OSTAO BEZ RIJEČI ZBOG NARUDŽBE U JEDNOJ PRODAVNICI: "Žele mi naplatiti lično preuzimanje"

Nije mu jasno

  • Ekonomija

  • 02. Jul. 2025  

  • 0

U današnje vrijeme, kada gotovo sve možemo naručiti putem interneta – od hrane do tehničkih uređaja – mnogi se oslanjaju na brzinu i praktičnost online kupovine. Međutim, kao što svaki sistem ima svoje prednosti, tako ni digitalno naručivanje nije bez mana. Nerijetko se desi da vam u paketu stigne nešto potpuno drugačije od onoga što ste naručili – bilo da se radi o pogrešnom proizvodu, krivom kodu ili čak nekoj manjoj grešci u skladištu, piše Dnevno.hr.

Takve greške mogu zbuniti, nasmijati ili razočarati, a ponekad izazvati i pravu malu dramu oko povrata ili zamjene. Online trgovine su nam definitivno olakšale život, ali i one se ponekad znaju "uvaliti" u probleme koje nismo očekivali.

Upravo jedna takva greška potkrala se i jednoj prodavnici prilikom online kupovine. Jedan Hrvat je o svemu pisao na Redditu, pomalo u nevjerici.

alt

"Malo apsurdno"

"Vitapur naplaćuje lično preuzimanje u poslovnicama prilikom online kupovine", stoji u naslovu objave uz fotografiju koja dokazuje da zaista naplaćuju dolazak u poslovnicu, dok je dostava – besplatna.

"Dobro, ne znam da li je zabuna ili šta, ali kako možeš čovjeku naplatiti da sam dođe i preuzme robu koju kupi online. Em odvoji vrijeme da dođe do trgovine, em ima troškove dolaska, i još to sve mora nositi kući… Jedino što mi pada na pamet je da žele odgovoriti ljude da dolaze sami po to, da se ne stvara gužva, ali bi po toj logici onda trebali i običnim kupcima naplaćivati što kupuju u trgovini. Ovo još nisam vidio, malo apsurdno", napisao je Hrvat.

U komentarima su se javili brojni Hrvati – neki su se šalili, a neki su ovom problemu pristupili ozbiljno. Tako je jedan poručio: "Naruči dostavu na adresu dućana." Drugi se također našalio: "To se zove ‘mani me se’."

Ima li smisla?

Jedan korisnik Reddita je napisao: "Plaćaš radnika u dućanu da ti odvoji/zapakira/kaj već treba tvoju narudžbu", na što mu je stigao odgovor:

"Inače su plaćeni da slažu police i nakon toga sjede u ćošku do sljedećeg kamiona. Zamisli da sad počnu u kafićima/restoranima naplaćivati što ti konobar donosi naručeno, odvojeno od same narudžbe i bakšiša."

No, Hrvat koji je istaknuo da time plaćaš radnika ubrzo je odgovorio:

"Ne, već su u dućanu i pomažu, tj. trebali bi pomagati kupcima. Jer ne rade samo u skladištu. Ako slažu narudžbu, ne mogu pomoći kupcima u dućanu. To je ta logika i to je dosta standardno gdje živim, tj. u Švedskoj."

Javila se i jedna Hrvatica s dodatnim objašnjenjem:

"Zato što je brzo preuzimanje, nije zbog trgovine. U Zari je isto bila neka fora da za 50 kuna (bubam cijenu, možda je bilo 30) uzmeš ekspresno preuzimanje u dućanu. Neko u skladištu mora imati uključen alert za takve narudžbe i od trenutka kad dođe narudžba mora biti unutar 30 minuta spremna za preuzimanje. Ako ti nešto treba odmah, onda plati. Kad sam radila tamo, svi su se zgražavali da zašto žene to koriste, ali stvarno se isplati dati par eura da ne moraš tražiti stvari po dućanu, čekati u redu na kasi itd. dok ti se žuri nekamo kasnije."

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...