Ekonomija
KLJUČNA SAOBRAĆAJNICA KROZ GLAVNI GRAD: U Sarajevu se gradi cesta duga stotinjak metara, vrijedna milione (VIDEO)
11. Jul. 20250
Šteta je nabrojao dio onoga što radio "da ne moraju sljedeći put griješiti u brojevima kada počnu vagati ono što je radio Šteta i ono što su kao radili drugi prije Štete".
Vijesti
15. Apr. 2025 15. Apr. 2025
0
Ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Šteta je poručio kako na prijetnje, ucjene, pritiske nije nikad pristajao.
On je dodao kako se nije plašio i niti im davao značaj.
"Pojedinci sami trebaju da shvate zašto im je toliki problem jer se Sarajevo razvija otkad ih nema. Priče ljudi koji lažu i vrijeđaju, koji pored očiju ne vide i pored ušiju ne čuju, me ne zanimaju i na svaku takvu priču odgovarat ću samo radom i djelima", naglasio je ministar Šteta.
Šteta je nabrojao dio onoga što radio "da ne moraju sljedeći put griješiti u brojevima kada počnu vagati ono što je radio Šteta i ono što su kao radili drugi prije Štete".
Facebook post
Ministra saobraćaja je nabrojao kako:
- nakon 60 godina obnovljena postojeća tramvajska pruga
- nakon 60 godina prvi put se širi tramvajska pruga, gradnjom pruge Ilidža - Hrasnica
- nakon 40 godina kupljeno 25 novih tramvaja
- nakon 40 godina kupljeno 35 novih trolejbusa
- nakon 33 godina obnovljena je trolejbuska mreža do Vogošće
- prvi put Sarajevo ima noćni prevoz - i to besplatno
- spojena funkcionalna cjelina od Džemala Bijedića, preko IX transverzale do autoputa
- spajamo Šip i Hotonj dionicom Prve transverzale i prvim tunelom kojeg gradi KS
- mjesečni kuponi važe kod oba prevoznika - nisu važili prije
- svi učenici i studenti imaju besplatan prevoz - nisu imali to prije
- penzioneri sa minimalnom penzijom besplatno koriste javni prevoz
- uspostavljene željezničke linije do Pazarića i Podlugova, kuponi važe i u vozu - nije ih bilo prije
- 50 zapostavljenih, nefunkcionalnih i neredovnih autobuskih linija iz ranijeg desetljeća vraćeno je u redovan red vožnje
- relizovano je više od 230 projekata cestovne infrastrukture za četiri godine u svim općinama Kantona Sarajevo.
Naglasio je kako je ovo samo dio.
"Toga je bilo još i projekata će tek da bude. Na sreću svih građana Kantona Sarajevo i na žalost onih kojima razvoj glavnog grada svih ovih godina smeta. Moj poslodavac su isključivo svi građani Kantona Sarajevo i njima jedino odgovaram", zaključio je ministar Šteta.
Ekonomija
KLJUČNA SAOBRAĆAJNICA KROZ GLAVNI GRAD: U Sarajevu se gradi cesta duga stotinjak metara, vrijedna milione (VIDEO)
11. Jul. 20250
Društvo
NAJAVLJENO PROŠIRENJE TRAMVAJSKE PRUGE U SARAJEVU: Povezat će tri naselja u kojima živi oko 80.000 stanovnika (FOTO)
07. Jul. 20250
Društvo
MINISTAR ŠTETA OBRADOVAO MLADE: Besplatan prevoz za učenike i studente u KS
01. Jul. 20250
Vijesti
"SVAKI SMO DOČEKALI SA ISTOM EMOCIJOM": U Sarajevo stigao još jedan Stadler tramvaj (FOTO)
18. Jun. 20250
Auto
LUKSUZ KOJI VAS NA AUTOCESTAMA U HRVATSKOJ MOŽE KOŠTATI 260 EURA:: Ovo su najčešće greške
Prije 1h0
Kultura
SYLVESTER STALLONE PRIZNAO KOJI JE NAJBOLJI AKCIONI FILM KOJI JE SNIMIO: "Bio sam jako zadovoljan i iskreno sam mislio..."
Prije 2h0
Društvo
VELIKI USPJEH U16 VATERPOLO REPREZENTACIJE BiH U LJUBLJANI: Neum slavi bronzane momke
Prije 2h0
Estrada
MITAR MIRIĆ PROGOVORIO O KARIJERI I FINANSIJAMA: "Šaban i ja smo bili najskuplji"
Prije 2h0
Vijesti
ŠTA LI ĆE NA OVO REĆI KONAKOVIĆ I TROJKA: Sud u Strazburu presudio u korist Novalića i Solaka
13. Jul. 20254
Vijesti
NEVJEROVATAN POTEZ VISOKOG PREDSTAVNIKA: Schmidt upozorio Berlin da ne usvaja rezoluciju o Srebrenici
13. Jul. 20253
Vijesti
ŠTA STOJI IZA IZNENADNE ODLUKE O GAŠENJU: Uprava Al Jazeere Balkans hvalila se godišnjim prihodom od 30 miliona KM, a uposlenima su prije samo nekoliko dana najavljivali povećanje plaća...
12. Jul. 20250
Vijesti
NiPOTIZAM I RENESANSA: Kako je ministar Konaković u samo jednom mjesecu pozapošljavao rodice, supruge, kćerke, bratiće, komšije...
Prije 10h6
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.