PROCURILI DETALJI IZBORNOG INŽINJERINGA VUČIĆEVE STRANKE: Organizovano 7 call centara za pozivanje građana da glasaju za SNS

Operator iz Srpske napredne stranke je za Danas rekao da su na dan izbora građane zvali dok im ne potvrde da su glasali.

  • Regija

  • 24. Jun. 2020  

  • 0

- Zvali smo građane cijeli dan dok ne potvrde da su glasali - priča u ispoveijesti za "Danas" jedan od operatera iz call centra SNS-a.

Kako piše ovaj dnevnik u današnjem izdanju, Za pozivanje građana da ih pitaju da li će glasati za SNS, a kasnije i da li su glasali, bilo je angažovano sedam kol centara.

Kako piše Danas, poslije oko mjesec dana pozivanja građana i protivzakonitog prikupljanja podataka o glasačima, aktivisti SNS-a su na dan izbora punom parom iz svojih pozivnih centara izvlačili građane na birališta, sa ciljem da se maksimalno poveća izlaznost. Dugo se pripremalo za izborni dan, a utisak pouzdanog izvora redakcije Danasa je da se o tome još duže pričalo u jednom od call-centara SNS koji je smješten u svečanim salama za proslave TC Stadion u Beogradu.

- U nedjelju ćemo raditi čitavog dana, od osam ujutru do 20 sati uveče. Naša obaveza je da ujutru svi odemo na svoja biračka mjesta, obavimo to što treba da obavimo, i dođemo ovdje. Onog momenta kada uđemo ovdje, ne smijemo niti da telefoniramo, niti da bilo šta drugo radimo, jer ovdje će biti haos, košnica ljudi! Nemojte sebi praviti neprilike, nanositi sramotu tom nekom ko je za vas pozivao, urgirao da budete ovdje i zaradite određeni novčani iznos - glasilo je jedno od mnogo brojnih uputstava u danima koji su prethodili izborima, pišeDanas.

Na poslovima pozivanja građana kako bi se izjasnili da li će glasati za SNS, a kasnije i o izlasku na izbore, kako saznaje izvor Danasa, bilo je angažovano sedam kol-centara za cijelu Srbiju.

Do angažovanja za ove poslove je, dodaje, veoma teško doći jer je krug hermetički zatvoren. Ulaznica je preporuka stranačkih funkcionera, načelnika policije, direktora javnih preduzeća, advokata, ljekara… ljudi od povjerenja koji mogu da garantuju za obavljanje ovako delikatnih poslova, zapravo, dijela sa elementima krivične odgovornosti koja se gone po službenoj dužnosti.

Radni dan je u nedjelju počeo sat kasnije nego što je to planirano, a radnicima je ostavljeno vrijeme da odu da glasaju, podrazumijeva se, za SNS.

- Kada smo stigli na posao, zatekao sam ogromnu gužvu. Sjeli smo gdje ima mjesta, i to izgleda kao u pilićarniku. Maske nisu bile obavezne, nosio je ko je htio. Pola radnog vremena nismo smjeli da mrdnemo, nisu nam dali nikakvu pauzu, a onda je stigao po sendvič. Sigurno nas je bilo 1.000, koliko je moglo da stane – toliko su natrpali. Zvali su i omladinske zadruge jer nisu imali dovoljno ljudi, a do nedjelje je išlo samo na preporuku. Nikad više kontrolora nije bilo, sigurno više od 100, samo su cirkulisali i njuškali da neko nema telefon kod sebe - priča za Danas jedan od zaposlenih u kol-centru SNS u beogradskom TC Stadion.

Mnogo građana je prethodnih nedjelja svjedočilo da su ih stranački aktivisti uznemiravali pitanjima za koga će glasati na izborima. Iste priče pojavile su se na društvenim mrežama i na izborni dan, ali je ovog puta i izlaznost bila u fokusu.

"Zovemo" iz Vučićevog štaba

- Počeli smo da pozivamo ljude čim smo stigli, kao da zovemo iz izbornog štaba Aleksandra Vučića. Recimo, ja zovem iz te nove baze koju su nam dali, i kada se neko javi, ljubazno ih pitam da li su izašli na glasanje. Od ovih što su se meni javljali, već je dosta i glasalo, pošto su biračka mjesta otvorena od sedam, a mi smo počeli kasnije. Kada neko nije izlazio, pitam ih kad planiraju, i onda to bilježim na laptopu. Ako su mi recimo rekli da će glasati u jedan, ja poslije toga ponovo zovem taj broj da mi potvrde da su glasali - priča izvor Danasa.

Pored toga što su ove radnje sprovođene i u izbornoj tišini, ostaje važno pitanje na kojim podacima su aktivisti zasnivali svoju, kako oni kažu – "anketu", piše Danas.

- Ti ljudi koji su bili glavni su se ponekad izlijetali sa informacijama. Tako nam je više puta ponovljeno da u nedjelju radimo na "proširenoj" bazi gdje se ljudi sigurno javljaju. Ja sam vidio četiri baze sa kontaktima, imena, prezimena, brojevi mobilnog i fiksnog, opština, ulica, kućni broj. Da kažemo da sam do izbora dnevno pozivao, pa sigurno 500 brojeva svaki dan. Nikada nisam primijetio, za mnogo vremena unazad, da je bio neki 060 ili 063 broj. Znači samo smo pozivali ljude u MTS-u… U jednom trenutku se čak pojavila priča kako mnogo ljudi zove da raskine ugovor, pa su morali da im se izvinjavaju iz Telekoma i nabacuju neke top ponude da bio ostali u mreži - naglašava izvor.

(SB / Pobjeda.me)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...