PAKUJU KOFERE: Nakon Linkedina, i Yahoo prestaje poslovati u Kini

Tekst prenosimo sa hrvatskog Tportala.

  • HiTec

  • 02. Nov. 2021  02. Nov. 2021

  • 0

Yahoo je s 1. studenim ove godine obustavio mogućnost pristupa svojim servisima na području kopnenog dijela Kine zbog sve izazovnijeg poslovnog i pravnog okruženja u toj državi.

Korisnici web pošte pri Yahoou i AOL-u su preusmjereni na druge poveznice. U Yahoou su se zahvalili korisnicima na podršci i naveli kako će i dalje podržavati njihova prava te slobodan i otvoren internet.

Na isti su se potez odlučili tijekom prošlog mjeseca u Microsoftu kad su onemogućili pristup društvenoj mreži Linkedin u Kini.

Također su naveli "izazovnije operativno okruženje i veće zahtjeve" kao razlog. Bila je to posljednja velika društvena mreža u američkom vlasništvu koja je operirala u Kini.

Yahoo je već uvelike smanjio svoju prisutnost u Kini tijekom proteklih nekoliko godina.

Prije povlačenja nudili su aplikaciju s vremenskom prognozom i web stranice s novinskim člancima na stranim jezicima.

Ta je tvrtka u Kini počela poslovati 1998. godine.

Grupaciji Alibaba 2012. godine su prodali udio koji su držali u tom divu e-trgovine.

Alibaba je tada ujedno stekao prava na upravljanje ogrankom Yahoo China pod brendom Yahoo, na rok do četiri godine.

Yahoo China je kasnije ugasila svoj servis za e-poštu i web portal, ali je zadržala globalno središte za istraživanje i razvoj u Pekingu sve do 2015., kada je i on zatvoren.

Kineske vlasti već neko vrijeme nameću sve stroža ograničenja internetskim tvrtkama u područjima kao što su sadržaj i zaštita privatnosti, a prihvatili su i nove zakone. Primjerice, novi zakon o zaštiti osobnih informacija stupio je na snagu upravo 1. studenog.

U svibnju ove godine tvrtka Verizon Communications prodala je Yahoo i s njime povezane medijske tvrtke kompaniji Apollo Global za pet milijardi američkih dolara, piše Reuters.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...