Ekonomija
STIŽE LOVA: Za dvije dionice Koridora 5C još 100 miliona eura
26. Jun. 20250
Dionica je duga 5,1 kilometar
Ekonomija
24. Dec. 2024
0
Ovih dana počeli su pripremni radovi na izgradnji još jedne dionica autoputa na Koridoru 5C.
Riječ je o veoma važnoj dionici Tunel Kvanj – Buna koja se nalazi jugoistočno od Mostara, piše BiznisInfo.ba.
Dionica je duga 5,1 kilometar, a uključuje gradnju jednog od najdužih i najvažnijih tunela na cijelom Koridoru kroz BiH – Tunela Kvanj dugog oko 2,7 kilometara.
Dionica, iz smjera Mostara, počinje otvorenom trasom prije ulaska u tunel Kvanj. Tunel Kvanj projektiran je kao dvocijevni tunel. Desna tunelska cijev duga je 2.645 metara, a lijeva 2.720 metara.
Inače, zanimljivo je da nakon Mostara trasa autoputa više ne prati magistralu M17. Trasa se najprije udaljava u smjeru istoka, a M17 i rijeku Neretvu ponovo siječe kod Počitelja. No, nakon toga se autoput udalja u smjeru zapada i ide ka hrvatskoj granici u Bijači.
Dionica Tunel Kvanj – Buna tunelom prolazi kroz brdo Kvanj, zatim vijaduktom “Rotimski potok” (330 m) prelazi Rotimski potok i završava u mjestu Stanojevići neposredno prije odmorišta Rotimski potok, gdje se nastavlja na izgrađenu dionicu Buna – Počitelj. Rok za završetak izgradnje dionice je 30 mjeseci.
Važno je naglasiti da se dionica sa južne strane naslanja na dio autoputa koji je izgrađen sve do hrvatske granice u Bijači. Doduše, prva dionica s južne strane, Buna – Počitelj duga 7,2 kilometra, još nije u upotrebi, već se koristi dio od Počitelja do granice.
No, kada se izgradi dionica sa tunelom Kvanj, kao i dionica Mostar jug – tunel Kvanj duga 9,2 kilometara za koju je navodno već izabran izvođač radova, moći ćemo praktično od Mostara putovati na more autoputem.
Vrijednost radova na dionici Tunel Kvanj – Buna iznosi oko 250 miliona KM bez PDV-a, a financirat će se sredstvima osiguranim u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF). Ugovor za izgradnju potpisan je početkom oktobra.
Posao je dobio konzorcij koji predvodi velika kineska kompanija China Road and Bridge Corporation, a tu su još azerbejdžanska firma Azvirt Limited Liability Company i Hering d.d. Široki Brijeg.
CRBC je već realizovala velike projekte u regionu, među kojima su više dionica autoceste u Srbiji, prvoj dionici autoceste u Crnoj Gori, te je izgradila Pelješki most u Hrvatskoj. Ovo joj je prvi projekt u Federaciji BiH.
Ekonomija
STIŽE LOVA: Za dvije dionice Koridora 5C još 100 miliona eura
26. Jun. 20250
Ekonomija
ŠTA ĆE GRADITI AUTOCESTE FEDERACIJE BiH: Početkom naredne godine u funkciji još jedna dionica kroz FBiH
16. Dec. 20240
Ekonomija
TEŠKE MAŠINE USKORO NA TERENU: Potpisivanje Ugovora o izgradnji poddionice Tunel Kvanj – Buna, vrijednost ugovora....
03. Okt. 20240
Ekonomija
TUNEL KOJI ŽIVOT ZNAČI: Kreće izgradnja nove dionice prema granici BiH
17. Jan. 20240
Vijesti
NAKON 14 GODINA RADA: Al Jazeera Balkans emitovala posljednje vijesti!
Prije 3 min0
Politika
MINISTAR KONAKOVIĆ: "Istina o počinjenom genocidu u Srebrenici trese planetu jače nego ikad"
Prije 22 min0
Sjećanje
UBIJENI U REDU ZA VODU: Obilježena godišnjica masakra na Dobrinji, stradalo 14 Sarajlija
Prije 34 min0
Šareni svijet
NESVAKIDAŠNJI INCIDENT U SARAJEVU: Pogledajte kako je početnik za volanom napravio pometnju u saobraćaju (VIDEO)
Prije 43 min0
Ekonomija
ČUDO U SARAJEVU: Mašine izašle na teren, ruši se čuveni objekat u Nedžarićima
10. Jul. 20250
Ekonomija
DA LI JE OVO POČETAK KRAJA: Njemački gigant u problemima, otpremnine idu do 150.000 eura
Prije 14h0
Ekonomija
PRVI PUT U HISTORIJI: Federacija BiH se zadužuje na Londonskoj berzi za oko 350 miliona eura!
10. Jul. 20254
Ekonomija
DOMAĆA KOMPANIJA NOVI VLASNIK, A BROJNA PITANJA ČEKAJU ODGOVORE: U ArcelorMIttalu radi 2.000 ljudi, a iz Sindikata...
Prije 8h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.