Auto
LUKSUZNA UNUTRAŠNJOST I SVE DRUGO: Ovo je novi Mercedesov AMG kabrio, ima 442 konja
Prije 2h0
CarWow ponovno donosi zanimljivu utrku ubrzanja, modificirani BMW M5 Competition odlučio je stati na crtu Ferrarijevom modelu 488 Pista.
Auto
13. Okt. 2020 13. Okt. 2020
0
Ako smatrate da je ova utrka u najmanju ruku nepoštena, razmislite ponovno! BMW M5 F90 Competition (interna oznaka F90) iz 4.4 biturbo benzinskog V8 motora serijski raspolaže sa 625 KS i 750 Nm, no ovaj Evolve tuning ima još bolje karakteristike– 800 KS i 950 Nm. Za prijenos snage zadužen je Steptronic automatski mjenjač sa osam stepeni prijenosa te xDrive pogon na sva četiri točka.
S druge strane, tu je Ferrari 488 Pista koji iz 3.9 biturbo V8 motora razvija 720 KS i 770 Nm, a pogon je na stražnje točkove putem sedmostepenog automatskog mjenjača s dva kvačila. Do stotke stiže za 2,85 sekundi.
Pogledajte ko je na kraju slavio.
Auto
LUKSUZNA UNUTRAŠNJOST I SVE DRUGO: Ovo je novi Mercedesov AMG kabrio, ima 442 konja
Prije 2h0
Regija
PREDSJEDNIK ŽIDOVSKE OPĆINE ZAGREB: "NDH je uspostavila više od 50 logora, ali to se u školama ne uči"
Prije 2h1
Kultura
"PREKRASAN JE I NEMA NIJEDNU LOŠU SCENU": Je li ovo najbolji srednjovjekovni film ikad? (VIDEO)
Prije 2h0
Regija
KURTI OGOLIO VUČIĆEVU PROPAGANDU: "Za tri godine na Kosovu ubijeno 86 osoba - 81 Albanac, 3 Srbina"
Prije 2h
Auto
OVO NIJE "PO DŽEPU" VEĆ SITUACIJA ZA DIZANJE KREDITA: Ako perete auto u dvorištu kuće u Njemačkoj kazna može...
05. Maj 20240
Auto
A BIO JE PRVI PRIMJERAK KOJI JE STIGAO U AMERIKU: Razbio "McLaren Sennu" vrijednu više od milion dolara
04. Maj 20240
Auto
KAKVA GREŠKA: Vozač Opela tražio prečicu, pa na kraju je zaglavio između…
Prije 18h0
Auto
LUKSUZNA UNUTRAŠNJOST I SVE DRUGO: Ovo je novi Mercedesov AMG kabrio, ima 442 konja
Prije 2h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.