OVO NIKO NIJE OČEKIVAO: Žestoka kritika na računa filma "Toma" - "Trebalo je da bude o kafanskom pjevaču Peri Periću"

„Film je trebalo da bude o kafanskom pevaču Peri Periću, tj imaginarnom liku iz tog vremena, i da se napiše “posvećeno Tomi Z”“, napisala je ćerka Voje Brajovića, Iskra Brajović na svom Facebooku.

• Estrada

• 18. Okt. 2021  18. Okt. 2021

• 2

Do sada je bilo brojnih reakcija na film "Toma" Dragana Bjelogrlića. Bioskopska publika je većim dijelom oduševljena. Čini se da su najviše negodovali oni koji su na neki način bilo direktno upućeni u život velikog pjevača novokomponovane narodne muzike. Njihova glavna zamjerka je što biografski film o Tomi Zdravkoviću, zapravo, nije biografski, nego je popunjen improvizacijama, piše sajt "Luftika".

Jedna od njih je i glumica Iskra Brajović.

Kako je objasnila, da je to bio film posvećen anonimusu, tada niko ne bi imao ništa da kaže loše o ostvarenju.

„Ovako je početna koncepcija loša, jer ako biografski film nosi čovek koji u senzibilitetu nema ništa ni nalik čoveku kog igra, (ne sporim talenat Milana Marića, ali ni mi glumci ne možemo svi igrati sve) i koji za plot nema uporište u realnom, (izmišljene romanse, izmišljene posvete, izmišljeni likovi menadžera i koga sve ne) onda ne bi smeo da se zove po istinitom čoveku koga mnogi još živo pamte“, napisala je ona.