STRMOGLAVI PAD PROIZVODNJE: Korona je poharala autoindustriju, najgore je u SAD-u, ali iz Njemačke stižu dobre vijesti za kupce novih vozila…

Očekuje se da će globalna proizvodnja automobila pasti više od 20 posto, sa 90 na oko 71 milion komada u 2020. godini, kao rezultat pandemije koronavirusa i recesije koja će tek uslijediti

  • Ekonomija

  • 22. Apr. 2020  

  • 0

Taj strmoglavi pad, daleko je veći nego što se predviđalo početkom ove godine, vjerovatno će koštati svjetske proizvođače automobila 19 miliona komada izgubljenih u 2020. godini, prema analitičarima LMC Automotivea, koji je upozorio da bi te projekcije mogle dalje kliznuti, ovisno o brzini oporavka velikih regija.

U Sjevernoj Americi, gdje proizvodnje većine automobila i u aprilu neće biti, proizvođači automobila bili su prisiljeni odgoditi predstavljanje nekoliko novih vozila, uključujući Tesla (TSLA.O) model Y, Ford (FN) Mustang Mach E i redizajnirane verzije Fiat Chryslerovih (FCHA.MI) Grand Cherokee i General Motors (GM.N).

Analitičari LMC-a kažu da očekuju kako post-pandemijski oporavak "vjerovatno neće biti brz" u narednim mjesecima.

Kina, koja je prva pogođena koronavirusom, već je ponovno pokrenula većinu svojih postrojenja i sada očekuje pad prodaje od samo 12%, objavio je LMC.

Stoga ne čudi da automobilska industrija u Evropi, posebno u Njemačkoj, zahtijeva da nastavak prodaje bude potaknut vladinim subvencijama. Takva inicijativa stigla je i od njihove najveće grupe Volkswagen, sa sličnim signalima Daimlera i BMW-a.

Kako prenosi Bloomberg, njemačka vlada ne isključuje takvu opciju, koja je posljednji put korištena u prethodnoj financijskoj krizi, ali za sada nema konkretnih planova. Očekuje se da će se predstavnici njemačke automobilske industrije i sindikata sastati s vladom na kriznom sastanku 5. maja, kada bi sve trebalo biti puno jasnije.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...