MLADOŽENJA DAO 560 EURA ZA HOTEL U OPATIJI, ONO ŠTO JE ZATEKAO GA JE SLOMILO: "Gotov sam s Jadranom"

Upropašteno bračno putovanje

  • Društvo

  • 26. Jun. 2025  26. Jun. 2025

  • 0

Jedan gost iz Hrvatske navodno je doživio neprijatno iskustvo s hotelom u Opatiji nakon što mu je, uprkos prethodno plaćenoj i potvrđenoj rezervaciji, soba dodijeljena drugim turistima. Sve je počelo 18. juna, kada je nazvao hotel u Opatiji i dogovorio rezervaciju do 23. juna. Kako navodi, odlučio se za direktnu rezervaciju jer je cijena bila 100 eura povoljnija nego na Bookingu. Nakon što mu je ponuda poslana na e-mail, prihvatio ju je i uplatio iznos od 560 eura, piše Dnenvo.hr.

Večer prije planiranog dolaska, nazvao je hotel kako bi pokušao da pomjeri ili otkaže rezervaciju zbog saobraćajne nesreće. Hotel je to odbio, ali je on ipak odlučio da dođe, samo kasnije nego što je prvobitno planirano:


"Kažem preko telefona: 'Nema veze, doći ću 20.' Čovjek s recepcije kaže: 'Nema problema, vaša soba vas čeka.'"

Međutim, kada je 20. juna oko podneva nazvao da potvrdi dolazak, dočekalo ga je neugodno iznenađenje – soba je već bila data drugima.

alt


"Pozovem se na kolegu koji mi je rekao da me soba čeka, a šef hotela mi kaže da je to rekla-kazala i da to na sudu neće proći jer nemam pisan trag. Imam snimljen razgovor. Kad sam zaprijetio tužbom, rekli su mi: 'Nemate šanse, mi imamo svoju pravnu službu'", napisao je korisnik na Redditu.

Upropašten medeni mjesec

Gost je ubrzo dodatno objasnio zašto je toliko ogorčen:

"Ovo je trebao biti medeni mjesec. Oženio sam se prošli vikend, planirao Opatiju. Specijalizirali me za 560 eura. Gotov sam s Jadranom."

Zatim je svoje iskustvo uporedio s ljetovanjem u Grčkoj:

"Lani u Grčkoj 9 dana, hotel 490 €, dvije povratne karte 120 €, jeo vani svaki dan. A ovdje su me prevarili", požalio se autor objave.

Korisnici su odmah počeli davati savjete. Neki su mu pisali da se obrati banci:

"Traži novac nazad mailom. Ako odbiju, kontaktiraj banku i traži chargeback", piše jedan korisnik.

S druge strane, neki smatraju da hotel ima zakonsko uporište:

"Hotel je u pravu jer je naplaćen no-show, a autor objave nema nikakav dokaz da je dogovoreno da će doći sljedeći dan. Nema osnove za tužbu."

Nažalost, većina komentatora složila se da bi ovo mogao biti izgubljen novac:
"Pouka za sljedeći put: zbog ovakvih situacija bolje je (iako malo skuplje) rezervisati preko Bookinga. Smještaj se direktno plaća samo ako kod njih ideš već ko zna koji put..."

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...