NETFLIX UVODI PROMJENU KOJA SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI: Zbog ovoga bi mnogi korisnici mogli otkazati pretplatu...

Za mnoge korisnike, međutim, ova vijest predstavlja posljednji udarac u nizu povećanja cijena usluga i uvođenja oglasa.

  • Zabava

  • 19. Maj 2025  

  • 0

Gledatelji Netflixa prijete da će otkazati svoje pretplate nakon vijesti da će streaming platforma uskoro početi prikazivati AI oglase usred serija i filmova. Ova novost, koja je uzburkala korisnike, dolazi kao dio šire strategije Netflixa za proširenje svojih prihoda kroz oglase, koji bi mogli postati sveprisutni na platformi.

Pretplatnici s najjeftinijim paketima pretplate bit će prvi koji će primati ove oglase, dok se pretplatnici sa skupljim paketima vjerojatno neće susresti s njima barem ne u početku. Oglasi će biti usmjereni i personalizirani na temelju korisničkih interesa, a planira se da se počnu prikazivati 2026. godine. Iako je to još daleko, korisnici već sada izražavaju zabrinutost zbog potencijalnog narušavanja iskustva gledanja.

Reklame neće biti ograničene na standardne pauze tijekom sadržaja nego će se pojavljivati i kad korisnik pritisne pauzu na ekranu uz pomoć umjetne inteligencije koja će tematski povezati oglas sa sadržajem koji se trenutno gleda. Na primjer, ako korisnik gleda film koji uključuje određeni proizvod ili marku, oglas za taj proizvod može se pojaviti upravo u tom trenutku, koristeći vizualne prikaze iz filma ili serije.

Pad kvalitete usluga

Osim toga, umjetna inteligencija će omogućiti da se oglasi usmjere prema korisnicima na temelju njihovih prethodnih online pretraživanja. Tako bi se korisnicima mogli prikazati oglasi za proizvode koje su nedavno tražili ili kupili, stvarajući još personaliziranije iskustvo. Takva vrsta oglašavanja mogla bi donijeti značajne prihode Netflixu, ali istovremeno povećava zabrinutost među korisnicima koji smatraju da bi ovo moglo smanjiti kvalitetu iskustva na platformi.

Amy Reinhard, predsjednica Netflixovog odjela za oglašavanje, izjavila je na nedavnom događanju za oglašivače da su temelji poslovanja s oglasima već postavljeni i da očekuju da će se taj segment brže razvijati u budućnosti. Naglasila je kako Netflix vidi oglašavanje kao ključnu komponentu za financijsku održivost i daljnji rast platforme, ali priznaje da će morati pažljivo balansirati kako bi zadržali lojalnost korisnika.

Za mnoge korisnike, međutim, ova vijest predstavlja posljednji udarac u nizu povećanja cijena usluga i uvođenja oglasa. Mnogi se pitaju hoće li Netflix uopće moći zadržati svoju reputaciju kao premium platforma za streaming, koja je bila poznata po čistom i neprekidnom iskustvu gledanja. Moguće je da će, kako oglašavanje postane sve prisutnije, korisnici tražiti alternative ili se čak odlučiti na potpunu ukidanje svojih pretplata, prenosi Dnevno.hr. 

Otkazivanje pretplata?

Korisnici su već burno reagirali na ovu vijest na društvenim mrežama, dijeleći svoje negodovanje i najavljujući mogućnost otkazivanja pretplata, dok drugi pozivaju Netflix da preispita svoju strategiju prije nego što učini ovu promjenu. Vezano uz to, mnogi se pitaju hoće li Netflix u budućnosti otići korak dalje s oglašavanjem, uključujući personalizirane oglase koji će pratiti njihove navike na internetu i u stvarnom životu.

S obzirom na sve veći broj konkurenata u industriji streaminga, poput Disney+, Amazon Prime Video i HBO Max, korisnici počinju razmišljati o prelasku na druge platforme koje ne koriste ovakav oblik oglašavanja. S obzirom na negativne reakcije, Netflix će morati pažljivo pratiti tržište kako bi zadržao svoju korisničku bazu koja je u velikoj mjeri navikla na besprijekorno iskustvo bez oglasa.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...