NOVI UDARAC ZA GIGANTA: Njemački automobilski div očekuje kaznu veću od 100 miliona eura, ali ni to nije sve…

Iz njemačke kompanije poručuju da će zbog strožijih europskih ciljeva obuzdavanja emisije štetnih plinova biti prisiljeni povećati udio hibridnih i električnih vozila u prodaji u Europi, na 60 posto do 2030. godine. Do sada je ciljani udio u tom vremenskom razdoblju iznosio 40 posto.

  • Ekonomija

  • 23. Jan. 2021  23. Jan. 2021

  • 0

Volkswagen je izvijestio da očekuje novčanu kaznu veću od 100 miliona eura s obzirom na to da je njegov vozni park u 2020. ispuštao više ugljendioksida nego što je Europska komisija zacrtala.

- Emisiju ugljendioksida smanjili smo prošle godine u EU u prosjeku za nekih 20 posto, na 99,8 grama po kilometru, što je ipak pola grama po kilometru više nego što je zacrtano - objavio je njemački automobilski div.

To povlači za sobom kaznu EU-a u “vrlo niskom troznamenkastom milionskom iznosu”, rekao je glasnogovornik.

Europska komisija nastoji smanjiti emisiju ispušnih plinova, prisiljavajući proizvođače automobila da razvijaju tehnologiju s niskim emisijama. Alternativa je kazna od 95 eura po gramu viška ugljendioksida koji njihovi automobili ispuštaju.

“Za dlaku smo u našoj floti prekoračili ciljanu razinu za 2020. godinu, a osujetila nas je pandemija Covida-19”, saopćio je izvršni direktor Herbert Diess, izrazivši nadu da će ove godine ispuniti ciljeve, jer su glavni brendovi kompanije novi električni modeli.

Volkswagen smanjuje proizvodnju automobila s motorima na unutrašnje izgaranje i preusmjerava više tvornica na proizvodnju električnih vozila kako bi uhvatio korak s američkim proizvođačem električnih automobila Teslom.

Iz njemačke kompanije poručuju da će zbog strožijih europskih ciljeva obuzdavanja emisije štetnih plinova biti prisiljeni povećati udio hibridnih i električnih vozila u prodaji u Europi, na 60 posto do 2030. godine. Do sada je ciljani udio u tom vremenskom razdoblju iznosio 40 posto.

Volkswagen je 2015. priznao da je u automobile ugrađivao uređaje koji su na testovima prikazivali netačne podatke o emisiji štetnih plinova, a taj ga je skandal stajao više od 30 milijardi eura u regulatornim kaznama i prepravcima vozila, uglavnom u SAD-u, podsjeća Reuters.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...