DEMANTI NEDIMA PRELIĆA NA TEKST OBJAVLJEN U "SB-u": "Najmanje što od Vas očekujem je da mi..."

"...uputite javno izvinjenje." Eto, izvinjavamo Vam se.

  • Društvo

  • 26. Jan. 2021  26. Jan. 2021

  • 1

"Poštovani,

Na web portalu slobodna-bosna.ba objavljena je vijest da sam ja, kao suprug načelnice Zavoda za psihološku i socijalnu zaštitu Univerzitetsko-kliničkog centra u Tuzli, dobio posao psihologa na UKC-u, te da ću raditi u službi u kojoj mi je supruga nadređena. Vijest se nalazi na sljedećoj adresi: https://www.slobodnabosna.ba/vijest/184306/suprug_nachelnice_zavoda_dobio_posao_psihologa_u_ukc_u_njegovo_je_bilo_jedino_da_stane_na_ludi_kamen.html.

Smatram da tekst sa ovakvim naslovom i pojedinim sadržajima koji su neistiniti nije objavljen na profesionalan način, te iznosi činjenice u nepotpunom obliku, a time ugrožava Kodeks za štampu i online medije BiH, odnosno nije na strani istine, ne štiti pravo na istinu i tendenciozno unosi nepovjerenje u institucije našeg sistema, stvara pogrešnu percepciju kod građanstva Bosne i Hercegovine, te vrši pritisak na organe koji su uključeni u postupak konkursne procedure.

Ono što smatram spornim vezano za objavljenu vijest je to što se navodi da sam ja, kao suprug načelnice Zavoda za psihološku i socijalnu zaštitu Univerzitetskokliničkog centra u Tuzli, dobio posao psihologa na UKC-u, te da ću raditi u službi u kojoj mi je supruga nadređena. Preko stranice Univerzitetsko-kliničkog centra se može doći do informacije da konkurs nije raspisan za poziciju kliničkog psihologa u Zavodu za psihološku i socijalnu zaštitu, već na Univerzitetsko-kliničkom centru (http://www.ukctuzla.ba/ukctuzla/wp-content/uploads/2019/03/Javni-oglas-Ostali-9- 20.pdf), a mjesto gdje će izabrani kandidat raditi nije naglašeno niti jednim aktom ove ustanove. Ukoliko posjedujete pouzdanu informaciju o tome na kojem radnom mjestu ću biti angažovan, bilo bi lijepo da navedete izvor na koji se pozivate.

Međutim, ono što smatram posebnom spornim kod objavljenog članka jeste što tendenciozno u fokus stavlja da je je moja jedina kompetencija ta što sam stao na ludi kamen, te kao takav dobio posao, a ne da sam posao dobio kao kandidat koji je po uspostavljenim kriterijima (prosjek ocjena, dužina studiranja, radno iskustvo, pismeni ispit, intervju) bio prvorangirani.
Osim toga, kako bih Vam predstavio da sam ja, kao kandidat, svoje profesionalne kompetencije gradio dugi niz godina, finansirajući se većinom iz vlastitih izvora, kratko ću Vam se predstaviti, sa težnjom da steknete realniju sliku o tome da Nedim
Prelić nije samo suprig Nere Kravić Prelić, već neko ko ima stručne i profesionalne kompetencije za obavljanje posla na koji sam primljen.

Rane godine i bazično obrazovanje

Rođen sam u Sjenici, gdje sam završio osnovno,niže muzičko i srednje obrazovanje. Sa svojih 19 godina, pristupio sam članstvu MENSA-e Yugoslavije i svoje članstvo nastavio u MENSA-i Bosne i Hercegovine. Dodiplomski studij na Filozofskom fakultetu na Univerzitetu u Tuzli sam otpočeo oktobra 2000.godine - odsjek Pedagogija-psihologija, a isti uspješno okončao braneći diplomsku temu „Provjera pouzdanosti Plučikovog testa Profil Index Emocija - PIE“, februara 2005.godine sa ocjenom 10. Zvanje „diplomirani psiholog“ stekao sam 2019. godine na Fakultetu za psihologiju (Univerzitet „Bijeljina“) nakon okončanja procedure polaganja diferencijalnih ispita.

Napredno usavršavanje

Nakon završenog dodiplomskog studija upisao sam specijalistički studij iz psihoterapije i savjetovanja na Odseku za psihologiju (Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu), i u fazi sam okončanja izrade specijalističkog rada. Pohađao sam nastavu i na postdiplomskom (magistarskom) studiju iz psihologije na Univerzitetu u Tuzli - Filozofski fakultet, na kome sam (do sada) ostvario prosjek ocjena 9,83. Osim univerzitetskog obrazovanja, edukovao sam se tri godine iz oblasti Transakcione analize u Novom Sadu pri Psihopolis institutu, stičući zvanje Transakcioni praktičar. Takođe, edukovao sam se četiri godine iz oblasti Racionalno-emotivno bihejvioralne terapije u Beogradu, na pridruženom centru Instituta Alber Ellis iz New Yorka i stekao certifikat o naprednom poznavanju teorije, metoda i tehnika rada Racionalno emotivno i kognitivno bihejvioralne terapije (REBT), te sam trenutno u statusu REBT terapeuta pod supervizijom.

Po završetku četverogodišnje edukacije iz oblasti Aktivnog učenja/nastave, stekao sam zvanje Instruktora Aktivnog učenja.
Dodatno stručno usavršavanje Osim navedenih edukacija, tokom svog rada sam pohađao brojne seminare, među kojima navodim: Racionalno emotivna i kognitivno bihejvioralna terapija djece i adolescenata, Profesionalna orijentacija u obrazovnim ustanovama, Društvena pravda, Primjena psihodijagnostičkih sredstava i organizacija psihološkog rada u praksi, Seksualno zlostavljanje u djetinjstvu, Opservacija učenika sa smetnjama u razvoju u osnovnim i srednjim školama, Indeks inkluzivnosti, Profesionalna kompetentnost pedagoga-psihologa, Povezanost samopoštovanja, učenja životnih umijeća i odgojnoobrazovne aktivnosti u školi i lokalnoj zajednici, Jačanje kapaciteta školskih profesionalaca za identifikovanje i postupanje u slučajevima nasilja nad i među djecom, i brojne druge.

Radno iskustvo

Pokazujući posebne sposobnosti iz oblasti psihometrije i statistike tokom studiranja, bio sam angažovan kao demonstrator na predmetu Psihometrija. Radno iskustvo sam stekao radeći na području Tuzlanskog kantona i šire (Sjenica, R.Srbija), kako u osnovnom (Osnovna škola „12.decembar“ u Sjenici, JU Osnovna škola „Kladanj“ u Kladnju, JU Osnovna škola „Pasci“ u Pascima, JU Druga osnovna škola Živinice, JU Osnovna škola „Gračanica“ u Živinicama, JU Osnovna škola „Stjepan Polje“ u Gračanici) i srednjem obrazovanju (JU Gimnazija „Živinice“ u Živinicama, JU Mješovita srednja škola u Tuzli, JU „Gimnazija Lukavac“ u Lukavcu, JU Gimnazija „Ismet Mujezinović“ u Tuzli, JU Mješovita srednja škola u Gračanici, JU Mješovita srednja škola u Srebreniku, JU Mješovita srednja škola u Doboj-Istoku, JU Mješovita srednja škola u Teočaku), tako i u visokoškolskim ustanovama (Američki univerzitet u Bosni i Hercegovini, JU Univerzitet u Tuzli), obavljajući poslove školskog pedagoga, pedagoga-psihologa, studentskog savjetnika, asistenta u oblasti Teorijske pedagoške disciplinei poslove stručnjaka iz prakse u oblasti psihologije (na predmetima Psihologija kognitivnih procesa, Uvod u statistiku, Statistika u psihologiji).

U periodu od oktobra 2019. do jula 2020. godine bio sam na stručnom osposobljavanju na poslovima psihologa u JZU Domu zdravlja - Gračanica.

Pod ugovorom o djelu sam pri NVO „Kuća plamena mira“, radio sam kao animator i edukator na programu razvoja emocionalne pismenosti i emocionalne inteligencije, koji sam samostalnorazvijao - „Školovanje srca“, dok sam u Centru za ranu intervenciju „Mali svijet“ bio sam angažovan kao saradnik na programu i protokolima Neurofeedback-a u radu sa djecom sa ADD/ADHD-om i djecom sa razvojnim poteškoćama iz autističnog spektra.

Učešće u važnijim projektima

Pored angažmana u različitim projektima u školama u kojima sam bio angažovan, kroz koje su obezbijeđena određena finansijska sredstva za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa, u angažmanu CDRSEE centra sam krajem 2014. godine (Centar za demokratiju i pomirenje u jugoistočnoj Evropi), radio na prevodu sa engleskog jezika knjige „Teaching for learning“, autora Lorin Andersona (učenika Benjamina Bloom-a, koji je učestvovao u izradi i reviziji Bloom-ove taksonomije). Centar za demokratiju i pomirenje u jugoistočnoj Evropi me je 2016. godine uključio u radnu grupu za didaktičku reformu za područje Balkana. Također, u organizaciji katedre za socijalnu psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, bio sam angažovan na koordinisanju aktivnosti u sprovođenju projekta: Ispitivanje kompleksnosti socijalnog identiteta na području jugozapadnog Balkana (RRPP), za područje Novog Pazara (JZ Srbija). U istoj organizaciji sam koordinisao sprovođenje istraživanja Unutargrupne viktimizacije naspram transgresije na području sjeveroistočne Bosne, Ispitivanje efekata međugupnog online dijaloga u promociji pravde. U organizaciji Društva pedagoga i psihologa Tuzlanskog kantona, učestvovao sam u projektu ispitivanja roditelja, učenika i nastavnog osoblja na temu - "Mogućnosti, efekti, prednosti i pozicija on-line nastave u odgojno-obrazovnom sistemu Tuzlanskog kantona", kroz koje se javnosti i nadležnom Ministarstvu obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona ukazalo na stanje vezano za online nastsavu, te date smjernice u vezi sa organizacijom nastsave na početku školske 2021/21.godine.

Osim toga, član sam Organizacionog odbora i Programskog odbora Prve naučno stručne konferencije pedagoga i psihologa.

Dodatne kvalifikacije:

Aktivno govorim engleski jezik (B2), dok njemački i ruski jezik poznajem na bazičnom nivou (A2). Odlično se snalazim u računarskom okruženju, te pored standardnog okruženja posjedujem vještine za rad u SPSS-u, Corel DRAW-u,
Adobe Photoshop-u...

Podaci o aktivnostima iz oblasti naučno-istraživačkog rada

Objavljeni radovi u naučnim časopisima, i u zbornicima naučnih skupova i naučnim zbornicima:

1. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2015). Tjelesna aktivnost i školski uspjeh. Sportski logos –
naučno stručni časopis, Mostar: Nastavnički fakultet Mostar.
2. PRELIĆ, N., Kravić Prelić, N. (2016). Psychological aspects of suicidal ideas in
adolescents. Review of Psychology – International Journal of Croatian Psychological Association, 23
(1-2), p.99.
3. PRELIĆ, N., Petrović, N. (2016). Unutargrupna pristrasnost i njeni efekti na obradu
informacija. Nauka i stvarnost, 11(2), p.231-240.
4. PRELIĆ, N. (2017). Biti isti, a biti poseban - Teorija optimalne osobenosti“ u Petrović, N. (Ur.),
Politička psihologija u savremenom svetu, Institut za psihologiju, Beograd, p.23-42.
5. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). The correlates of loneliness among youg
people. Proceedings of the XXIV Scientific Conference – Empirical Studies in Psychology, Institute of
Psychology Laboratory for Experimental Psychology Faculty of Philosophy, University of Belgrade, p.
99-101.
6. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). Life satisfaction in young people. Psychology in and
around us(Internatinal Thematic Proceedia), University of Niš, p. 231-249.
7. Imširović, F., PRELIĆ, N. (2019). Osobine ličnosti adolescenata i korištenje interneta i društvenih
mreža, Kapija – godišnjak Behram-begove medrese, 3-4, pp. 7-24
8. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2019). Altruizam kod srednjoškolaca, Nauka i stvarnost,
Filozofski fakultet Pale, p.276-290
9. Kravić Prelić, N., PRELIĆ, N., Mulaosmanović, N. (2019). Izostanak socijalne podrške kao faktor
razvoja depresivnosti kod adolescenata, Mentalno zdravlje, psihijatrijski, psihoterapeutski i psihološki
aspekti – Zbornik radova, Univerzitet „Bijeljina“, Bijeljina, p.161-178.
10. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2019). Prepoznavanje snaga i teškoća u kontekstu čuvanja
mentalnog zdravlja mladih, Mentalno zdravlje, psihijatrijski, psihoterapeutski i psihološki aspekti –
Zbornik radova, Univerzitet „Bijeljina“, Bijeljina, p. 142-160.
11. Selvanathan, H. P., Leidner, B., Petrović, N., PRELIĆ, N., Ivanek, I., Krugel, J., Bjekić, J.
(2019). Wedialog.Net: A quantitative field test of the effects of online intergroup dialogue in
promoting justice- versus harmony-oriented outcomes in Bosnia and Serbia. Peace and Conflict
Journal of Peace Psychology, APA, http://dx.doi.org/10.1037/pac0000395
12. Li, M., Leidner, B., Petrović, N., PRELIĆ, N. (2020). Close or Distant Past? The Role of Temporal
Distance in Responses to Intergroup Violence From Victim and Perpetrator Perspectives.
Personality and Social Psychology Bulletin. Society for Personality and Social Psychology,
Inc. https://doi.org/10.1177/0146167220945890
Radovi prezentirani na konferencijama od državnog i međunarodnog značaja:
13. Kravić Prelić, N.; PRELIĆ, N.; Pavlović, S.(2007). Profil ličnosti adolescenata sa izraženom
depresivnošću. II Kongres psihijatara Bosne i Hercegovine sa međunarodnim sudjelovanjem,
Sarajevo, 17.10. - 20.10.2007.
14. Kravić Prelić, N.; Pavlović, S.; Mehmedović, I; PRELIĆ, N.(2007). Ovisnost o alkoholu
ikognitivna disfunkcija kod pacijenata sa posttraumatskim stresnim poremećajem.III Jadranska
konferencija o ovisnostima, Sarajevo, 17.10. - 20.10.2007.
15. Stepić, B.; Avdibegović, E; Kravić Prelić, N.; PRELIĆ, N.(2007). Sindrom sagorijevanja na
poslu kod medicinskih sestara - tehničara u UKC Tuzla. IV Kongres medicinskih sestara - tehničara
BiH sa međunarodnim učešćem, Bihać, 18.10-20.10.2007.
16. PRELIĆ, N., Petrović, N., Li, M., Leidner, B. (2016). Unutargrupna viktimizacija nasuprot
transgresiji: efekti grupne pristrasnosti. IV Sarajevski dani psihologije, Sarajevo, 21.4.-23.4.2016.
17. Sulejmanović, D., PRELIĆ, N., Petrović, N., Li, M., Leidner, B. (2016). Subjective
perceptionsof temporal distance and its impact on dehumanization of former enemies and on
readiness for state level reconciliation. IV Sarajevski dani psihologije, Sarajevo, 21.4.-23.4.2016.
18. PRELIĆ, N., Petrović, N. (2016). Unutargrupna pristrasnost i njeni efekti na obradu
informacija. Naučni skup – Nauka i stvarnost, – Istočno Sarajevo, 21.5.2016.
19. PRELIĆ, N., Kravić Prelić, N. (2016). Psychological aspects of suicidal ideas in
adolescents. 12th Alps-Adria Psychological Conference, Rijeka, 29.9. – 1.10.2016.
20. PRELIĆ, N., Petrović, N., Mengyao Li, Leidner , B. (2016). Factors of reconciliation in ingroup perpetrator and victim condition. Mini conference on Political Psychology in South Eastern
Europe, Novi Sad, 7.10-9.10.2016.
21. PRELIĆ, N., Petrović, N. (2016). Socijalne reprezentacije kulturnih sadržaja sa partizanskim
motivima među današnjim mladima. Otvoreni dani psihologije, Banja Luka, 15.10-17.10.2016.
22. PRELIĆ, N., Petrović, N. (2016). Socijalne reprezentacije melodije Nizamski/Šehidski
rastanak kod Bošnjaka i Srba. Otvoreni dani psihologije, Banja Luka, 15.10.-17.10.2016.
23. PRELIĆ, N., Petrović, N.(2017). Web-dijalog kao moguće sredstvo prevazilaženja
međugrupnih razlika. Savremeni izazovi i perspektive društvenih i humanističkih studija, Tuzla,
7.4.2017.
24. PRELIĆ, N., Mulaosmanović, N. (2017). Školski uspjeh u kontekstu kauzalnih
distribucija. Savremeni izazovi i perspektive društvenih i humanističkih studija, Tuzla, 7.4.2017.
25. Imširović, F.,PRELIĆ, N., (2017). Osobine ličnosti adolescenata i korištenje interneta i društvenih
mreža. Savremeni izazovi i perspektive društvenih i humanističkih studija, Tuzla, 7.4.2017.
26. Mulaosmanović, N.,PRELIĆ, N., (2017). Samopoštovanje i sociodemografske karakteristike kod
adolescenata. Savremeni izazovi i perspektive društvenih i humanističkih studija, Tuzla, 7.4.2017.
27. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2017). Life satisfaction of young people.International
Conference – Days of applied psychology, Niš, 29.9.-30.9.2017.
28. Li, M., Leidner, B., Petrović, N., PRELIĆ, N. (2018): Close or Distant Past? The Role of Temporal
Distance in Responses to Intergroup Violence from Victim and Perpetrator Perspectives. Annual
Society for Perconality and Social Psychology (SPSP) Convention, Atlanta (USA), 1.3.-3.3.2018.
29. PRELIĆ, N., Petrović, N., Li, M., Leidner, B. (2018). Perception of temporal distance in intergroup conflicts.XXIV Naučni skup - Empirijska istraživanja u psihologiji, Beograd, 23.3.-25.3.2018.
30. Petrović, N., PRELIĆ, N., Selvanathan, H., Leidner, B. (2018). Web Dialogue and its effects on
improving post-conflict relationships.XXIV Naučni skup - Empirijska istraživanja u psihologiji,
Beograd, 23.3.-25.3.2018.
31. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). Korelati usamljenosti kod mladih.XXIV Naučni skup -
Empirijska istraživanja u psihologiji, Beograd, 23.3.-25.3.2018.
32. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). Konformizam kod studenata: Razlike u spolu, dobi i
sredini življenja.Druga međunarodna naučna konferancija - Društvene i humanističke nauke na
raskršću, Tuzla, 27.4.-28.4.2018.
33. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). Altruizam kod srednjoškolaca.Naučni skup - Nauka i
stvarnost, Istočno Sarajevo – Pale, 19.5.2018.
34. Kravić Prelić, N., PRELIĆ, N., Mulaosmanović, N. (2018). Socijalna podrška i anksioznost kod
adolescenata. Međunarodni znastveno-stručni skup - XXI. Dani psihologije u Zadru, Zadar, 24.5.-
26.5.2018.
35. Mulaosmanović, N., Hajder, M., PRELIĆ, N. (2018). Rizično ponašanje mladih.66.Naučno-stručni
skup, Kongres psihologa Srbije – Futurizam u psihologiji – psihologija u zoni budućeg razvoja, Zlatibor,
30.5.-2.6.2018.
36. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2018). Prepoznavanje snaga i teškoća u kontekstu očuvanja
mentalnog zdravlja mladih.Prva naučna konferencija sa međunarodnim učešćem – Mentalno zdravlje,
psihijatrijski, psihoterapijski i psihološki aspekti, Bijeljina, 8.6.-9.6.2018.
37. Kravić Prelić, N., PRELIĆ N., Mulaosmanović, N. (2018). Izostanak socijalne podrške kao fakor
razvoja depresivnosti.Prva naučna konferencija sa međunarodnim učešćem – Mentalno zdravlje,
psihijatrijski, psihoterapijski i psihološki aspekti, Bijeljina, 8.6.-9.6.2018.
38. Li, M., Leidner, B., Petrović, N., PRELIĆ, N., Markovic, A. (2018). Close or Distant Past? The Role
of Temporal Distance in Support for Justice and Intergroup Reconciliation from Victim and
Perpetrator Perspectives. 51.DGPs-Kongress: Psychologie Gestaltet, Frankfurt am Mail, 15.9.-
20.9.2018.
39. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N., Hajder, M. (2019). Povezanost samopoštovanja i samoefikasnosti
sa motivom postignuća adolescenata, Kongres psihologa Bosne i Hercegovine, 22.5.-25.5.2019.
40. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2019). Povezanost virtualnih ponašanja na društvenim mrežama
sa depresivnosti mladih. 27.Godišnja konferencija hrvatskih psihologa,Osijek: 6.11.-9.11.2019.
41. Mulaosmanović, N., PRELIĆ, N. (2020). Povezanost iracionalnih uvjerenja sa depresivnošću,
anksioznošću i stresom kod učenika. Šesti sarajevski dani psihologije, 24.4. - 26.4. 2020.
Ukoliko imate potrebe da me kontaktirate telefonskim putem, to možete učiniti pozivom na broj
061/280-037
Na bazi sveg navedenog, najljubaznije bih Vas zamolio da svoju vijest korigujete u skladu sa iznesenim činjenicama ili da sadržaj i vijest u potpunosti izbrišete.

Sami ste svjesni štete koju je ovakva vijest mogla da uzrokuje, pa je najmanje što od Vas očekujem da mi uputite javno izvinjenje.

S poštovanjem,

Nedim Prelić." 

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...