Evropa
MAĐARSKI ŠEF DIPLOMATIJE PETER SZIJJÁRTÓ OŠTRO NAPAO VON DER LEYEN: "Ona nam želi loše, Vučić i Dodik ne"
Prije 1h0
U vremenu u kojem pametni telefoni i društvene mreže dominiraju načinom na koji doživljavamo brendove, sjajni 3D logotipi polako postaju prošlost.
Auto
23. Sep. 2025
0
Japanski proizvođač automobila Suzuki predstavio je prvi redizajn svojeg prepoznatljivog logotipa od 2003. godine, odlučivši se za moderniji, plosnati dizajn bez kromiranih detalja. Ovim potezom Suzuki se pridružuje nizu drugih automobilskih divova koji su svoje ambleme prilagodili digitalnom dobu.
U vremenu u kojem pametni telefoni i društvene mreže dominiraju načinom na koji doživljavamo brendove, sjajni 3D logotipi polako postaju prošlost. Novi Suzukijev amblem zadržava nepogrešivu siluetu slova "S", koja je gotovo nepromijenjena još od 1958. godine, no sada dolazi u dvodimenzionalnom izdanju. Sjajna kromirana završna obrada zamijenjena je "srebrom visokog sjaja", koje podsjeća na mat aluminij, a iz tvrtke napominju kako je ovaj odabir ujedno i ekološki prihvatljiviji.
Dizajnerski analitičari ističu da se pojednostavljeni, 2D logotipi bolje prikazuju na malim ekranima, gdje korisnici danas najčešće dolaze u kontakt s brendovima. S druge strane, kritičari smatraju da ovakav pristup oduzima simbolima dubinu i fizičku prisutnost koju su imali u stvarnom svijetu.

Suzuki nipošto nije usamljen u ovoj tranziciji. Tijekom posljednjih nekoliko godina, dugačak popis proizvođača prihvatio je istu filozofiju, uključujući VW, Audi, Nissan, Mazdu, BMW, Mini, Volvo, Kiju, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley, Lotus, Jaguar, Buick i Lamborghini.

Iz tvrtke su potvrdili da je osvježena značka dio šireg jačanja identiteta brenda pod sloganom "By Your Side" (Uz vas). Logotip će premijerno biti prikazan na konceptnim modelima na sajmu Japan Mobility Show, koji se održava 30. listopada ove godine.
Nakon toga, novi će se izgled postupno uvoditi u cijelu globalnu ponudu Suzukija. Budući da proporcije amblema ostaju iste, moći će se bez problema postaviti na maske i stražnje krajeve postojećih modela, bez potrebe za čekanjem redizajna.
Evropa
MAĐARSKI ŠEF DIPLOMATIJE PETER SZIJJÁRTÓ OŠTRO NAPAO VON DER LEYEN: "Ona nam želi loše, Vučić i Dodik ne"
Prije 1h0
Hronika
UŽAS U CRNOJ GORI: Monstruozna majka iz Bosne i Hercegovine tjerala djecu da…
Prije 1h0
Estrada
"JOŠ MALO JE DO MOJE SMRTI": Dirljiva ispovijest Žike Jakšića
Prije 2h0
Politika
HRVATSKO LOBIRANJE PROTIV BOŠNJAKA: Imamo jedan rast desnice širom Evrope (VIDEO)
Prije 2h0
Auto
NA RUBU KATASTROFE: Čuveni njemački proizvođač popularnih vozila završio u stečaju...
05. Dec. 20250
Auto
UZBUNA U NJEMAČKOJ: Odluka o sudbini benzinaca i dizelaša teško pogađa najjaču ekonomiju EU...
04. Dec. 20250
Auto
IZ LOŠEGA U GORE: Njemački gigant u problemima, prodaja pala, otpuštaju veliki broj radnika, ali ni to nije sve...
Prije 18h0
Auto
RIMAC RASPRODAO SVE AUTOMOBILE, A NISU JOŠ NI NAPRAVLJENI: "Žao nam je, nema više na stanju"! Ovo je cijena
05. Dec. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.