Auto
TRIK JE VRLO JEDNOSTAVAN: Vlasnici Volkswagen vozila se hvataju za glavu kada zakaže baterija, a trebaju samo učiniti ovo...
11. Jun. 20250
Radnici odgovaraju masovnim štrajkovima upozorenja.
Ekonomija
07. Dec. 2024
0
Njemačka privreda nije u svojim najboljim danima, a državu posebno pogađa kriza u autoindustriji. Iako je Volkswagen godinama bio simbol uspješnosti i moći njemačke industrije, sada je postao simbol krize. Uprava ovog automobilskog giganta u pregovorima želi smanjiti plate za više od deset posto kako bi smanjila visoke troškove.
Radnici odgovaraju masovnim štrajkovima upozorenja. Prema industrijskom stručnjaku Stefanu Bratzelu, VW je u najvećoj krizi od 1990-ih. Prethodna konkurentska prednost preduzeća nad drugim proizvođačima i lokacijama se smanjila, što zahtijeva hitne promjene.
Troškovi lokacije u Njemačkoj su 50 posto veći nego u drugim europskim lokacijama. “Ovdje se nešto mora dogoditi”, izjavio je Bratzel, naglašavajući važnost prilagodbe poslovnih modela kako bi se kompanija održala na globalnom tržištu.
Volkswagen je do sada bio poznat po isplati izdašnih plaća u usporedbi s drugim poslodavcima u sektoru, što dodatno pojačava nezadovoljstvo radnika zbog predloženih rezova.
Izvršni direktor Oliver Blume stoga želi značajno smanjiti troškove u Njemačkoj. Proizvođač automobila, poznat po dobrim plaćama, želi poduzeti neobičan korak – u trenutnom kolektivnom pregovaranju, oko 120.000 zaposlenika traži se da se odreknu dijela svojih plaća – umjesto da dobiju povišicu kao inače, piše Fenix Magazin.
Foto: Guliver Image, AP Photo/Jens Meyer
Do sada većina zaposlenih u proizvodnji zarađuje od 3.900 do 4.300 eura bruto mjesečno, objavilo je radničko vijeće odgovarajući na upit ntv.de. Prvostupnici počinju od 5.300 eura, a magistri od 5.600 eura.
Majstori dobivaju dobrih 5.950 eura, a ako imaju veću odgovornost i više. Iskusni ili vrlo traženi stručnjaci poput inženjera, programera ili stručnjaka za osiguranje kvalitete mogu zaraditi i do dobrih 7.700 eura bruto mjesečno.
Plaće u VW internoj tarifi kreću se od oko 2.400 eura za polukvalificirane poslove, primjerice u komercijalnoj kuhinji. Možete zaraditi dobrih 3.500 eura na osiguranju tvornice, primjerice na vratima. U svim platnim nivoima dodatno je mjesečna naknada od gotovo 170 eura te godišnji bonus, a posljednjih godina u prosjeku oko 4.360 eura. Nedavno je godišnja isplata bonusa, koja zamjenjuje godišnji odmor i božićnicu, iznosila više od 4.730 eura.
Auto
TRIK JE VRLO JEDNOSTAVAN: Vlasnici Volkswagen vozila se hvataju za glavu kada zakaže baterija, a trebaju samo učiniti ovo...
11. Jun. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen donio odluku, od iduće godine u potpunosti se ukida...
19. Maj 20250
Ekonomija
VELIKI USPJEH DOMAĆE INDUSTRIJE: Volkswagen naručio robota bh. kompanije (VIDEO)
06. Maj 20250
Auto
NOVI ADUTI IZ WOLFSBURGA: Volkswagen predstavio tri nova električna modela, s jednim punjenjem prelaze...
27. Apr. 20250
Vijesti
HAOS U NAJAVI: Prijevoznici dali rok nadležnim institucijama, u suprotnom slijedi...
Prije 33 min0
Regija
ALEKSANDAR VUČIĆ NAJZASLUŽNIJI ZA REZULTATE: Građani Srbije većinski nisu za članstvo u...
Prije 48 min0
Politika
DODIKOV SAVJETNIK OTVORENO PRIJETI: "Ovaj proces ne može proći bez konsekvenci i ovo je trenutak kada RS može da ostvari ozbiljan rezultat..."
Prije 59 min0
Svijet
IRANSKI VOĐA ALI HAMNEI, NA HEBREJSKOM JEZIKU: "Cionistički entitet treba očekivati tešku kaznu..."
Prije 1h0
Ekonomija
ŠOK U SUSJEDSTVU: Dramatične turističke brojke na Jadranu, rezervacije otkazane, gostiju nema...
Prije 23h0
Ekonomija
MILIJARDERI IZ BOSNE: Potvrđen veliki posao, započeo tržišni "rat" braće Ahmetlić...
12. Jun. 20250
Ekonomija
LOŠE VIJESTI ZA PUŠAČE: Cijene cigareta drastično rastu, ali ni to nije sve...
12. Jun. 20250
Ekonomija
OVO JE NAJPLAĆENIJI POSAO U EUROPI: Godišnja zarada je 145.000 eura, a nema veze sa IT sektorom
11. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.