Vijesti
REAKCIJA BRITANSKOG AMBASADORA: Ujedinjeno Kraljevstvo pozdravilo odluku Schmidta
Prije 15 min0
Testni automobil dugačak je 426 cm, težak čak 1,9 tona te nudi 204 KS i 310 Nm okretnog momenta.
Auto
Prije 6h
0
Njemački autoklub (ADAC) uzeo je Volkswagen ID.3 na maraton test 7. maja 2021. godine. VW ID.3 Pro S u razini opreme Tour – koštao je oko 45.800 eura. U četiri godine je s električnim automobilom prijeđeno više od 160.000 kilometara. Sada je istekao rok jamstva za bateriju, koji iznosi 160.000 km ili 8 godina i ispostavilo se da je baterija u vrlo dobrom stanju.
Jamstvo se primjenjuje ako kapacitet baterije padne ispod 70 posto onoga što je bio kada je automobil bio nov. Nakon više od 16.000 kilometara, kapacitet baterije je i dalje 91 posto. To nije iznenađujuće, pogotovo s obzirom na to da test dopušta malu marginu pogreške od oko ±3 posto. Dakle, baterija je u dobrom stanju za svoju starost i kilometražu i nema razloga za brigu. To je impresivno s obzirom na to da se s baterijom nije postupalo baš nježno.
Često je punjena do 100% nakon vožnje kako bi se osiguralo da sljedeći vozač ima puni domet, do 400 km. Automobil je također ponekad stajao s napunjenom baterijom. Ništa od toga nije baš dobro za vijek trajanja baterije. Kako bi se pratilo starenje baterije, automobil je redovito prolazio neovisna testiranja baterija tokom testnog razdoblja. Tablica prikazuje kako se stanje baterije (SoH%) razvijalo tokom vremena.
Unatoč velikoj kilometraži, ID.3 je i dalje vrlo prikladan za duga putovanja, sve dok ne dođu zimske hladnoće. Kada je baterija hladna, brzo punjenje traje znatno duže nego u ljetnim uvjetima, premda automobil zapravo ima ugrađeni sistem grijanja baterije. VW bi ovdje trebao poboljšati softver, a starijim ID. modelima dati i funkciju predgrijanja baterije kako bi se poboljšala brzina punjenja. Automobil je opremljen najvećom baterijom koju VW nudi, kapaciteta 77 kWh. Čak i po hladnom vremenu, automobil može podnijeti puno toga. Na minus 9 stepeni, primjerice, bilo je moguće voziti se od podnožja Alpa do ledenjaka Rettenbach u Söldenu (Tirol), do nadmorske visine od 2700 metara i natrag (udaljenost od 400 kilometara) s jednim punjenjem.
ADAC-ovi inženjeri naglašavaju da se Volkswagen ID.3 nakon četiri godine korištenja pokazao kao vrlo dobar automobil za svakodnevnu upotrebu, u mnogim aspektima čak i izvrstan. Sigurno upravljanje, udobna sjedala i dobre performanse znače da je automobil pogodan i za duža putovanja. Automobil je hvaljen i zbog značajki poput adaptivnog tempomata s održavanjem trake, izvrsne Matrix LED rasvjete i puno prostora u kabini. U gradskoj gužvi i pri parkiranju mnogi vozači cijene mali radijus okretanja. Sa živahnim pogonom na stražnje kotače, ID.3 ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi, a maksimalna brzina elektronički je ograničena na 160 km/h. Testni automobil dugačak je 426 cm, težak čak 1,9 tona te nudi 204 KS i 310 Nm okretnog momenta.
Vijesti
REAKCIJA BRITANSKOG AMBASADORA: Ujedinjeno Kraljevstvo pozdravilo odluku Schmidta
Prije 15 min0
Regija
U ANTIŠPIJUNSKOJ OPERACIJI UHAPŠEN POLICAJAC: Mediji navode da je u pitanju visoki srpski policijski službenik
Prije 20 min0
Hronika
EKOLOŠKA KATASTROFA NA RIJECI BOSNI: Riba uginula, inspektori zakasnili - otrovi stigli do Beograda!
Prije 21 min0
Mini market
ANALIZA PRAVNOG STRUČNJAKA, NERMINA TURSIĆA: "Porazna je činjenica da budućnost BiH ovisi o etničkoj i lobističkoj snazi, a ne na uspostavljenim pravnim standardima i demokratskim vrijednostima"
Prije 28 min0
Auto
KAKVA GREŠKA: Skupocjenim vozilom došao na benzinsku pumpu pa otišao platiti gorivo, pogledajte šta se dogodilo kad se vratio...
16. Jul. 20250
Auto
KAKVA GREŠKA: Ostavila je automobil na velikoj vrućini ispod prozora, pogledajte šta ju je dočekalo...
15. Jul. 20250
Auto
LUKSUZ KOJI VAS NA AUTOCESTAMA U HRVATSKOJ MOŽE KOŠTATI 260 EURA: Ovo su najčešće greške
14. Jul. 20250
Auto
AUTO-INDUSTRIJA NA IVICI SLOMA: Ovom gigantu proizvodnja pala za trećinu
15. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.