Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen planira ispraviti velike greške, vraća se...
27. Jun. 20250
Službeno, ovo je koncept, ali u pravilu većinu stvari koje ovdje vidite bit će i na proizvodnoj izvedbi.
Auto
06. Mar. 2025 06. Mar. 2025
0
Zaoštrava se rivalstvo u ponudi jeftinih električnih modela, a u društvo jako želi ući i Volkswagen. Nakon umirovljenja model e-Up!, ali i klasičnog Up!, ponuda Volkswagena se povukla iz domene gradskih automobila. Sada bi se dolaskom električnog noviteta te stvari trebale promijeniti.
Volkswagen priprema odgovor na ono što su pripremili Stellantis i Renault, ali tek od 2027. godine. Kako bismo dobili dojam o čemu se tu radi, Volkswagen predstavlja ID. Every1. Službeno, ovo je koncept, ali u pravilu većinu stvari koje ovdje vidite bit će i na proizvodnoj izvedbi.
Pretpostavlja se kako će, kada stigne u salone za dvije godine, ovaj automobil startati cijenom od oko 20.000 eura. Podsjećamo, idući u ponudi, model zasnovan na konceptu ID.2 all, dolazi iduće godine, a startat će cijenom od oko 25.000 eura.
Službeni podaci kažu kako je Every1 dug 3880 mm, što je 28 cm više od prije spomenutog modela Up!, ali i skoro 20 cm kraće od Pola. Pritom Volkswagen garantira ponudu prostora upravo na razini Pola, i to uz prtljažnik kapaciteta 305 litara.
Every1 će koristiti novu varijantu MEB platforme, koja uključuje prednji pogon sa sprijeda postavljenim motorom. Maleni elektromotor daje 95 KS, performanse su nepoznate, ali se zasad zna kako će maksimalac biti limitiran na 130 km/h.
Kapacitet baterije Volkswagen ne otkriva, ali najavljuje doseg od 250 km. Jasno je kako je ovaj automobil osmišljen u skladu sa zahtjevima koje mora ispuniti jedan gradski automobil. Za putovanja postoje neki drugi automobili.
Robusnog, pa čak i mišićavog izgleda, Volkswagenov urbani novitet se odmiče od crossoverskog nastupa ostatka ID obitelji. Pogled u kabinu otkriva sada već klasičan dizajn jednostavnih linija s dominantno središnjim zaslonom. S ovim modelom Volkswagen će predstaviti i novi operativni sustav, kao i mogućnost izbora opreme putem pretplate. Novost je i prilagodljiva prednja armatura ispred vozača, kao i uzdužno pomična konzola između prednjih sjedala.
Sve u svemu, najmanji Volkswagen će sasvim sigurno imati niz aduta, a jedan od najozbiljnijih bit će prilagodljivost potrebama vlasnika, iz čega proizlazi visoka doza praktičnosti. Dojam je da se Volkswagen budi i priprema odličan odgovor konkurenciji.
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen planira ispraviti velike greške, vraća se...
27. Jun. 20250
Auto
TRIK JE VRLO JEDNOSTAVAN: Vlasnici Volkswagen vozila se hvataju za glavu kada zakaže baterija, a trebaju samo učiniti ovo...
11. Jun. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen donio odluku, od iduće godine u potpunosti se ukida...
19. Maj 20250
Ekonomija
VELIKI USPJEH DOMAĆE INDUSTRIJE: Volkswagen naručio robota bh. kompanije (VIDEO)
06. Maj 20250
Politika
KONAKOVIĆ UVJEREN: "Ovo je kraj Dodikove karijere. Položio je oružje i izgubio svu moć!"
Prije 22 min0
Zdravlje
ZA UZRAST OD 20 DO 26 GODINA: Kanton Sarajevo nastavlja s besplatnom vakcinacijom protiv HPV-a
Prije 23 min0
Evropa
ZELENSKI P(R)OZVAO MAĐARSKOG PREMIJERA: "Nemam što ponuditi Orbanu, ali mislim da on..."
Prije 31 min0
Sport
BH FANATICOSI DEMANTIRALI VICU ZELJKOVIĆA: "Vaše nije da prebrojavate, nego da podnesete OSTAVKE!"
Prije 44 min0
Auto
CIJENA „SITNICA“: Stigao je novi renault Clio, najjeftiniji model košta čak...
03. Nov. 20250
Auto
JESEN I ZIMA ZAHTIJEVAJU DRUGAČIJA PRAVILA: Na koliko bara treba napuhati gume?
Prije 18h0
Auto
ŠEF "FORDA" UPOZORAVA: "Kineski proizvođači električnih vozila mogli bi nas sve uništiti"
02. Nov. 20250
Auto
NA PUTU OD HRVATSKOG DIJELA ISTRE PREMA ITALIJI: Slovenija ukida najskuplju dionicu putarine u Evropi
03. Nov. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.