Politika
EVROPSKA UNIJA TERGETIRALA SNSD: Željka i Milorad označeni su kao krivci u dokumentu Evropske komisije; Rusija se spominje čak 20 puta
Prije 4h0
Ovo preuzimanje donosi nove mogućnosti za razvoj i konsolidaciju tržišta automobila u BiH
Ekonomija
18. Sep. 2025
0
Kompanija Farex iz Tešnja premašila je prag od 50 posto dionica i time postala većinski vlasnik firme Hercegovina auto, zastupnika Škode u Bosni i Hercegovini, saznaje BiznisInfo.ba.
Ovo preuzimanje donosi nove mogućnosti za razvoj i konsolidaciju tržišta automobila u BiH, gdje su Škoda vozila među najprodavanijima.
Hercegovina auto je prošle godine ostvarila prihode od preko 15 miliona KM i dobit od više od pola miliona KM, što je svrstava među najuspješnije kompanije u ovom segmentu.
Farex je donedavno bio manjinski dioničar sa 49,8 posto udjela, a tokom ljeta je objavio ponudu za otkup preostalih dionica. Ponuđena cijena iznosila je 22 KM po dionici, što predstavlja čak 176 posto od nominalne vrijednosti.
Prema izračunima BiznisInfo.ba, da su svi preostali dioničari prihvatili ponudu, Farex bi za kompletan paket morao izdvojiti oko 7,27 miliona KM.
Ipak, ponudu je prihvatio tek mali broj dioničara, pa je otkupljeno 1.801 dionica, što predstavlja 0,27 posto ukupnog broja.
Uprkos tome, taj minimalni paket bio je dovoljan da kompanija iz Tešnja pređe prag od 50 posto i time stekne kontrolu nad Hercegovina autom.
Ovim potezom Farex dodatno učvršćuje poziciju jedne od najbrže rastućih kompanija u Bosni i Hercegovini.
Firma Farex je prošle godine ostvarila prihode od oko 70 miliona KM, a u vlasništvu je poznatog tešanjskog poduzetnika Fahrudina Kadušića.
Farex je donedavno bio manjinski dioničar sa 49,8 posto udjela, a tokom ljeta je objavio ponudu za otkup preostalih dionica. Ponuđena cijena iznosila je 22 KM po dionici, što predstavlja čak 176 posto od nominalne vrijednosti.
Prema izračunima BiznisInfo.ba, da su svi preostali dioničari prihvatili ponudu, Farex bi za kompletan paket morao izdvojiti oko 7,27 miliona KM.
Ipak, ponudu je prihvatio tek mali broj dioničara, pa je otkupljeno 1.801 dionica, što predstavlja 0,27 posto ukupnog broja.
Uprkos tome, taj minimalni paket bio je dovoljan da kompanija iz Tešnja pređe prag od 50 posto i time stekne kontrolu nad Hercegovina autom.
Ovim potezom Farex dodatno učvršćuje poziciju jedne od najbrže rastućih kompanija u Bosni i Hercegovini.
Firma Farex je prošle godine ostvarila prihode od oko 70 miliona KM, a u vlasništvu je poznatog tešanjskog poduzetnika Fahrudina Kadušića.
Politika
EVROPSKA UNIJA TERGETIRALA SNSD: Željka i Milorad označeni su kao krivci u dokumentu Evropske komisije; Rusija se spominje čak 20 puta
Prije 4h0
Vijesti
POTRESNA ISKUSTVA IZ DOMA PENZIONERA PRIJE POŽARA: Uslovi su bili užasni, nisu im čistili sobe
Prije 4h0
Sport
ČEMU OVO VODI: Dodikov sestrić Vico Zeljković posljednjom odlukom pokazao da je apsolutni vladar BH. FUDBALA, sada je u Banja Luku prebacio...
Prije 4h1
Svijet
DONALD TRUMP IMA NOVU "LJUBAVNICU": "Zavela" ga je jedna od najmoćnijih žena Evrope
Prije 5h0
Ekonomija
NOVOSTI SA SARAJEVSKOG AERODROMA: Wizz Air povećava broj letova za BiH, ali ni to nije sve...
04. Nov. 20250
Ekonomija
PIŠI PROPALO: U tvornicu uloženo 900.000 maraka, nikada nije proradila, a radnici danas sjede u...
03. Nov. 20250
Ekonomija
KO TO MOŽE PLATITI: Cijena kvadrata u novogradnji ruši sve rekorde, ali još nije gotovo...
04. Nov. 20250
Ekonomija
KUPLJENO ZEMLJIŠTE, SPREMA SE PROJEKAT: U poslovnu zonu vrijednu 200 miliona KM stiže još jedna fabrika
04. Nov. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.