Sjećanje
MEVLUDIN KULIĆ NIJE HTIO DA PUCA NA HRVATE: Ubio ga je komandant koji će kasnije rušiti Osijek, Vinkovce, Zvornik, Vlasenicu
Prije 12 min0
Testni automobil dugačak je 426 cm, težak čak 1,9 tona te nudi 204 KS i 310 Nm okretnog momenta.
Auto
17. Jul. 2025
0
Njemački autoklub (ADAC) uzeo je Volkswagen ID.3 na maraton test 7. maja 2021. godine. VW ID.3 Pro S u razini opreme Tour – koštao je oko 45.800 eura. U četiri godine je s električnim automobilom prijeđeno više od 160.000 kilometara. Sada je istekao rok jamstva za bateriju, koji iznosi 160.000 km ili 8 godina i ispostavilo se da je baterija u vrlo dobrom stanju.
Jamstvo se primjenjuje ako kapacitet baterije padne ispod 70 posto onoga što je bio kada je automobil bio nov. Nakon više od 16.000 kilometara, kapacitet baterije je i dalje 91 posto. To nije iznenađujuće, pogotovo s obzirom na to da test dopušta malu marginu pogreške od oko ±3 posto. Dakle, baterija je u dobrom stanju za svoju starost i kilometražu i nema razloga za brigu. To je impresivno s obzirom na to da se s baterijom nije postupalo baš nježno.
Često je punjena do 100% nakon vožnje kako bi se osiguralo da sljedeći vozač ima puni domet, do 400 km. Automobil je također ponekad stajao s napunjenom baterijom. Ništa od toga nije baš dobro za vijek trajanja baterije. Kako bi se pratilo starenje baterije, automobil je redovito prolazio neovisna testiranja baterija tokom testnog razdoblja. Tablica prikazuje kako se stanje baterije (SoH%) razvijalo tokom vremena.
Unatoč velikoj kilometraži, ID.3 je i dalje vrlo prikladan za duga putovanja, sve dok ne dođu zimske hladnoće. Kada je baterija hladna, brzo punjenje traje znatno duže nego u ljetnim uvjetima, premda automobil zapravo ima ugrađeni sistem grijanja baterije. VW bi ovdje trebao poboljšati softver, a starijim ID. modelima dati i funkciju predgrijanja baterije kako bi se poboljšala brzina punjenja. Automobil je opremljen najvećom baterijom koju VW nudi, kapaciteta 77 kWh. Čak i po hladnom vremenu, automobil može podnijeti puno toga. Na minus 9 stepeni, primjerice, bilo je moguće voziti se od podnožja Alpa do ledenjaka Rettenbach u Söldenu (Tirol), do nadmorske visine od 2700 metara i natrag (udaljenost od 400 kilometara) s jednim punjenjem.
ADAC-ovi inženjeri naglašavaju da se Volkswagen ID.3 nakon četiri godine korištenja pokazao kao vrlo dobar automobil za svakodnevnu upotrebu, u mnogim aspektima čak i izvrstan. Sigurno upravljanje, udobna sjedala i dobre performanse znače da je automobil pogodan i za duža putovanja. Automobil je hvaljen i zbog značajki poput adaptivnog tempomata s održavanjem trake, izvrsne Matrix LED rasvjete i puno prostora u kabini. U gradskoj gužvi i pri parkiranju mnogi vozači cijene mali radijus okretanja. Sa živahnim pogonom na stražnje kotače, ID.3 ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi, a maksimalna brzina elektronički je ograničena na 160 km/h. Testni automobil dugačak je 426 cm, težak čak 1,9 tona te nudi 204 KS i 310 Nm okretnog momenta.
Sjećanje
MEVLUDIN KULIĆ NIJE HTIO DA PUCA NA HRVATE: Ubio ga je komandant koji će kasnije rušiti Osijek, Vinkovce, Zvornik, Vlasenicu
Prije 12 min0
Šareni svijet
ŠIRI SE KARTA NA KOJOJ JE BOSNA, SRBI SE ODMAH ODALI: "Mislili su da je to njihovo"
Prije 17 min0
Evropa
NJEMAČKA VOJSKA SE PRIPREMA ZA RAT: "Možemo računati na 500-600 žrtava dnevno...!"
Prije 23 min0
Šareni svijet
VEČERAS IZAĐITE NA TERASU: Slijedi nam potpuna pomrčina Mjeseca
Prije 28 min0
Auto
IZNENAĐENJE NA VRHU: Rezultati velikog testa cjelogodišnjih automobilskih guma, ove modele treba izbjegavati...
05. Sep. 20250
Auto
MASOVNA RACIJA U HYUNDAI FABRICI U SAD-u: Stotine uhapšenih zbog nezakonite radne prakse
05. Sep. 20250
Auto
DOVOLJNO ĆE BITI POSTAVITI PLOČU ISPOD AUTA: Novi Porsche moći će se puniti poput mobitela
06. Sep. 20250
Auto
AUTO PRIČA KOJA JE TOP OVE SEDMICE: BMW iX3 u Njemačkoj je već dostupan na konfiguratoru, bazični model izgleda dobro
Prije 7h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.