LIVNJAK U OFANZIVI: Kompanija Bugatti Rimac krenula s radom, poznata i funkcija Mate Rimca...

Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale.

  • Ekonomija

  • 02. Nov. 2021  

  • 0

Rimac Automobili danas službeno udružuju snage s Bugatti Automobilima pod nedavno najavljenom tvrtkom Bugatti Rimac d.o.o. Nova tvrtka ujedinjuje snage dviju kompanija koje zajedno nastavljaju s novim iskoracima u automobilskoj i tehnološkoj industriji. Osnivanje nove kompanije koja ujedinjuje dvije marke podupire proizvođač sportskih automobila Porsche AG i jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu te dosadašnji vlasnik Bugattija – Volkswagen AG, saopćeno je danas.

Nakon kratke ali burne 10-godišnje povijest Rimac Automobila od osnutka u garaži, dolazimo do sljedećeg velikog koraka za kompaniju – spajanje sa Bugattijem u novoosnovanu tvrtku Bugatti Rimac, koja postaje dio Rimac Grupe.

Rimac Grupa bit će najveći dioničar Bugatti Rimac s 55 posto udjela. Mate Rimac će zadržati svoj udio u Rimac Grupi na 35%, Porsche na 22%, Hyundai Motor Groupa na 11% i ostalim ulagači na 32%. Razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi po kojima je Rimac poznat i kojemu vjeruju mnogi proizvođači automobila bit će odvojen u novu cjelinu – Rimac Technology, koja će biti u 100%-tnom vlasništvu Rimac Grupe.

Dosadašnje vodstvo i strateško usmjerenje Mate Rimca koje je dovelo do toga da su Rimac Automobili postali značajan igrač u industriji električnih automobila visokih performansi ističe ga kao idealnog kandidata da vodi novu tvrtku kao glavni izvršni direktor. Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Mate Rimac vodit će i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology.

Globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila u Svetoj Nedelji, na periferiji Zagreba, ali će s vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus, vrijedan više od 200 miliona eura, na 200.000 m2, u izgradnji u Svetoj Nedelji, koji će također biti dom Rimac Technologya.

Bugatti Rimac u sklopu nove kompanije počinje poslovati s 435 zaposlenika, od kojih će 300 imati sjedište u Svetoj Nedelji, a 135 u Molsheimu u Francuskoj. Osim toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu podržat će novu tvrtku, od kojih će dio biti integriran u Bugatti Rimac ured u Njemačkoj. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenika. Rimac Grupa time će se sastojati od preko 1.300 zaposlenika na različitim lokacijama.

Novi upravni odbor Bugatti Rimac kompanije imenuje Christophea Piochona za glavnog direktora za operacije (COO). Ranije je obnašao dužnost generalnog direktora u Bugattiju i jamči nastavak operacija u tvornici u Molsheimu. Larissa Fleischer postaje financijska direktora (CFO). Prethodno je bila voditeljica kontrolinga u Porscheu u područjima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Scervo imenovan je glavnim tehnološkim direktorom (CTO), a prethodno je obnašao istu poziciju u Rimac Automobilima, gdje se pridružio nakon bogate karijere kao tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.

Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale.

Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac.

Komentirajući prvi dan poslovanja Bugatti Rimac kompanije, Mate Rimac, izvršni direktor, kaže: „Čast mi je što ću voditi ovu novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju, i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija.

Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija. Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept. Agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena su nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde. Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme.”

"Uvjeren sam da smo pronašli pravu mješavinu iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije", kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član uprave za financije i IT u Porsche AG . "Zato sam vrlo optimističan. I budući da mi je projekt jako prirastao srcu, nastavit ću ga pomno i strastveno pratiti i u budućnosti."

Oliver Blume, predsjednik Uprave Porschea, naziva ovo spajanje “savršenim rješenjem” za sve uključene: “Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje", kazao je Mate Rimac.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...