TIKTOK JE „PRESUDIO“: Najpopularnija automobilska marka na svijetu je…

Na video platformi TikTok pobjednik objavljen je popis najpopularnijih automobilskih marki svijeta.

  • Auto

  • 21. Okt. 2021  21. Okt. 2021

  • 0

Sudeći prema pregledima na TikToku na prvom mjestu je BMW. Prema britanskom portalu za usporedbu uswitch.com, BMW ima 17,6 milijardi pregleda na TikToku. Ova brojka se odnosi na preglede svih videozapisa s BMW hashtagom do kraja marta 2021.

Bavarska marka na vrhu je s velikom razlikom. Mercedes na drugom mjestu ima 9,1 milijardu pregleda.  Posljednje mjesto na podiju zauzima Lamborghini. No preostalih deset najboljih također pokazuju da su korisnici Tik-Toka relativno svjesni kupovne moći pa je takav i poredak.

BMW 17,6 milijardi

Mercedes 9,1 milijarda

Lamborghini 8,3 milijarde

Tesla 7,2 milijarde

Audi 7 milijardi

Ford 6,5 milijardi

Honda 6,34 milijardi

KTM 5,5 milijardi

Ferrari 4,9 milijardi

Jeep 4,3 milijarde

Pogled na popis najpopularnijih modela pokazuje da je na prvom mjestu Ford Mustang. Nissan GT-R i Toyota Supra dijele drugo mjesto s 2,8 milijardi pregleda. To znači da GT-R predstavlja gotovo sve prikaze Nissana (3,3 milijarde), a Supra također ima više od polovice svih 4,3 milijarde Toyotinih pregleda. Zanimljivo je da niti jedan model najpopularnijih marki BMW i Mercedes ne ulazi u prvih deset.

Ford Mustang 3,9 milijardi

Nissan GT-R 2,8 milijardi

Toyota Supra 2,8 milijardi

Chevrolet Camaro 1,5 milijardi

Range Rover 1,5 milijardi

Honda Civic 1,3 milijarde

Lamborghini Huracan 916,7 miliona

Subaru WRX 851,6 miliona

Lamborghini Aventador 808,8 miliona

Teslin model 760,6 miliona

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...