Vijesti
SARAJEVOM POČINJU SAOBRAĆATI NOVI TROLEJBUSI: Besplatna vožnja za sve građane do 6. juna
20. Maj 20220
Sastanak je inicirao premijer Nenadić kako bi se odredili budući koraci djelovanja radi unapređenja korporativnog upravljanja i efikasnijeg rada ovog preduzeća.
Ekonomija
04. Jul. 2020 04. Jul. 2020
0
Premijer Kantona Sarajevo Mario Nenadić, ministar saobraćaja Adi Kalem i ministar finansija Jasmin Halebić održali su sastanak sa predstavnicima KJKP GRAS o restrukturiranju ovog preduzeća. Sastanku su prisustvovali v. d. direktora GRAS-a Almir Ahmetspahić te rukovodilac Sektora za razvoj Mustafa Mehanović, kao i predstavnici Sindikata u ovom preduzeću Amir Muminović i Adnan Himzanija.
Sastanak je inicirao premijer Nenadić kako bi se odredili budući koraci djelovanja radi unapređenja korporativnog upravljanja i efikasnijeg rada ovog preduzeća, za šta su interes iskazali svi učesnici današnjeg sastanka.
Kako je dogovoreno, formirat će se tim predstavnika Vlade i GRAS-a koji će voditi razgovore u vezi s reorganizacijom i restrukturiranjem ovog preduzeća, saopćeno je iz Ministarstva finansija KS.
Zajednički je stav da su promjene neminovne, a to su pokazale i analize organizacije i poslovanja ovog preduzeća, sadržane u Programu restrukturiranja koji je britanska konsultantska kuća “PricewaterhouseCoopers” (PwC) izradila na zahtjev Vlade KS.
"Plan je da odredimo na koji način ćemo voditi pregovarački proces, ko će sudjelovati u pregovorima, kad oni počinju, kojim redoslijedom ćemo delegirati pitanja, koje dokumente trebamo uzeti u obzir te kada možemo planirati završetak rada", naveo je, između ostalog, premijer Nenadić te je zatražio od predstavnika GRAS-a da Vladi dostave spisak članova tima iz ovog preduzeća kako bi što prije počeli pregovore.
Ministar Kalem istaknuo je da će se s upravom preduzeća i predstavnicima Sindikata tražiti najbolja rješenja, uz puno uvažavanje prava i interesa uposlenika.
Kazao je da je ovo dio plana usmjerenog ka unapređenju javnog gradskog prijevoza i boljoj usluzi građanima te da Vlada paralelno radi na tome i kroz realizaciju novih projekata, kao što su obnova tramvajske pruge te nabavka novih tramvaja i trolejbusa, ukupne vrijednosti od 65 miliona eura, za koje je u toku tenderska procedura.
Vijesti
SARAJEVOM POČINJU SAOBRAĆATI NOVI TROLEJBUSI: Besplatna vožnja za sve građane do 6. juna
20. Maj 20220
Društvo
NOVI SARAJEVSKI TROLEJBUS KRENUO IZ MINSKA: Prvi put nakon 1983. godine glavni grad će imati nove trolejbuse (VIDEO)
18. Feb. 20220
Društvo
HOĆE LI ODGOVORNI ZAVRŠITI IZA REŠETAKA: Sporne nabavke, loše rukovođenje GRAS-om... (VIDEO)
11. Feb. 20220
Vijesti
SUTRA PRIVREMENA OBUSTAVA SAOBRAĆAJA U SARAJEVU: Tramvaji neće voziti do Baščaršije od 11;30 do 12 sati zbog...
04. Feb. 20220
Vijesti
RAT UŽIVO: Žestoke borbe u Hersonskoj oblasti, napadnuta dva sela u Rusiji...
Prije 9 min1
Šareni svijet
SPEKTAKL KOJEG NE SMIJETE PROPUSTITI: Večeras na nebu posljednji Supermjesec u godini i zvijezde padalice
Prije 16 min0
Hronika
POLICIJSKA AKCIJA U BANJOJ LUCI: U toku su pretresi objekta u vlasništvu poznatog biznismena…
Prije 19 min0
Vijesti
JE LI VAS STID ŠKRIJELJE, GANIĆU, LAGUMDŽIJA...(!?): Evo šta nizozemski profesor Offermann, nakon financiranja Žičare, planira napraviti u modernizaciji nauke i obrazovanja u BiH!
Prije 31 min0
Ekonomija
IZ DANA U DAN SE MIJENJAJU: Veliki pad cijena goriva na pumpama u BiH
10. Avg. 20221
Ekonomija
DA SE KONAČNO ZAŠTITE RADNICI: Vlada FBiH podržala Prijedlog zakona o najnižem primanju u FBiH
09. Avg. 20221
Ekonomija
SEJO BRAJLOVIĆ OTKRIO KOLIKO VRIJEDI NJEGOV RESTORAN NA ILIDŽI: "Konobari kod mene imaju dvije hiljade maraka platu" (VIDEO)
Prije 12h4
Ekonomija
EFEKT PELJEŠKOG MOSTA: U Neumu promet vozila pao za 63%, ali ni to nije sve...
10. Avg. 20222
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.