PRKOSE PANDEMIJI COVIDA I EKONOMSKOJ KRIZI: "BH Telecom" u prvih šest mjeseci 2021. godine bilježi porast dobiti od 12 miliona maraka

Broj korisnika usluga "BH Telecoma" na dan 30. juna 2021. veći je za 55 hiljada ili za tri posto u odnosu na kraj juna prošle godine i prvenstveno je rezultat rasta broja korisnika u mobilnom segmentu.

  • Ekonomija

  • 29. Jul. 2021  30. Jul. 2021

  • 0

Najvažniji pokazatelji poslovanja BH Telecoma u prvih šest mjeseci 2021. godine su vrlo pozitivni i pored svih izazova koje je donijela pandemija COVID-19 u prvim mjesecima ove godine.

Rast bruto dobiti za 12 miliona KM ili za 76,1 % i povećanje EBITDA za 9,3 miliona KM, odnosno za 13,8 % - najvažniji su pokazatelji poslovanja BH Telecoma ostvarenih u prvih šest mjeseci, prema kojima je, u poređenju sa podacima iz prvog polugodišta prošle godine, ostvaren snažan rast u svim segmentima poslovanja kompanije.

Broj korisnika usluga BH Telecoma na dan 30.06.2021. godine je veći za 55 hiljada ili za 3% u odnosu na kraj juna prošle godine i prvenstveno je rezultat rasta broja korisnika u mobilnom segmentu.

Ostvarena profitna marža u periodu januar – juni 2021. godine je iznosila 12,4% i veća je za 5,2% u odnosu na isti period 2020. godine. Kao rezultat rasta prodaje i normalizacije stanja uzrokovanog pandemijom, ukupni prihodi su porasli za 4,5 miliona KM ili za 2%. Pozitivan utjecaj na porast bruto dobiti, EBITDA-e i profitne marže rezultat je i optimizacije i kontrole ukupnih rashoda, koji su u posmatranom periodu smanjeni za 7,5 miliona KM u odnosu na isti period prošle godine.

„U BH Telecomu ni u 2021. godini nismo mijenjali naš kurs. Kroz investiciona ulaganja u fiksnu i mobilnu mrežu, kao i digitalnu transformaciju, nastavili smo restrukturirati i razvijati naše poslovanje ulaskom u nove poslovne niše, kreiranjem novih digitalnih servisa i širenjem portfolija usluga, a sve s ciljem zadovoljenja potreba naših korisnika i istovremenog povećanja njihovog zadovoljstva. Ovo se pozitivno odrazilo i na ukupan poslovni rezultat za prvih pola godine. U narednom periodu ćemo nastaviti sa kreiranjem novih poslovnih modela, ulaganjem značajnih finansijskih sredstava u izgradnju savremenih pristupnih mreža, baznih stanica, kao i sa unapređenjem postojećih telekomunikacionih sistema. To će imati pozitivan utjecaj i na domaću privredu, kroz angažman domaćih kompanija na realizaciji predviđenih investicija.
Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju svim korisnicima usluga BH Telecoma, vlasniku i dioničarima, našim partnerima i dobavljačima, uz obećanje da ćemo odgovornim upravljanjem, stavljanjem korisnika na prvo mjesto, implementiranjem novih tehnologija kao i donošenjem dobrih poslovnih odluka ostati usredsređeni na našu viziju da osiguranjem vrhunskog korisničkog iskustva ostanemo prvi izbor na tržištu digitalnih rješenja i usluga i kontinuirano doprinositi razvoju savremenog i boljeg društva u Bosni i Hercegovini“, izjavio je Sedin Kahriman, generalni direktor BH Telecoma.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...