OGLAS ZA AUTO INASMIJAVA CIJELU REGIJU: "Za ovo ti treba blagoslov od patrijarha"

Muke da se proda

  • Auto

  • 30. Avg. 2025  

  • 0

Na Redditu se proširio urnebesan oglas prodaje automobila. Riječ je, naravno, o Alfi Romeo – marki vozila koja je u posljednjih desetak godina zaradila svojevrsni simbol u pop kulturi po načinu na koji se ljudi šale na račun ovog automobila, prenosi Dnevno.hr.

Proširila se priča kako su Alfe nepouzdane, pa se na taj račun stalno zbijaju šale.
"Meni je automehaničar postao kum na vjenčanju, toliko smo se družili zbog Alfe da smo postali prijatelji", jedan je od viceva koji kruži internetom.

Slična je i objava izvjesne gospođe Violete Sarković Harrman, koja pokušava prodati jednu Alfu.

Foto: Freepik (ilustracija)

Donosi sreću neoženjenima

Violeta Sarković Harrman piše:

"Kaže moj suprug Stefan da nije imao sreće u ljubavi, sve dok nije kupio ovaj automobil koji donosi sreću neoženjenima.

Čim je kupio ovaj automobil, sreća mu se osmjehnula, Bog ga pogledao – pa je upoznao mene, em me oženio, em se preselio na drugi kontinent.

Njemu je ovaj auto 'odradio posao', te je tako, na godišnjicu naše ljubavi, odlučio da ga 'proslijedi dalje', proda i usreći nekog još uvijek neoženjenog – za ženidbu spremnog – budućeg mladoženju.

Auto se nalazi kod Stefanovog tate Tome, koji je ni manje ni više – svešteno lice – pa ćete uz automobil dobiti i Očev Blagoslov, da vas na putu i u vožnji do ostvarenih snova prati. Prema tome, drage naše neženje, 'navalite' i sretno vam bilo!

Za više informacija, pozovite Oca Tomu: 062 296274."

Tako stoji u urnebesnom oglasu.

Ljudi na Redditu nisu mogli doći sebi od smijeha.

"Izmolite Oče naš za ekstra dvije nove ratkape", napisao je jedan korisnik.
Drugi je dodao: "Za Alfu ti treba od patrijarha lično blagoslov."

Treći se nadovezao: "Garantujem da troši više ulja nego goriva i da instrument tabla izgleda kao božićno drvce."

alt

Odakle Alfi takav status?

Inače, Alfe su često na glasu kao loši automobili zbog kombinacije povijesnih problema, zahtjevnog održavanja i visokih očekivanja kupaca.

Tokom 70-ih i 80-ih modeli su često bili nesigurni, s osjetljivim motorima i elektronikom, a dijelovi su brzo trošni, što je ostavilo dojam nepouzdanosti.

Uz to, sportski karakter i specifična mehanika čine ih zahtjevnijima za vožnju i održavanje, dok kultni status i šale iz popularne kulture dodatno jačaju reputaciju "neurednih ljepotica".

Danas su moderni modeli puno pouzdaniji, ali stari stereotipi još uvijek prate ovu marku.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...