U BIH I REGIJU STIŽE BLOOMBERG TELEVIZIJA: Lansiranje prvog multiplatformskog brenda za poslovne vijesti za jugoistočnu Evropu

Bloomberg je već dugo sinonim za pouzdane poslovne informacije

  • Ekonomija

  • 15. Okt. 2021  

  • 0

Bloomberg Media i MTel Swiss, emiter u većinskom vlasništvu Telekoma Srbija, danas su najavili sporazum o stvaranju prve pan-regionalne multiplatformske mreže za poslovne vijesti u jugoistočnoj Evropi, sa centrima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Sjevernoj Makedoniji.

Sa planom da otpočne sa radom 2022. godine, Bloomberg Adria bavit će se poslovnim i finansijskim vijestima, analizama i podacima o rastućoj zajednici donosilaca poslovnih odluka i budućih lidera u regionu, preko elektronskih (TV), štampanih i digitalnih medija kao i mobilinih i društvenih mreža.

Bloomberg Adria će se oslanjati na snagu Bloomberg-ovih 2.700 novinara i analitičara iz 120 zemalja širom svijeta u stvaranju i uspješnom funkcionisanju nove platforme, koja će kombinovati lokalno izvještavanje i pokrivanje široke globalne ekonomije i tržišta. Uključivaće prevedeni Bloomberg-ov sadržaj, kao i izvorno izveštavanje producirano iz specijalizovanih uredništava u Beogradu, Zagrebu, Sarajevu i Skoplju.

-U Bloomberg Mediji odlučni smo da izgradimo vodeću globalnu biznis i finansijsku multiplatformsku medijsku kompaniju, pružajući pouzdan sadržaj ukorenjen u podacima, rekla je Soo Yun Kang, globalna voditeljica medijske distribucije Bloomberga i dodala: "Bloomberg Adria proširuje naše globalno prisustvo na novu publiku u jugoistočnoj Evropi koja traži vrhunske, globalne poslovne vesti koje će im pomoći da ostanu informisani“.

-U poslovnom svetu koji se menja neverovatnom brzinom, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i nezavisne stručne analize od presudnog su značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Bloomberg je već dugo sinonim za pouzdane poslovne informacije i uzbuđeni smo što sarađujemo sa Bloomberg Media na lansiranju platforme Bloomberg Adria, kako bismo doneli tačne i pouzdane poslovne vesti u Srbiju i na regionalno tržište, rekao je Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma Srbija.

O BLOOMBERG MEDIA

Bloomberg Media je vodeći, globalni multiplatformski brend koji donosi donosiocima odluka pravovremene vijesti, analize i saznanja o poslovanju, finansijama, tehnologiji, klimatskim promjenama, politici i još mnogo toga. Redakcija broji preko 2.700 novinara i analitičara i dopire do uticajne publike širom svijeta na svim platformama, kao što su digitalne, društvene, TV, radijske, štampane kao i događaji uživo. Bloomberg Media je dio Bloomberg LP -a.

Posjetite bloombergmedia.com za više informacija.

O MTEL SWISS

Mtel Swiss je deo Mtel grupe, u vlasništvu Arena Channels Group i Telekoma Srbija. Mtel Swiss sarađuje sa globalnim medijskim kompanijama i distribuira njihov sadržaj velikim emiterima, kanalima i platformama.

O TELEKOMU SRBIJA

Telekom Srbija je lider na tržištu telekomunikacija u Srbiji i pruža jedinstveno i integrisano korisničko iskustvo. Sa raznovrsnim portfolijem telekomunikacionih usluga i direktnim poslovanjem u nekoliko zemalja u regionu, svoje usluge pruža za više od 10 miliona korisnika, dok je globalno prisutan kroz prodaju televizijskih usluga širom svijeta. Kompanija je izgradila sopstvene kapacitete u oblasti proizvodnje i distribucije ekskluzivnih TV serija, filmova i vrhunskih sportskih sadržaja. Preko ekskluzivnog partnerstva sa Euronews-om, Telekom Srbija je nedavno pokrenula informativni kanal Euronews Srbjia. Telekom Srbija je partner i emiter Lige šampiona, Lige Evrope, italijanske Serije A i španske La Lige, NBA, a od 2022. i engleske Premijer lige.

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...