Hronika
HAPŠENJE NA JUGU ZEMLJE: 'Pao' trojac - policija pronašla veću količinu narkotika
Prije 16 min0
Ubrzat će do 100 km/h za 6,9 sekundi.
Auto
21. Dec. 2024
0
Sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća malezijski Proton pokušavao je izgraditi ime na europskom tlu. Uz pomoć Mitsubishija ta su vozila nudila na papiru puno za malu cijenu, ali rezultati su izostali.
No u Maleziji se proizvodnja nastavila, a polovicu kompanije preuzeo je kineski Geely. Sada je Proton predstavio svoje prvo električno vozilo, e.MAS 7, SUV koji na fotografijama izgleda moderno i generično. Kao da su njegovi paneli sklopljeni od nekoliko automobila na tržištu, a najveći uzor je Geely Galaxy E5, čiju tehnologiju dijeli.
Naravno, ima tu i dosta Porsche Macana ili Cayennea, čije su fotografije očigledno na desktopu računala većine dizajnera delekoistočnih SUV-ova.
Proton e.MAS 7 je kompaktni SUV dugačak 4615 mm. Sjeo je na novu Geelyjevu globalnu inteligentnu energetsku arhitekturu (GEA) i ima jedan prednji električni motor koji proizvodi 215 KS i 320 Nm okretnog momenta. Ubrzat će do 100 km/h za 6,9 sekundi.
Dvije su baterije na raspolaganju s kapacitetom od 49,52 kWh ili 60,22 kWh, što omogućuje WLTP domet od 345 km odnosno 410 km. Kao što je javlja Paultan, Proton tvrdi da baterija zadržava status od 90,5% kapaciteta nakon 921 ciklusa punjenja, što je ekvivalent prijeđenih 400.000 km.
Početna cijena je povoljnih 23.500 eura, pa ko voli neka izvoli...
Hronika
HAPŠENJE NA JUGU ZEMLJE: 'Pao' trojac - policija pronašla veću količinu narkotika
Prije 16 min0
Vijesti
SERGEJ LAVROV O DEJTONU: Traži zatvaranje OHR-a, tvrdi da Zapad sabotira sporazum
Prije 23 min0
Svijet
UHAPŠEN POTENCIJALNI NAPADAČ NA AMERIČKOM UNIVERZITETU: Policija pronašla čahure od metaka
Prije 28 min0
Vijesti
KOMŠIĆ UPUTIO SAUČEŠĆE ALBANESEU: "Nema mjesta mržnji, terorizmu i bilo kakvom obliku ciljanog napada na..."
Prije 36 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.