Zdravlje
NEUROLOG UPOZORAVA NA 5 SKRIVENIH POSLJEDICA: Previše vremena na mobitelu mijenja mozak
Prije 1h0
Početkom oktobra članovi Nadzornog odbora JP Međunarodni aerodrom Sarajevo pozvani su u prostorije Posebnog odjela za suzbijanje korupcije, organizovanog kriminala i međukantonalnog kriminala Federalnog tužilaštva (POSKOK) radi saslušanja u istrazi.
Hronika
Prije 2h
0
Tako je član Nadzornog odbora Adil Halilović bio pozvan da se 1. oktobra pojavi u prostorijama POSKOK-a radi davanja iskaza.
U Službenim novinama FBiH 70/25 od 12. septembra objavljena je odluka kojom je Vlada FBiH dala saglasnost na donošenje Odluke o izmjenama i dopunama Statuta JP Međunarodni aerodrom “Sarajevo” d.o.o. Sarajevo. Vlada FBiH je hitnu sjednicu održala 9. septembra, a na istoj sjednici Vlada je dala ovlaštenje Tomislavu (Mile) Stapiću da, u svojstvu punomoćnika, zastupa Vladu Federacije Bosne i Hercegovine na 95. sjednici Skupštine J.P. Međunarodni aerodrom “Sarajevo” d.o.o. Sarajevo koja je održana 10. septembra i na kojoj su usvojene izmjene i dopune Statuta.
U odluci u Službenim novinama FBiH nisu navedene izmjene Statuta, što je otvorilo prostor za sumnju. Ni članovi Sindikata JP Međunarodni aerodrom Sarajevo nisu upoznati s izmjenama Statuta.
Međunarodni aerodrom Sarajevo oglasio se 13. oktobra povodom medijskih objava o istrazi Poskoka, a osim što pojašnjavaju proceduru usvajanja izmjena Statuta, nisu demantirali navode da su izmijenjeni uslovi koje trebaju ispunjavati direktor JP Međunarodni aerodrom Sarajevo i izvršni direktori.
“Naglašavamo i da nije tačan navod da je POSKOK ušao u prostorije J.P. Međunarodni aerodrom Sarajevo. Na osnovu naloga Tužilaštva Kantona Sarajevo zatražena je određena dokumentacija i sve što je navedeno u ovom nalogu, odmah je i dostavljeno”, objavljeno je na stranici Aerodroma Sarajevo.
“Naglašavamo i da nije tačan navod da je POSKOK ušao u prostorije J.P. Međunarodni aerodrom Sarajevo. Na osnovu naloga Tužilaštva Kantona Sarajevo zatražena je određena dokumentacija i sve što je navedeno u ovom nalogu, odmah je i dostavljeno”, objavljeno je na stranici Aerodroma Sarajevo.
Izmjene Statuta tempirane su nekoliko mjeseci prije isticanja mandata aktuelne Uprave od godinu dana. Nadzorni odbor imenovao je novu Upravu krajem prošle godine, a jednogodišnji mandat je počeo 5. decembra 2024. godine. Upravu Društva čine: Sanin Ramezić, v.d. direktor Društva, Amadeo Mandić, v.d. izvršni direktor za saobraćaj i Slobodan Kadijević, v.d. izvršni direktor za razvoj aerodroma, odnosno kadrovi NIP-a, SDP-a i Naše stranke.
Članovi Nadzornog odbora su: Benjamin Mešak, predsjednik, te Adnan Mahmutović, Vlado Džoić, Žan Matić, Adil Halilović, a Vlada FBiH je imenovala na mandat od četiri godine u februaru 2024. godine.
Portal Faktor objavio je tokom septembra da se izmjene Statuta odnose na promjene uslova za pozicije direktora i izvršne direktore. Pa tako direktor preduzeća ne mora više imati iskustva u aviosaobraćaju, niti završen mašinski fakultet, a ne mora imati ni pet godina iskustva u aviosaobraćaju.
Također, izvršni direktor za saobraćaj može imati ekonomski fakultet, ali ne mora imati iskustva u oblasti aerodromskog poslovanja, od čega najmanje tri godine na prihvatu i otpravi aviona i stvari, te instruktorsku dozvolu za prihvat i otpremu.
Direktor za saobraćaj ne mora imati ni znanje engleskog jezika u domenu poslova koje obavlja.
Također izvršni direktor za razvoj aerodroma treba imati sedmi stepen stručne spreme i može imati elektrotehnički ili građevinski fakultet, ali mu ne treba znanje iz oblasti arhitekture i urbanizma, a nije mu više potrebno ni pet godina iskustva u rukovodećim poslovima.
Otkako je imenovana nova Uprava MAS-a pojačao se pritisak za davanje Aerodroma pod koncesiju.
Ministar prometa i komunikacija BiH Edin Forto ove sedmice je boravio u Sjedinjenim Američkim Državama gdje je održao sastanak sa Alfonsom Garciom Morom, potpredsjednikom Međunarodne finansijske korporacije (IFC), članice Grupacije Svjetske banke s kojim je razgovarao i o javnim preduzećima.
„Ne smijemo dozvoliti da i dalje kaskamo za regionom i Evropom. Javna preduzeća su često neefikasna, bez jasne razvojne vizije. Vrijeme je da se oslonimo na javno-privatna partnerstva i otvorimo prostor privatnom kapitalu koji može donijeti nova radna mjesta, bolju infrastrukturu i brži rast“, istakao je ministar Forto i podsjetio da su javna-privatna partnerstva (PPP) i zvanično prepoznata kao prioritet u Planu rasta Evropske unije, koja od BiH traži uvođenje PPP modela u upravljanje najmanje jednim od četiri međunarodna aerodroma u zemlji, navodi se u saopćenju Ministarstva prometa i komunikacija BiH.
Zdravlje
NEUROLOG UPOZORAVA NA 5 SKRIVENIH POSLJEDICA: Previše vremena na mobitelu mijenja mozak
Prije 1h0
Ekonomija
MILIJARDER OTKRIO TAJNU USPJEHA: Ovo treba jasno razumjeti
Prije 2h0
Ekonomija
ŠTA JE SA ANEKSOM IX?: Dejton je predvidio državne željeznice, zašto se to nije ostvarilo
Prije 2h0
Regija
KRVNA OSVETA ISPRED SUDA U PEĆI, UZNEMIRUJUĆI SNIMAK: Napravio sačekušu, izrešetao ih sa dvije puške (VIDEO)
Prije 2h0
Hronika
MLADIĆI ŽIVI IZGORJELI U NOVOM BMW-u: Kupili su ga par sati prije tragedije
16. Okt. 20250
Hronika
MJEŠTANI U STRAHU, NOĆU NE IZLAZE VAN: Nadzorne kamere snimile nepozvane goste, više se ni ne kriju...
16. Okt. 20250
Hronika
SRUŠIO SE AVION; SA VIŠE OD 3.600 METARA OBRUŠIO SE ZA MANJE OD JEDNOG MINUTA: Niko nije preživio (VIDEO)
17. Okt. 20250
Hronika
CURE DETALJI DRAME U AMBULANTI: Pojavio se snimak - "Ademir Spahić mi je rođak, svi ćete..."
17. Okt. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.