OVO JE STUDIJA ELEKTRIČNE VERZIJE NOVOG YUGA: Osmislio ga je makedonski dizajner i poručio - "Neka ga proizvodi Rimac!" (FOTO)

Makedonski dizajner Dejan Hristov, inspiriran kultnim Yugom, zamislio je modernu verziju jednostavnog gradskog EV automobila

  • Auto

  • 26. Sep. 2021  26. Sep. 2021

  • 0

Unatoč jednostavnosti i osnovnosti koju je nudio nakon što je predstavljen 1980. godine, Yugo je imao šarma i postavio je narode SFRJ na točkove za pristupačan novac, a 1985. je čak 'sletio' i na američku obalu, piše danas "Jutarnji list".

Iako stvari nisu pošle dobrim putem u SAD za tvornicu sa sjedištem u bivšoj Jugoslaviji, automobil je ipak uspio steći status poznatog auta i "preko bare".

image2025 Yugo BEV (digitalni render) (Foto: Dejan Hristov)

Sada je makedonski dizajner Dejan Hristov, inspiriran tim kultnim statusom o kojem govorimo, zamislio modernu verziju jednostavnog gradskog auta s električnim pogonom. S obzirom na to da se još uvijek može pronaći na našim censtama, moderna izvedba trebala bi s prethodnikom dijeliti više od imena.

image2025 Yugo BEV (digitalni render) (Foto: Dejan Hristov)

Dejan je na svojoj modernoj interpretaciji upotrijebio poznate stilske znakove, uključujući zakrivljeni poklopac motora, vodoravnu liniju znakova i karakterističan oblik stražnjeg kraja. Moderan i sportski izgled postignut je izbočenijim blatobranima, produženim branicima, crnim A stupovima i tanjim LED svjetlima.

Pritom je za svoje je rendere odabrao poznate (ex) jugoslavenske spomenike koji se nalaze u Kragujevcu, Ostri, Ilirskoj Bistrici, Kolašinu, Kruševu, Mariboru, Skoplju, Nikšiću, Beogradu i drugim mjestima...

image2025 Yugo BEV (digitalni render) (Foto: Dejan Hristov)

Kad bi se digitalni render realizirao u stvarnost, konkurencija bi uključivala Peugeota e-208Opela Corsu-eRenaulta 5 i Hondu e, iako bi cijena bila bliža Daciji Spring. Prisjetimo se, Yugo se proizvodio između 1980. i 2008. godine u Kragujevcu, Srbiji, a ukupno je proizvedeno 794.428 primjeraka. Temeljen je na Fiatu 128, s pogonom na prednje točkove i četverocilindričnim motorima malog obima.

image2025 Yugo BEV (digitalni render) (Foto: Dejan Hristov)

U SAD-u je poduzetnik Malcolm Bricklin od 1985. do 1992. prodao ukupno 141.651 automobil, no unatoč odličnom početku zbog niskih cijena, pitanja oko kvalitete i pouzdanosti ozbiljno su naštetile njegovoj reputaciji. 1987. godine prodano je 48.812 primjeraka, dok je 1992. prodano samo 1412.

image2025 Yugo BEV (digitalni render) (Foto: Dejan Hristov)

Dejan Hristov predviđa novu eru za Yugo te čak planira poslati svoj projekt srpskoj vladi. Predlaže i da bi Rimac Automobili mogli učestvovati u projektu, dok bi proizvodnja mogli pripasti Stellantisu koji je vlasnik tvornice u Kragujevcu, ili čak nekoj kineskoj kompaniji. Pritom bi litij za baterije iz lokalnih izvora snizio cijenu baterija što je više moguće. Ipak, za sada sve ostaje na ovim zanimljivim renderima...

/Ovo je neovisna studija novog Yuga koju je osmislio automobilski dizajner Dejan Hristov, a koja nije niti povezana niti potvrđena od strane kompanije./

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...