičan prema ovim uvjeravanjima, a ove sumnje će dodatno podstaći nove informacije koje su se na mreži pojavile proteklih dana i zasnovane su na podacima marketinške agencije Cok Media Group (CMG), koja tvrdi da klijente prisluškuje putem softvera koji se zove Active Listening.

Ono što se ističe u tom izvještaju je da su CMG-ovi reklamni partneri, između ostalih, Facebook, Meta, Google i Amazon.

U dokumentu namijenjenom potencijalnim klijentima tvrdi se da se preko pomenutog softvera zasnovanog na vještačkoj inteligenciji prisluškuju razgovori i prikupljaju i analiziraju podaci o „namjerama u realnom vremenu“.

Ovi podaci se zatim povezuju sa postojećim i prethodno prikupljenim informacijama o korisnicima i njihovim preferencijama kako bi se koristili za ciljano oglašavanje, odnosno da bi korisnicima prikazali reklame koje ih zanimaju i da postoji velika mogućnost da mogu uticati na njihovu odluku o kupovina.

Na osnovu podataka i dokumenata CMG-a nije jasno da li je njihov softver za aktivno slušanje stalno aktiviran ili samo u određenim situacijama, odnosno tokom telefonskih razgovora i slično.

Ovaj izvještaj, koji se posljednjih dana brzo proširio internetom, vjerovatno je šokirao direktore Mete, Googlea i Amazona, koji su odmah reagovali na ove navode.

Google je uklonio pomenutu kompaniju iz svog partnerskog programa, dok je Amazon komentarisao da nikada nisu sarađivali sa CMG-om na tom programu i da to ne planiraju.

Meta je za Daily mail prokomentarisao: Meta ne koristi mikrofon telefona za oglašavanje, a mi o tome javno pričamo godinama. Kontaktiraćemo CMG da objasnimo da ovaj program nije zasnovan na meta podacima.

Još jedna zanimljivost u vezi sa ovom kompanijom i njenom praksom prisluškivanja kojom se hvale je post na blogu koji su od tada izbrisali.

Naime, u toj objavi kažu da je potpuno legalno da vas telefoni i drugi uređaji prisluškuju i da se opcija aktivnog slušanja često nalazi u uslovima korišćenja prilikom preuzimanja i ažuriranja aplikacija, ali da je ispisana malim slovima i nije u prvom planu kada se gledaju takvi ugovori napisani na nekoliko stranica.

Iako su, dakle, Meta, Google i Amazon demantovali učešće u ovom programu i prisluškivanje, nakon što se ova informacija proširila mrežom jasno je da će oni koji su do sada vjerovali da ih Facebook prisluškuje, sada još više biti uvjereni da je to zaista istina.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...