VATRA PROGUTALA VELIKU KOMPANIJU: Izgorjela jedna od najvećih uljara u Hrvatskoj

Sreća u nesreći, kazao je za medije, je što niko nije povrijeđen. Nije bilo radnika u uljari.

  • Regija

  • Prije 4h  

  • 0

Neslužbeno se doznaje da je u velikom požaru koji je jutros zahvatio područje između Omiša i Makarske izgorjela uljara Orgula u Marušićima.

Pjero Zekan, direktor "Orgule", tu je informaciju potvrdio za Slobodnu Dalmaciju, iako i do njega je došla preko mještana. Navodno se urušio krov te je uljara u potpunosti izgorjela. Što je sa strojevima i unutrašnjosti, znat će se tek nakon što se procijeni materijalna šteta.

Sreća u nesreći, kazao je za medije, je što niko nije povrijeđen. Nije bilo radnika u uljari.

imagePjero Zekan i Nataša Jazbinsek Zekan (Foto: Ante Cizmic/Cropix)

imageUljara "Orgula" u Marušićima (Foto: Ivo Ravlic/Cropix)

Kompanija Orgula osnovana je 2002. godine. Osnovna djelatnost je prodaja i prerada maslinovog ulja, te proizvodnja ostalih prehrambenih proizvoda namijenjenih gourmet segmentu tržišta. Od 2016. godine na čelu kompanije je novi profesionalni menadžment na čelu s Pjerom Zekanom, današnjim direktorom kompanije te Natašom Zekan, direktoricom operacija u Orguli, koji uvodi nove korporativne vrijednosti, postavljajući poslovne partnere i zaposlenike kao najvažniji faktor u lancu vrijednosti.

Misija rada Orgule je tržištu nuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, a pritom i educirati o svim njegovim benefitima i blagodatima. Glavni moto kompanije je da je samo povjerenje kupaca ključ dugoročnog uspjeha, zbog čega su sva nastojanja usmjerena upravo prema tome da se to povjerenje i svaki put opravda.

imagePjero Zekan (Foto: Tom Dubravec/Cropix)

Koliko je kompanija u tome zaista uspješna, potvrđuje povjerenje značajnog broja kupaca, među kojima su veliki trgovački i ugostiteljski lanci te maloprodajni, HoReCa i industrijski kupci. Tome u prilog svakako idu i rezultati NielsenIQ panela maloprodaje koji pokazuju da su robna marka Orgula i Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l najprodavanija maslinova ulja u Hrvatskoj već četiri godine uzastopce (2019. – 2022.).

O kvaliteti proizvoda svjedoči i oznaka “Hrvatska kvalitetaˮ koju dodjeljuje HGK, a koju nose Orgulino ekstradjevičansko maslinovo ulje ZLATNO, maslinovo ulje sa začinima te morske soli sa začinima. Nizu priznanja u 2022. kompanija je dodala još jedno – naime, Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l je postalo i ponosni nositelj oznake “Odabrale mameˮ.

imageKompanija ima postrojenja i u radnoj zoni Dicmo (Foto: Ante Cizmic/Cropix)

Orgulina maslinova ulja nastaju preradom najkvalitetnije sirovine u Marušićima, uljari koja posjeduje certifikat za ekološku preradu maslina, čime se maksimalno zadržavaju hranjivost i kvaliteta.

U skladu s povećanom potražnjom, a i kako bi zadovoljili različite potrebe i preferencije, Orgula kontinuirano razvija i plasira nove proizvode šireći asortiman proizvoda i kanale prodaje - stoji na web stranicama te kompanije, prenosi Slobodna Dalmacija.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...