Ekonomija
UPUĆENO PARLAMENTU FEDERACIJE BiH: Kanton Sarajevo opet traži zaduženje od 35 miliona eura za gradski saobraćaj
25. Feb. 20240
Sastanak je inicirao premijer Nenadić kako bi se odredili budući koraci djelovanja radi unapređenja korporativnog upravljanja i efikasnijeg rada ovog preduzeća.
Ekonomija
04. Jul. 2020 04. Jul. 2020
0
Premijer Kantona Sarajevo Mario Nenadić, ministar saobraćaja Adi Kalem i ministar finansija Jasmin Halebić održali su sastanak sa predstavnicima KJKP GRAS o restrukturiranju ovog preduzeća. Sastanku su prisustvovali v. d. direktora GRAS-a Almir Ahmetspahić te rukovodilac Sektora za razvoj Mustafa Mehanović, kao i predstavnici Sindikata u ovom preduzeću Amir Muminović i Adnan Himzanija.
Sastanak je inicirao premijer Nenadić kako bi se odredili budući koraci djelovanja radi unapređenja korporativnog upravljanja i efikasnijeg rada ovog preduzeća, za šta su interes iskazali svi učesnici današnjeg sastanka.
Kako je dogovoreno, formirat će se tim predstavnika Vlade i GRAS-a koji će voditi razgovore u vezi s reorganizacijom i restrukturiranjem ovog preduzeća, saopćeno je iz Ministarstva finansija KS.
Zajednički je stav da su promjene neminovne, a to su pokazale i analize organizacije i poslovanja ovog preduzeća, sadržane u Programu restrukturiranja koji je britanska konsultantska kuća “PricewaterhouseCoopers” (PwC) izradila na zahtjev Vlade KS.
"Plan je da odredimo na koji način ćemo voditi pregovarački proces, ko će sudjelovati u pregovorima, kad oni počinju, kojim redoslijedom ćemo delegirati pitanja, koje dokumente trebamo uzeti u obzir te kada možemo planirati završetak rada", naveo je, između ostalog, premijer Nenadić te je zatražio od predstavnika GRAS-a da Vladi dostave spisak članova tima iz ovog preduzeća kako bi što prije počeli pregovore.
Ministar Kalem istaknuo je da će se s upravom preduzeća i predstavnicima Sindikata tražiti najbolja rješenja, uz puno uvažavanje prava i interesa uposlenika.
Kazao je da je ovo dio plana usmjerenog ka unapređenju javnog gradskog prijevoza i boljoj usluzi građanima te da Vlada paralelno radi na tome i kroz realizaciju novih projekata, kao što su obnova tramvajske pruge te nabavka novih tramvaja i trolejbusa, ukupne vrijednosti od 65 miliona eura, za koje je u toku tenderska procedura.
Ekonomija
UPUĆENO PARLAMENTU FEDERACIJE BiH: Kanton Sarajevo opet traži zaduženje od 35 miliona eura za gradski saobraćaj
25. Feb. 20240
Društvo
ADNAN ŠTETA SE POHVALIO: Nastavljena isporuka novih Stadlerovih tramvaja
27. Jan. 20241
Društvo
ZAVRŠENA REKONSTRUKCIJA PRUGE: Od večeras tramvaji voze od Ilidže do Baščaršije (VIDEO)
03. Sep. 20230
Mini market
GRADONAČELNICA ODUŠEVLJENA: "Briljantni Šteta pomjera granice, svima nama pokazao je put…"
27. Avg. 20231
Hronika
MUŠKARAC IZBACIO GOLU PROSTITUTKU NA ULICU! ŠOKIRAO GA PRIZOR KAD JE SKINULA GAĆE: Bizarne scene u elitnom dijelu grada, intervenisala policija
Prije 3 min0
Zabava
UOČI IZUZETNO VAŽNE UTAKMICE: Edin Džeko obradovao mladog navijača Fenerbahčea
Prije 11 min0
Svijet
JORDANSKI MINISTAR NA VIJEĆU SIGURNOSTI UN-a: "Ovo što radi Izrael nije viđeno u modernoj historiji svijeta!"
Prije 12 min0
Vijesti
VRHOVNI KOMANDANT NATO-a ZA EVROPU ZABRINUT ZA NAŠU ZEMLJU: “Zbog prijetnji Bosni i Hercegovini naredio sam…”
Prije 13 min0
Ekonomija
ČUDO U SREDNJOJ BOSNI: Kreće serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila
16. Apr. 20240
Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN IZ SRBIJE: Miroslav Mišković je upravo uložio 10 miliona KM u sarajevsku firmu...
Prije 11h2
Ekonomija
KUPUJU SVE PO REDU: Ko stoji iza hrvatske kompanije koja kupuje firme po Bosni i Hercegovini...
Prije 13h0
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA ISLAMSKE ZAJEDNICE: U subotu se otvara prvi vakufski tržni centar u BiH, pogledajte kako izgleda (VIDEO)
17. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.