HiTec
OBRATITE PAŽNJU: Koristite li Gmail, Yahoo i Microsoft, stiglo ozbiljno upozorenje
17. Feb. 20250
Iako je Verizon prisutan u medijskom prostoru već više od deceniju te je u tom dijelu uložio milijarde dolara kako bi izgradio stabilne brendove poput Yahooa, kompanija nikada nije bilježila značajan rast u oglašivačkom prostoru na internetu kao što su to činili Facebook ili Google.
HiTec
03. Maj 2021 04. Maj 2021
0
Američka kompanija Verizon Communications saopćila je kako prodaje medijske brendove Yahoo i AOL za pet milijardi dolara čime se završava skupa i neuspješna utrka Verizona u svijetu medijskih konglomerata.
Kako prenosi Reuters, Verizon će kroz prodaju AOL-a i Yahooa ukupno inkasirati pet milijardi dolara, a medijski brendovi su prodani kompaniji Apollo Global.
Verizon će u gotovini od kompanije Apollo Global dobiti 4,25 milijardi dolara i 10 posto udjela u kompaniji. Prema navodima Verizona i Apolla, ovaj ugovor bit će realizovan u drugoj polovini 2021. godine.
Breaking News: Verizon will sell Yahoo and AOL for $5 billion, giving up on its digital-media ambitions in the face of competition from Google and Facebook. https://t.co/UqqyAuSDxr
— The New York Times (@nytimes) May 3, 2021
Iako je Verizon prisutan u medijskom prostoru već više od decenije te je u tom dijelu uložio milijarde dolara kako bi izgradio stabilne brendove poput Yahooa, kompanija nikada nije bilježila značajan rast u oglašivačkom prostoru na internetu kao što su to činili Facebook ili Google.
Verizon je kupio AOL 2015. godine za 4,4 milijarde dolara, a kupovina je kompanija trebala trasirati put prema mobilnoj tehnologiji s ciljem korištenja AOL-ovih potencijala za prodaju oglasa. Verizon je nastavio s kupovinom i 2017. godine kada je za 4,48 milijardi dolara kupio Yahoo te ga je ujedinio s AOL-om pod jedinstven brend naziva Oath.
Međutim, nekoliko godina kasnije kompanija je saopćila kako rezultati na tržištu medija nisu u skladu s ranijim planovima kompanije.
Verizon je već ranije tokom 2019. godine prodao i platformu za blogove Tumblr, a do danas nisu otkriveni finansijski detalji ugovora. Također, prošle godine Verizon je prodao i HuffPost kompaniji BuzzFeed.
Prodajom medijskih dijelova, Verizon je jasno dao znak da više nije zainteresiran za svijet medija za razliku od rivala koji i dalje manje ili više uspješno opstaju na ovom tržištu. Kompanija AT&T i dalje pokušava od WarnerMedia projekta napraviti konkurenta Disneyju i Netflixu iako se bori sa brojnim dugovanjima.
Također, kompanija Comcast i dalje opstaje na tržištu te sarađuje s medijima te kompanijama poput NBCUniversal.
S druge strane, kupovina AOL-a i Yahooa pružit će nove mogućnosti širenja na medijskom tržištu kompaniji Apollo Global koja već pod svojim vlasništvom ima kompanije kao što je Rackspace, Cox Media i Shutterfly.
Vijesti
"LJUBAV JE ZAKON": "SB" ispred zgrade Parlamenta BiH, performansom najavljena Bh. povorka ponosa (FOTO)
Prije 26 min0
Evropa
PUTIN POSTAVIO EKRANE ZA PRENOS VOJNE PARADE UZ GRANICU SA ESTONIJOM: Estonci uzvratili transparentom... (FOTO)
Prije 35 min0
Vijesti
PUTINOV GOVOR U MOSKVI: „Istina i pravda su na našoj strani"
Prije 37 min0
Estrada
JELENA ROZGA OTKRILA DETALJE NOVE VEZE: Kako izgledaju druženja porodica Huljić i Grašo?
Prije 57 min0
HiTec
KRIPTO-SKANDAL MELANIJE TRUMP: Ovaj slučaj tako ukazuje na iskorištavanje privilegiranih informacija
07. Maj 20250
HiTec
OPENAI OSTAJE POD KONTROLOM NEPROFITNE ORGANIZACIJE: Analitičari smatraju kako bi ovaj oblik...
06. Maj 20250
HiTec
VODEĆI SERVIS ZA STREAMING MUZIKE: Spotify dostigao 268 miliona pretplatnika i ostvario rekordan prihod
06. Maj 20250
HiTec
SVE VEĆI ZAHTJEVI IGRAČA I SVE VEĆE CIJENE PRODUKCIJE: "AI će proizvoditi igre, a vi ćete ih više plaćati"
Prije 13h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.