PSIHOLOZI OTKRIVAJU: Ovu poruku šalje boja vaše odjeće drugima

Veliku ulogu u načinu oblačenja i kakav utisak želite da ostavite ima boja odjeće koju nosite.

  • Jeste li znali

  • 26. Feb. 2021  26. Feb. 2021

  • 0

Psihologija boja ističe da svaka nijansa ima svoje značenje, a dokazano je da boje mogu utjecati na naše raspoloženje i način na koji nas drugi ljudi na prvi pogled doživljavaju.

Istraživanje koje su davno proveli Keith Jacobs i Frank Hustmyer, dokazuje da boje mogu promijeniti vaš puls, krvni pritisak i način disanja.

Ovo je psihološki vodič koji otkriva koju poruku šalje boja vaše odjeće:

Plava - lojalnost, stabilnost, smirenost
Crvena - strast, agresija, snaga
Žuta - radost, optimizam, mladost
Zelena - zdravlje, uspjeh, nada
Crna - moć, misterioznost, profesionalizam
Ljubičasta - prestiž, spiritualnost, luksuz
Smeđa - stabilnost, prirodnost, humanost
Bijela - čistoća, nevinost, nežnost
Narandžasta - energija, zabava, brižnost
Siva - neutralno, praktično, tiho

Psihologija boja peporučuje i određene boje odjeće za konkretne situacije i aktivnosti. Tako se, naprimjer, za sastanke i posao preporučuje odjeća u zelenoj, plavoj, smeđoj i crnoj boji, dok ćete pogrešan utisak ostaviti ako ste u jarkožutoj, crvenoj ili sivoj nijansi.

Ženama se za romantične sastanke preporučuje crvena boja, a muškarcima plava.

Ukoliko želite da ostavite utisak lidera, moćne i samopouzdane osobe, psihološka istraživanja pokazuju da nećete pogriješiti sa crnom.

(Faktor) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...